پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | گل گهر ركورددار حمل ريلي و جاده اي

گل گهر رکورددار حمل ریلی و جاده ای





۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۴۷

گل گهر رکورددار حمل ریلی و جاده ای
حسین شاهمرادی با بیان اینکه به حول و قوه الهی شاهد جهشی عظیم در حوزه حمل بار در گل گهر هستیم گفت : با تلاش همکاران و مدیریت های مرتبط با حوزه حمل و نقل در دی ماه رکوردهای جدید و قابل توجهی در حمل محصولات شرکت کسب شده است به طوری که در دی ماه امسال با حمل ۴۷۵۰۰۰ تن کنسانتره صادراتی(ریلی و جاده ای ) با ارتقاء ۲۰ درصدی رکورد قبلی شاهد اتفاقی بزرگ در نوع خود بوده ایم .
وی افزود : حمل ۲۹۴۰۰۰ تن کنسانتره صادراتی از طریق جاده با ۳۴ درصد رشد نسبت به رکورد قبلی و بارگیری و حمل۴۶۹ دستگاه کامیون(۱۱۸۵۸ تن ) کنسانتره صادراتی در تاریخ ۲۶ دی ماه از مهمترین رکوردها ی کسب شده در حوزه حمل و نقل بار در دی ماه بوده اند .
وی تصریح کرد: در این ماه جمعا ۱۴۸۸۰۰۰ تن کل محصولات شرکت شامل کنسانتره و گندله به مقاصد مختلف حمل و تحویل مشتریان گردید که نسبت به رکورد قبلی 14 درصد رشد نشان میدهد.
شاهمرادی در ادامه با بیان اینکه همه توان شرکت های حمل و نقل را بکار گرفته ایم تا با نهایت ظرفیت کار را جلو ببریم ، گفت : حمایت های همیشگی مدیر عامل محترم و مدیر مجتمع از حوزه حمل و نقل جای تقدیر و تشکر دارد.
همچنین مهندس محسن نبوی مدیر سیستم ها برنامه و بودجه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: 500 شرکت بزرگ ایران طبق سنت هر سال در نوزدهمین سال رتبه‌بندی 100-IMI شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با فروش 22399 میلیارد ریال در ردیف _59 جدول رتبه بندی شرکت های برتر ایران قرار گرفتند. این شرکت‌ها که بر اساس اطلاعات سال مالی گذشته و با احتساب میزان فروش طبقه‌بندی می‌شوند، نمادی از غول‌های اقتصادی کشور هستند. با توجه به رتبه‌بندی امسال که از سوی سازمان مدیریت صنعتی منتشر شده، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با فروش 22399 میلیارد ریال در ردیف _59 جدول رتبه بندی شرکت های برتر ایران قرار گرفت.
وی تصریح کرد: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در رتبه بندی سال 1395 صد شرکت برتر اقتصاد ایران توانست جایگاه خود را نسبت به سال قبل حفظ و در جایگاه پنجاه و نهمین شرکت برتر ایران قرار گیرد ضمن اینه این شرکت توانست رتبه اول گروه اکتشاف، استخراج و خدمات جنبی را نیز کسب نماید. این در حالی است که در سال گذشته جایگاه اکثر شرکت ها افت داشته است.
نبوی تاکید کرد: رتبه بندی شرکت ها بر اساس شاخص های متعدد و برگرفته از صورت های مالی سال قبل (94) انجام گرفته است و در رتبه بندی سال 94 شرکت جهان فولاد و شرکت سرمایه گذاری گل گهر نیز توانستند در بین صد شرکت دوم و نیز شرکت های گهر انرژی و گهر ترابر نیز در بین صد شرکت سوم قرار گرفتند. وی ادامه داد : در سال 95 در استان کرمان 17 شرکت جزو 500 شرکت برتر اقتصاد ایران قرار گرفتند که 5 شرکت آن متعلق به گل گهر می باشد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *