پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تکنولوژی

تکنولوژی





۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۳

آلکاتل و معرفی گجت های اکتیو Go Watch و Go Play
آلکاتل هم در برلین دست خالی نیامده و این کمپانی فرانسوی-چینی تمام سعی خود را برای تنوع محصولات و جلب توجه کرده بود. آلکاتل دو گجت جدید را معرفی کرد که با عنوان Go Devices مطرح شدند، اسمارت فون Go Play و ساعت هوشمند. Go Watch
Go Play طراحی شده برای کاربران فعالی که امکان عکسبرداری در زیر آب و یا استفاده در شرایط ناهموار مساعد باشد. این اسمارت فون توانایی افتادن از فاصله 5/1 متری بدون ایجاد صدمه را دارد، البته مشخصات سخت افزاری این موبایل چندان جای رقابت با پرچم داران را ندارد و بیشتر میتوان از آن بعنوان یک موبایل اکتیو یاد کرد. پشتیبانی از آندروید 1/5 صفحه نمایش ۵ اینچ TFT با رزولوشن HD، پردازنده ی ۴هسته ای 2/1 گیگاهرتزی با چیپست Snapdragon 410، ۱ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات سخت افزاری Alcatel GO PLAY است. این موبایل همچنین از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی موبایل برخوردار است و یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی مورد نیاز موبایل را برعهده دارد.
اما ساعت GO WATCH هم مانند موبایل از قابلیت هایی مانند محافظت در برابر گردوغبار، آب و ضربه برخوردار است. این ساعت از سیستم عامل Andorid Wear پشتیانی نمیکند اما با این حال با Android و iOS سازگار است و قاب جلویی ساعت و بند آن قابل تعویض و شخصی سازی میباشد. همچنین دکمه Go که بر روی ساعت تعبیه شده است میتوان شکلک هایی با توجه به اطلاعاتی که از Gyroscope، سنسور ضربان قلب و شتاب سنج دریافت میکند تولید کند و به اشتراک بگذارد.
این ساعت از یک صفحه نمایش 22/1 اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۴۰*۲۴۰ پیکسل و پردازنده ی Cortex-M4 و یک باتری ۲۲۵ mAh برخوردار است و با موبایل های آندرویدی نسخه 3/4 و بالاتر و iOS نسخه ۷ و بالاتر سازگار خواهد بود.

تبلت غول پیکر سامسونگ Galaxy View
کمپانی سامسونگ تیزری مربوط به تبلتی جدید با صفحه بسیار بزرگ موسوم به Galaxy View را پس از معرفی ساعت هوشمند Gear S2 به نمایش گذاشت. هر چند هنوز اطلاعات خاصی در مورد این محصول در اختیار ما نیست اما به نظر می آید که این دیوایس همان تبلت ۱۸٫۴ اینچی سامسونگ باشد که در هفته های اخیر در برخی شایعات به چشم می خورد. از جمله نکاتی که در تیزر کره ای ها مشخص شد وجود پایه یا KickStand است که با توجه به ابعاد بسیار بزرگ احتمالی این محصول بسیار مفید خواهد بود. با توجه به وجود نام Galaxy و اختصاص این برند به محصولات اندروید سامسونگ می توان با اطمینان سیستم عامل دیوایس مزبور را اندروید دانست. در صورت صحت شایعات پیشین، صفحه نمایش این تبلت بر خلاف عموم دیوایس های رده بالای سامسونگ که Super AMOLED هستند TFT LCD خواهد بود. رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ پیکسل صفحه، چیپست Exynos 7580 سامسونگ با ۸ هسته 6/1 گیگا هرتز، دو گیگا بایت رم و ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی قابل افزایش با کارت میکرو اس دی از دیگر مشخصاتی هستند که برای این دیوایس ذکر شده اند.

معرفی دو مدل رنگارنگ از آلکاتل OneTouch Pop Up و Pop Star
آلکاتل وان تاچ دو موبایل جدید نیز برای میانه ی بازار معرفی کرد که با عنوان سری Pop شناخته میشوند و بنام های Pop Up و Pop Star معرفی شدند که در رنگ و جنس پشت متنوعی تولید و عرضه خواهند شد که مشخصات فنی هرکدام بشرح زیر است: OneTouch Pop Star در دو مدل ۳G و ۴G عرضه خواهد شد که مشخصات متفاوتی نیز دارند، مدل ۳جی از پردازنده ی ۴هسته ای 3/1 گیگاهرتزی با چیپست MediaTek MT6580، یک گیگابایت حافظه رم، ۸گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه، باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ، صفحه نمایش ۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰p و دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلوی موبایل را داراست، اما مدل ۴جی از پردازنده ی ۴هسته ای ۱ گیگاهرتز ۶۴بیتی با چیپست مدیاتک MT6735P، و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. و اما OneTouch Pop Up با پردازنده ی ۸ هسته ای 4/1 گیگاهرتزی و چیپست Snapdragon 610، دو گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰p، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو از مشخصات این مدل است و در رنگ های متنوعی عرضه خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

اعزام تیم‌های ارزیاب به «قلعه تل»

معاون هلال احمر خوزستان در پی وقوع زلزله در سه شهر استان خبر داد

اعزام تیم‌های ارزیاب به «قلعه تل»

پایان امداد و نجات در کاشمر

زلزلهٔ روز سه‌شنبه ۴ کشته و ۱۱۶ مصدوم برجا گذاشت

پایان امداد و نجات در کاشمر

ریزش بخش‌هایی از بناهای تاریخی بعد از زلزله

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشمر خبر داد

ریزش بخش‌هایی از بناهای تاریخی بعد از زلزله

بحث موش‌های تهران بعد از وقوع زلزله جدی است

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران:

بحث موش‌های تهران بعد از وقوع زلزله جدی است

تعداد قربانیان زلزله ژاپن به ۲۳۶ نفر افزایش یافت

تعداد قربانیان زلزله ژاپن به ۲۳۶ نفر افزایش یافت

امیدهای گمراه‌کننده برای پیش‌بینی زلزله

پاییز سال ۲۰۲۳ محققان دانشگاه تگزاس با یک الگوریتم هوش مصنوعی، ۷۰ درصد زمین‌لرزه‌ها را یک هفته پیش از وقوع آنها به‌درستی پیش‌بینی کردند

امیدهای گمراه‌کننده برای پیش‌بینی زلزله

تعداد جان‌باختگان زلزله ۷.۶ ریشتری ژاپن تاکنون ۳۰ نفر

تعداد جان‌باختگان زلزله ۷.۶ ریشتری ژاپن تاکنون ۳۰ نفر

نرخ فرونشست ایران 5 برابر میانگین جهانی

نرخ فرونشست ایران 5 برابر میانگین جهانی

شهرهای ایران لرزان در برابر زلزله

مرکز پژوهش‌های مجلس می‌گوید هیچ منطقه‌ای در کشور مقاوم‌ نیست

شهرهای ایران لرزان در برابر زلزله

ریسک‌های زلزله در تهران

ریسک‌های زلزله در تهران

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر