تغییر ساعت کاری ادارات استان فارس به دلیل گرمای هوا

تغییر ساعت کاری ادارات استان فارس به دلیل گرمای هوا





تغییر ساعت کاری ادارات استان فارس به دلیل گرمای هوا

۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ادارات این استان از شنبه هفته آتی، ۲۷ مردادماه تا پنجشنبه اول شهریورماه از ساعت ۶ تا ۱۱ فعال خواهند بود.

به گزارش پیام ما به نقل از ایرنا، محسن نعمتی افزود: این تصمیم با توجه به مصوبات جلسه فوق‌العاده شورای مدیریت بحران فارس و بر اساس تفویض اختیار شورای امنیت کشور به استانداران، از سوی استاندار فارس اتخاذ شده است.

او ادامه داد: این تصمیم شامل تمام دستگاه‌های اجرایی شامل موسسه‌های عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها می‌شود و ساعت کار آنها بر اساس ساعت اعلامی مذکور خواهد بود.
او عنوان کرد: آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی دارای شیفت کاری بعد از ظهر، با یک ساعت تاخیر یعنی از هفت صبح خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: با توجه به تاثیر مثبت همکاری اصناف در مدیریت مصرف انرژی، مقرر شد که تعطیلی مراکز و مجتمع های تجاری استان با همکاری شرکت‌های توزیع برق استان و شیراز و اتاق اصناف فارس به مدت یک هفته دیگر از ساعت ۱۳ تا ۱۷ تمدید شود.

نعمتی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند کسری ساعت کار کارکنان خود را به شکل دورکاری و با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق مقررات جبران کنند.

او ادامه داد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی، مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تامین کالاهای ضروری، طبق روال قبل به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر