وزیر ارتباطات:

با جدیت موضوع رفع فیلترینگ را دنبال می‌کنیم





با جدیت موضوع رفع فیلترینگ را دنبال می‌کنیم

۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ادامه روند فیلترینگ به مصلحت نیست و ما این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش پیام ما به نقل از ایسنا، ستار هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوالی در خصوص فیلترینگ گفت: همانطور که روز گذشته رئیس‌جمهور اشاره کردند، کارشناسی در لایحه فنی در وزارتخانه با دقت نظر ویژه‌ای انجام شد و گزارش آن به سران ارائه شد. نگاه‌ها بر اساس وضعیت‌های فنی بود. وضعیت موجود به صلاح نیست و دولت با جدیت موضوع رفع فیلترینگ را دنبال می‌کند. طبیعتا باید به سمتی برویم که ارتقا وضعیت موجود داشته باشیم، جمع‌بندی هم این بوده که ادامه وضعیت موجود به مصلحت نیست و باید به سمتی برویم که بازگشایی اتفاق بیفتد.

او ادامه داد: ادامه روند فیلترینگ به مصلحت نیست و چالش‌های جدیدی برای کشور ایجاد کرده است، ما این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنیم چرا که از طرفی وعده رئیس جمهور و دولت بوده است و از طرفی موضع رسمی دولت به حساب می‌آید.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *