پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | سفری به دل تاریخ در «هنر هنر»

سفری به دل تاریخ در «هنر هنر»





سفری به دل تاریخ در «هنر هنر»

۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۰۵

«هنر هنر» عنوان مجموعه نقاشی‌هایی است که در سومین «آرت فیر» تهران به نمایش در می‌آید.

به گزارش «پیام ما» به نقل از روابط‌ عمومی هنرمند، «لعل اباذری» دربارۀ مجموعه آثارش گفت: در سومین آرت فیر تهران، مجموعه‌ای از نقاشی‌هایم با عنوان «هنر هنر» را به نمایش می‌گذارم. این مجموعه در برگیرندۀ ۱۴ تابلو نقاشی با تکنیک رنگ روغن است و در هر تابلو، تصویری از پرچم و آثار باستانی کشور مذکور را به تصویر کشیده‌ام.
این هنرمند ادامه داد: هر تابلو این مجموعه به یک کشور اختصاص داده شده و در این مجموعه، نقاشی‌هایی از کشور ایران، آلمان، اکراین، ترکیه، چین، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، امارات، هلند، انگلیس، ژاپن، مصر و عراق به نمایش در می‌آید.
به‌گفتۀ او، مجموعه تابلوهایی که با عنوان «هنر هنر» در سومین آرت فیر تهران به نمایش در می‌آیند، سفری است به دل تاریخ و فرهنگ‌های متنوع. هر تابلو، نماینده‌ای از یک کشور و تمدن خاص است که در پس آن داستان‌ها، باورها و زیبایی‌های بی‌پایانی نهفته است. این مجموعه به شما این امکان را می‌دهد تا به تماشای همبستگی و ارتباط بین کشورها و تمدن‌های مختلف بپردازید و از دریچۀ هنر به تفاوت‌ها و شباهت‌های فرهنگی آن‌ها پی ببرید.

 

IMG-20240813-WA0000

اباذری هدفش از ارائۀ این مجموعه در آرت فیر تهران را، جلب توجه نسل جدیدی خواند که درگیر تکنولوژی و صنعت است: پیام این مجموعه این است که هنر و فرهنگ همچنان نقش مهمی در شکل‌دهی هویت انسان‌ها دارد و می‌تواند آن‌ها را به درک عمیق‌تری از دنیا و خودشان برساند. هر نقاشی در این مجموعه، نه‌تنها یک اثر هنری زیباست، بلکه پیامی از همبستگی، تفاهم و دوستی بین ملت‌ها را با خود به همراه دارد.

 

IMG-20240813-WA0001

به‌گفتۀ برگزارکنندگان، این رویداد، اولین اکسپو رسمی هنر در ایران است که همانند رویدادهای بین‌المللی، به‌صورت غرفه‌ای برگزار می‌شود و بازدیدگان برای حضور از اکسپو بلیت تهیه می‌کنند.
سومین آرت فیر تهران، از چهارشنبه ۲۴ مردادماه تا جمعه ۲۶ مردادماه برگزار می‌شود. این رویداد ساعت ۱۵ روز چهارشنبه افتتاح می‌شود.
سومین آرت فیر تهران، در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجۀ تهران برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر