پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان خبر داد: کرمان میزبان همایش بررسی چالش ها و مشکلات حوزه نظارت مالی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان خبر داد: کرمان میزبان همایش بررسی چالش ها و مشکلات حوزه نظارت مالی





۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۰۶

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان خبر داد: کرمان میزبان همایش بررسی چالش ها و مشکلات حوزه نظارت مالی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: در طول سال همایش ها و نشست هایی در مناطق مختلف برگزار می شود و در 17 و 18 شهریورماه جاری در کرمان میزبان همایشی با محوریت «بررسی چالش ها و مشکلات حوزه نظارت مالی» با حضور دبیران مناطق ششگانه کشور، معاون وزیر و مدیران اقتصاد و دارایی و مدیران ستادی وزارتخانه هستیم. حمید شیخ اسدی گفت: عملکرد این حوزه در سال گذشته 2200 میلیارد تومان بوده که شامل اعتبارات جاری و عمرانی پرداخت شده از طریق خزانه بوده و و با توجه به گردش سپرده ها در استان، پرداخت متوسط خزانه بالغ بر 2300 میلیارد بوده و گردش اعتبارات اختصاصی نیز 5200 میلیارد تومان می باشد. وی افزود: پیش بینی درآمدهای عمومی استان کرمان در سال 93 میزان یک هزار و 400 میلیارد تومان بود که وصولی بیش از 1600 میلیارد تومان داشته ایم و این امر با 13 درصد افزایش محقق شده .که درآمدهای مالیاتی و غیرمالیاتی بوده است. شیخ اسدی تصریح کرد: در سال جاری سهمیه تعیین شده استان قریب به 1700 میلیارد تومان است که وصولی پنج ماهه حکایت از حدود 700 میلیارد تومان دارد و نسبت به 12 ماه تقریبا 99 درصد تحقق یافته است. وی بیان کرد: از سال 95 تشخیص علی الراس در بحث مالیات حذف می شود و به سمت و سوی رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی خواهیم رفت و کار به صورت مستند انجام می شود. شیخ اسدی گفت: در درآمدهای غیرمالیاتی 20 دستگاه اجرایی داریم که هشت درصد از درآمدها سهم این حوزه است و 92 درصد سهم مالیاتی می باشد که عمده درآمدهای استانی را مالیاتی تشکیل می دهد. وی در ادامه با اشاره به اینکه اداره اموال و اوراق بهادار از دیگر زیرمجموعه های اداره کل اقتصادی و دارایی است، بیان کرد: این اداره نظارت و تمرکز اموال دولتی را به عهده دارد و نگهداری حساب و نظارت بر اموال منقول دولتی را به صورت الکترونیک انجام می دهد و بانک اطلاعاتی نظام مذکور با بیش از 670 هزار مورد از اموال منقول دستگاه های اجرایی در استان تشکیل شده و رتبه برتر این حوزه را در کشور کسب کرده ایم. مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: بانک اطلاعاتی اموال غیرمنقول دستگاه های اجرایی با 2 هزار و 500 جلد سند مالکیت در سال 89 به 4 هزار و 500 جلد سند رسیده و رشد 80 درصدی را شاهد بوده ایم.
حمید شهسواری معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان هم گفت: امیدواریم حرکت به سمتی برود که آزادسازی سهام عدالت را داشته باشیم و در این صورت یک میلیون 900 هزار نفر سهامدار استان کرمان وارد بورس و فرابورس خواهند شد.
صادق سلطانی نژاد معاون نظارت مالی و خزانه معین استان کرمان هم گفت: معاونت نظارت مالی و خزانه استان کرمان یکی از واحدهای زیر مجموعه اداره کل می باشد که در بخش های خزانه، اموال و اوراق بهادار، تمرکز و تلفیق حساب ها و نظارت مالی انجام وظیفه می کند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *