پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | این استان‌ها پنجشنبه ۲۸ تیر تعطیل هستند

این استان‌ها پنجشنبه ۲۸ تیر تعطیل هستند





این استان‌ها پنجشنبه ۲۸ تیر تعطیل هستند

۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸

به منظور مدیریت مصرف بهینه برق، ادارات و دستگاه‌های اجرایی برخی از شهرها و استان‌های کشور، فردا «پنج‌شنبه، ۲۸ تیرماه ۱۴۰۳» تعطیل اعلام شدند.

به گزارش پیام ما به نقل از شبکه شرق، در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطراری استان‌ها تعطیلی ادارات در چند شهر و استان کشور از جمله استان‌های قم و مرکزی در دستور کار قرار گرفت.

براساس این تصمیم و به منظور حمایت از بخش‌های کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان، کلیه کلاس‌های موسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی (به استثنای واحدهای ذی‌ربط در مراکز درمانی و بهداشتی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، شعب مرکزی یا شعب منتخب بانک‌ها و مراکزی که دارای نوبت کاری هستند) استان‌های قم و مرکزی با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز پنج‌شنبه ۲۸ تیر تعطیل خواهندبود.

شعب مرکزی یا منتخب بانک‌ها در روز پنج‌شنبه فعال خواهند بود.

سید مجتبی آل‌یاسین، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی در ادامه افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در کاهش مصرف انرژی در ساعات کار اداری همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت اداری و سامانه‌های برودتی یک ساعت پیش از پایان وقت اداری اقدامات لازم را انجام دهند.

مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان بیان کرد: با توجه به برگزاری مراسم یوم‌الزینب (س) در روز یازدهم محرم، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان زنجان کاهش پیدا خواهد کرد و امروز چهارشنبه  ساعات کاری همه ادارات زنجان از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ صبح خواهد بود. همچنین ساعت کاری اداراتی که ۷:۳۰ بود نیز در ساعت ۱۱ خاتمه می‌یابد.

او در پایان خاطرنشان کرد: این تصمیم در راستای حضور پرشور کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در کنار سایر اقشار مردم در مراسم یوم‌الزینب (س) دسته حسینیه اعظم زنجان اتخاذ شده است.

 

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر