پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | نوای تنبور گروه «دنگ دار» در تالار مهر

نوای تنبور گروه «دنگ دار» در تالار مهر





نوای تنبور گروه «دنگ دار» در تالار مهر

۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۲

کنسرت گروه تنبورنوازان «دنگ دار» به سرپرستی و خوانندگی علی مومیوند، چهارشنبه ۱۳ تیرماه در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود. در این اجرا قطعاتی در دستگاه شور و آوازِ اصفهان خوانده و نواخته می‌شود.

به گزارش پیام ما به نقل از مهر، تصنیف‌های سرو خرامان، دریا، شبگرد، مخمور و خواجه‌بیا در این کنسرت اجرا می‌شوند. همچنین قطعاتی هم به صورت ساز و آواز و قطعه بیکلام خوانده و نواخته می‌شود. در کنار این قطعات، سازهایی مانند تنبور، دف، ساید درام و کاخن به تکنوازی می‌پردازند.

 

شهرام میرزایی، سهند کرمی، اسماعیل خزایی، جمشید نوروزی، کنعان قربانی، غزل شفیعی، رویا مومیوند، یلدا گل‌محمدی، امیرحسین براتی، ایلیا مصطفی، نوازنده طرب‌باس-مهرداد منصوری نوازندگان تنبور، علی سلطانی نوازنده دیوان، مصطفی حیدری نوازنده دف، مصطفی محمدی نوازنده کاخن، سای درام، دمام ، مرجان نوری نوازنده کوزه و بندیر، شبنم رحمانی نوازنده شیکر نوازندگان گروه «دنگ دار» را تشکیل می‌دهند.

 

گروه دنگ‌دار پیش از این در سال‌های گذشته کنسرتی به خوانندگی وحید تاج و کنسرت‌هایی را در همدان روی صحنه برده است. همچنین این گروه تک‌آهنگ دریا را به خوانندگی حسین علیشاپور منتشر کرده است.

 

کنسرت گروه تنبورنوازان دنگ دار به تهیه‌کنندگی یاسر یگانه، چهارشنبه ۱۳ تیرماه از ساعت ۲۰:۳۰ در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر