نظرات

  • لزوم خانه‌تکانی در قوانین میراث‌فرهنگی‌ و گردشگری
    تصویب طرح سیم‌کارت گردشگری با اینترنت بدون فیلتر - سایت خبری پیام ما آنلاین

    […] ماجرای ورود رونالدو به ایران و اظهارات کنایه‌آمیز وزیر میراث‌فرهنگی درباره اینکه این بازیکن فوتبال برای ارتباط با دوستانش […]

    در: لزوم خانه‌تکانی در قوانین میراث‌فرهنگی‌ و گردشگری
    لینک به نظر
  • بهار

    من مدت ۵ سال است که ایران آمدم در طرح سرشماری پارسال شرکت کردم دفتر کفالت در منطقه شوش به من و همسرم برگه سرشماری داد ولی به دخترم نداد گفت زیر ۱۲ سال ثبت نمیکنیم
    پارسال موقع مدرسه هرجا رفتم گفتن دخترت برگه نداره ثبت نام نمیشه
    یادم است روز آخر که اداره کل اتباع گفت اصلا امکان نداره که ثبت نام بشه کلی گریه کردم و ناامید به خانه برگشتم
    امسال از برج ۳ من همش کرایه راه میدم میرم به اداره کل اتباع به دفاتر کفالت به اموزش و پرورش
    ولی هرجا رفتم گفتن برو بیرون کد یکتا بهش نمیدیم
    مدرسه منطقه ۵ رفتم با کل التماس به دخترم جا گرفتم اسمش را موقت نوشت ولی گفت باید حتما کد یکتا بیاری تا سر کلاس درسی بزارم بشینه وگرنه اجازه نمیدم مدرسه بیاید
    خیلی خسته شدم ازینکه بخاطر سهل انگاری یک دفتر کفالت دخترم از درس و تعلیم دوسال است جا ماند
    تنها من نیستم که این مشکل دارم خیلی هارو میشناسم که در دفتر کفالت شوش برگه سرشماری گرفتن بچه هاشون رو ثبت نکرده
    کاش یکی بگه من کجا برم چیکار کنم

    در: بازماندگی از تحصیل بیخ گوش کودکان مهاجر
    لینک به نظر
  • رسول زهرائی رئوف

    اگر در دولت قبل با مجوز شروع به فعالیت و هزینه کرده اند و سازمان محیط زیست آن زمان مخالفتی نکرده ولی حالا برای دفاع از محیط زیست مانع شده طبیعتاً خسارت هزینه های سرمایه گذار را باید بپردازد نمیشود برای دفاع از حقوق مردم یا محیط زیست به یک نفر ظلم شود

    در: شکایت ابربدهکار بانکی از رئیس سازمان محیط زیست
    لینک به نظر
  • سیدضیا شریفی

    با سلام ..جهت همکاری با شما تمایل به همکاری دارم
    لطفا شرایط همکاری رو بفرمایید

    در: دادگاه بین المللی محیط زیست راهگشاست
    لینک به نظر
  • مسعود

    بافت تاریخی در قم عملا وجود خارجی نداره و صرفا چند بنای تاریخی هست که همین الان هم تحت حفاظت شدیده. مابقی این محدوده، واجد هیچ ارزش تاریخی و بصری نیست و قوانین غیرکارشناسی و دست و پاگیر میراث فرهنگی، فقط ساکنین این منطقه رو سالهاست که از ابتدایی ترین حقوق شهروندی محروم کرده

    در: بیم‌وامیدها دربارۀ بافت تاریخی قم
    لینک به نظر
  • منتقد شهرفروشی کنار رفت
    شهرساز

    از کی تا حالا این خانم بیسواد که فوق لیسانس معماری است شهرساز شده و ما خبر نداریم. از همون دهه ۸۰ که بدون آزمون وارد وزارتخونه شد با زیر اب زنی و چاپلوسی و اویزونی خودشو کشید بالا.خدا پدر حمزه ای رو بیامرزه که معرفی کرد به حناچی که باعث شد یه حورایی حمزه ای هم بشه مهره صندلی نشین و یهویی بشه معاون وزیر، ایشون حتی معمار خوبی هم نیست عرضه نداشت یه پلن معماری درست و مهندسی بکشه چه برسه به شهرسازی، ایشون هم ارج و قرب معاونت رو برد، هم متخصصین حوزه معاونت سهرسازی و رو فراری داد، هم کشور و مردم رو به خاک سیاه نشوند. این همون خانمبه که جواب بازرسی رو در مورد تدقیق حریم تهران رو چرت و پرت داد. چون بلد نبود، و سازمان بازرسی دوبار نامه منتقدانه داد که پاسخ کارشناسی و منطقی داده بشه حالا برا ما کارشناس

    در: منتقد شهرفروشی کنار رفت
    لینک به نظر
  • صمد

    سلام علیکم
    عکس مربوط به محله تاریخی ( سنگ سیاه ) شیراز است که در خبر محله تاریخی قم استفاده شده

    در: بیم‌وامیدها دربارۀ بافت تاریخی قم
    لینک به نظر
  • نادر احسانی نیا

    چقدر خوبه که راجع به جاینامها دغدغه مند هستید و مطلب کار میکنید کاش همین حساسیت رو راجع به آراز چای که ارس مینامید یا قاراداغ که ارسباران مینامید یا ساوالان که سبلان مینامید و گادار چایی که گدار مینامید و هزاران هزار جاینام دیگر که توسط رژیم منحوس پهلوی تغییر داده شده به دلایل موهوم هم کار کنید.

    در: «کاسپین» یا «خزر»
    لینک به نظر
  • حمله پلیس به فعالان محیط زیست در ترکیه
    برنامه‌ گروه فعال محیط‌زیستی برای اعتراض در بازی‌های فوتبال انگلیس - سایت خبری پیام ما آنلاین

    […] برنامه لو رفته گروه فعال محیط‌زیستی، آن‌ها به سراسر انگلیس سفر خواهند کرد تا با استفاده از […]

    در: حمله پلیس به فعالان محیط زیست در ترکیه
    لینک به نظر
  • ادامۀ «فنس‌کشی» مجوز محیط زیست ندارد
    برنامه‌ گروه فعال محیط‌زیستی برای اعتراض در بازی‌های فوتبال انگلیس - سایت خبری پیام ما آنلاین

    […] برنامه لو رفته گروه فعال محیط‌زیستی محیط، آن‌ها به سراسر انگلیس سفر خواهند کرد تا با […]

    در: ادامۀ «فنس‌کشی» مجوز محیط زیست ندارد
    لینک به نظر
  • حجت

    چیزی که از بین رفته شرف و وجدانه.
    تویی که تو انتقال آب فقط اسم طرح های را میاری که هیچ کدوم اجرا نشده اما کلامی از صد طرح انتقالی از زاینده رود به یزد و کاشان و قم و علی الخصوص آب دزدی های چهارمحال و بختیاری حرفی نمی زنی،خود پیاده نظام و سرباز این غارتگرایی

    در: بخشی‌نگری وزارت نیرو
    لینک به نظر
  • تامین حقابه تالاب گاوخونی از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود
    reza yekta

    آقای لاهیجان زاده بجای حرف عمل کنید

    در: تامین حقابه تالاب گاوخونی از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود
    لینک به نظر
  • امیرحسین

    ۴۷۸۰

    در: عفوسربازان فراری با تایید مقام‌ معظم رهبری
    لینک به نظر
  • زهرا مشتاق
    اکبر همتی عطایی

    سلام، دهیار روستایی محروم و دورافتاده شهرستان سبزوار هستم، پیگیر کارهای خیرخواه شما بودم، منطقه ما جز محرومترین مناطق هستش، که با کمترین امکانات دارن زندگی میکنند میخواستم حمایتم کنید. تشکر، اکبرعطایی۰۹۱۰۵۶۳۴۳۸۴

    در: زهرا مشتاق
    لینک به نظر
  • علی

    خواستار تبدیل وضعیت نیروهای غیر رسمی به جای تمدید بازنشسته ها هستیم.

    در: درخواست تبدیل وضعیت معلمین غیررسمی آموزشی بعد سال ۹۱
    لینک به نظر
  • زخم معادن بر پیکر کوه تفتان
    ریگی

    باسلام
    دریغا رشته کوه تفتان خراب می شود
    منطقه سرحدبلوچستان بی آب می شود
    منبع آب سرحد تفتان است
    بدون تفتان سرحد بیابان است

    در: زخم معادن بر پیکر کوه تفتان
    لینک به نظر
  • آقای شهردار  شما متولی چه چیزی هستید؟
    قاسمی

    پله برقی هفت حوض نارمک خیلی خراب میشد. چند ماه قبل کلا جمعش کردند.

    در: آقای شهردار شما متولی چه چیزی هستید؟
    لینک به نظر
  • دکتر

    باسلام و درود
    ♾️خرید فروش انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی به صورت کلی و جزئ♾️
    ♾️کارشناسی و تشخیص شهاب سنگ♾️
    ♾️پل های ارتباطی با کارشناس از طریق شماره های زیر :
    09922523578♾️
    ♾️واتساپ، تلگرام، روبیکا، ایتا، سروش، آیگپ ♾️
    نام کاربری روبیکا برای ارسال پیام :pmzguyb
    آدرس ایمیل : amyrhsynkhrmy89@gmail.com
    ⭕دکتر امیرحسین خرمی⭕

    در: ملاک تشخیص شهاب سنگ ها از سنگ های معمولی
    لینک به نظر
  • م

    اشقال ها 🤮🤮از خانواده خودش مى زند كه اسم بدر كند! چراغى كه به خانه رواست، به مسجد حرام است. همه اون بيمارستان روى سر خودش و مريض هاى توش خراب بشه … بچه اش اون طرف دنيا پول درمان ندارد ايشون از جيب خليفه مى بخشد زودتر كرمان رون سرتون خراب بشه

    در: دیدار محمد صنعتی با کارکنان و عیادت از بیماران بیمارستان الزهرا (س)/ بیمارستانی به ژرفای نیم قرن تاریخ معاصر
    لینک به نظر
  • عاطفه

    سلام با توجه به کمبود نیروی آموزش وپرورش نسبت به استخدام قشر زحمتکش مربیان پیش دبستانی در سال ۱۴۰۲ اقدامات لازم را مبذول نمایید.

    در: درخواست تبدیل وضعیت معلمین غیررسمی آموزشی بعد سال ۹۱
    لینک به نظر
  • کارت ضابط قضایی برای فرماندهان بسیج محلات
    بنده خدا

    همینو کم داشتیم فقط !

    در: کارت ضابط قضایی برای فرماندهان بسیج محلات
    لینک به نظر
  • تایید وجود «سرب» و مواد «پرتوزا» در «ارس»
    آتیلا کیشی زاده

    متاسفانه تا القائات ضدانسانی گروهک اسلام ستیز و راسیست ایرانشهری مبنای برخی تصمیم گیریهاست قاطعیتی از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران در برابر دولت تصنعی مینیاتوری ایروان نخواهیم دید

    در: تایید وجود «سرب» و مواد «پرتوزا» در «ارس»
    لینک به نظر
  • ردیابی مسمومیت «ارس»
    رضا

    آلودگی ارس توسط ارمنستان را چنان با احتیاط بیان می کنند تا اربابان ارمنی مان ناراحت نشوند مرگ و میر مردم مظلوم اردبیل توسط این از خدا بی خبران و سکوت مسیولین و رسانه ها مایه شرمساری است

    در: ردیابی مسمومیت «ارس»
    لینک به نظر
  • شهروند

    برای تبلیغات مثل صفحه علی بلالی چقدر هزینه داره ؟ چطوری باید هماهنگی کرد ؟

    در: علی بلالی معروف به ببر بنگال در گفت و گو با «پیام ما»: آن طور که می‌گویند پولدار نیستم
    لینک به نظر
  • محمد محسنیان
    حجت اله یونسی

    با درود....نویسنده و رمان نویسم... کار رمانی با موضوع راه آهن در دست نوشتن دارم. می شود گفت نوشتن رمان را در دو جلد به پایان رساندم... در بعضی فصول با توجه به ماهیت رمان که بر مستندات تکیه دارد نیاز به اطلاعاتی تاریخی در مراحل ساخت راه آهن سراسری دارم ......... ممنون میشم بتونید راه ارتباطم را با اقای محسنیان که پژوهشگر راه آهن است برقرار کنید و با شماره ای که دارم پیام بدید تا بتوانم با ایشون صحبت کنم... با سپاس..... شماره تماس....09360192781

    در: محمد محسنیان
    لینک به نظر
  • مطالبۀ صیانت  از حقابۀ قانونی «حبله رود»
    i

    خرید ۵ سال سابقه، بعد از بازنشستگی در تأمین اجتماعی
    رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
    جناب آقای دکتر قالیباف

    نمایندگان محترم کارگران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی

    درود بر شما

    پیشنهاد می‌شود قانونی وضع شود که بعد از بازنشستگی، خرید سابقه تا ۵ سال برای بازنشسته‌ها به‌صورت اختیاری امکانپذیر شود، که این امر بنا به درخواست شخص بصورت ماهیانه یا بصورت نقدی باشد . چراکه خیلی از بازنشسته‌های تأمین اجتماعی در دوران کار امنیت شغلی نداشته‌اند و کارفرماهایشان بعضی از سال‌ها را بیمه رد نمی‌کرده‌اند. همچنین برای بازنشسته های دیگر هم مفید میباشد بدلیل اینکه تا ۵ سال، سابقه بازنشستگی انها بالاتر میرود و ارتقا پیدا میکند و در نتیجه ۵ روز در ماه حقوقشان بالاتر میرود. به این ترتیب کمی از سختی‌هایی که کشیده‌اند تسکین پیدا می‌کند و هم خود سازمان تأمین اجتماعی سود میکند . از لحاظ روحی و فکری بالا رفتن سابقه سنوات بازنشستگی برای بازنشستگان تاثیر بسیار مثبتی دارد و میتواند روی برخورد و ارتباط انها با خانواده و جامعه تاثیر مثبت بگذارد. چون در تامین اجتماعی حداکثر سابقه بازنشستگی ۳۵ سال یا ۳۵ روز حقوق در ماه میباشد، بطور مثال اگر شخصی با ۲۵ سال سابقه بازنشسته شده باشد با خرید ۵ سال سابقه، سابقه اش به ۳۰ سال ارتقا پیدا میکند و یا شخصی اگر ۳۳ سال سابقه بازنشستگی داشته باشد با خرید ۲ سال سابقه، سابقه اش به ۳۵ سال میرسد. این کارزار که برای همه به خصوص برای ارتقا سابقه بازنشستگان مفید است حتی برای فرزند شما که تازه شاغل شده برای زمان بازنشستگی اش، حمایت و امضا کنید لطفا ادرس این کارزا که در زیر متن امده تا میتوانید پخش کنید چون برای هر کسی میتواند مفید باشد و اتفاق بیفتد حتی برای شما که داری این پیام را میخانی وشاید داری لبخند میزنی. بدلیل عدم امنیت شغلی و احتمال رد نکردن بیمه توسط کارفرما در زمان اشتغال که برای هر شخصی میتونه اتفاق بیفته و این اشخاص موقع بازنشستگی تازه میفهمند که چه ضرری کرده اند و چه حقی از انها ضایع شده. ولی اگر انشاالله این کارزار به سرانجام برسد، میتواند خیلی جبران کننده باشد. لطفا این کارزار را تا حد ممکن تبلیغ و نشر و پخش کنید چون نویسنده این کارزار یک بازنشسته ساده میباشد که دچار همین مشکل شده یعنی در ایام اشتغال ۴ سال برایش بیمه رد نشده و الان با ۲۶ سال سابقه بازنشسته شده ولی اگر این کارزار موفق بشه خیلیها مثل ایشان به حق تضییع شده شان میرسند . و همچنین برای بازنشستگان دیگر هم مفید است و میتوانند تا ۵ سال سابقه شان ارتقا پیدا کند. https://www.karzar.net/69775 نکته دیگری که میتواند در مزیت این کارزار به ادرس https://www.karzar.net/69775 حتی برای بازنشستگان دارای سی سال سابقه به بالا مفید باشد، این است که چون حداکثر سابقه بازنشستگی در تامین اجتماعی ۳۵ سال میباشد، بازنشستگان عزیز دارای مثلا سی سال سابقه میتوانند با خرید ۵ سال سابقه دیگر سابقه شان به ۳۵ سال ارتقا پیدا کند یا مثلا بازنشسته ای که دارای ۳۳ سال سابقه باشد میتواند با خرید ۲ سال سابقه دیگر سابقه اش به ۳۵ سال ارتقا پیدا کند که حداکثر سابقه تامین اجتماعی میباشد پس لطف کنید این کارزار که لینک ان در بالا میباشد تبلیغ، نشر و پخش شود. همچنین شما میتوانید با نوشتن (کارزار خرید ۵ سال سابقه، بعد از بازنشستگی در تامین اجتماعی ) این متن را سرچ کنید، و انرا امضا و حمایت کنید که در سایت کارزار بصورت رسمی ثبت شده است.

    در: مطالبۀ صیانت از حقابۀ قانونی «حبله رود»
    لینک به نظر
  • دکتر

    باسلام ودرود
    بنده کارشناس شهاب سنگ هستم وبرای فروش هم کار میکنم و آزمایش تشخیص شهاب سنگ موجود می باشد.
    برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید یا واتساپ، تلگرام، روبیکا، ایتا، سروش، آیگپ
    درخدمتم :09922523578‪

    در: ملاک تشخیص شهاب سنگ ها از سنگ های معمولی
    لینک به نظر
  • سناریوهایی برای تله کابین گرگان
    امید

    لعنت برمخالف

    در: سناریوهایی برای تله کابین گرگان
    لینک به نظر
  • نمی‌توانیم جلوی لو رفتن سوالات امتحانات را بگیریم
    علی

    مچکریم!

    در: نمی‌توانیم جلوی لو رفتن سوالات امتحانات را بگیریم
    لینک به نظر
  • نمی‌توانیم جلوی لو رفتن سوالات امتحانات را بگیریم
    رحمان

    پس چرا اونموقع نیوندید بگید که جلچی تاثیر قطعی رو بگیرن

    در: نمی‌توانیم جلوی لو رفتن سوالات امتحانات را بگیریم
    لینک به نظر