پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اعلام فروش سینمای ایران در هفته دوم تیرماه

اعلام فروش سینمای ایران در هفته دوم تیرماه





اعلام فروش سینمای ایران در هفته دوم تیرماه

۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴

فروش سینمای ایران از نهم تا پانزدهم تیرماه به بیش از ۳۵ میلیارد و ۷۳۹ میلیون تومان رسید. همچنین در این هفته ۶۸۲ هزار و ۵۵۲ نفر به تماشای فیلم‌های اکران شده نشستند.

به گزارش پیام ما به نقل از روابط عمومی موسسه سینماشهر، فیلم‌های سینمایی «تگزاس۳» با فروش بیش از ۱۷ میلیارد و ۷۹۲ میلیون تومان، «خجالت نکش۲» با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان، «مست عشق» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان و «سال گربه» با فروش بیش از یک میلیارد و ۵۶۹ میلیون تومان به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم و فروش میلیاردی جدول فروش نهم تا پانزدهم تیرماه بودند.

 

فیلم‌های «عطرآلود» با فروش بیش از ۵۵۰ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۴۸۹ میلیون تومان، «قلهک» با فروش بیش از ۲۷۰ میلیون تومان، «روایت ناتمام سیما» با فروش بیش از ۲۵۲ میلیون تومان، «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از ۱۲۴ میلیون تومان، «ایساتیس» با فروش بیش از ۷۱ میلیون تومان، «شور عاشقی» با فروش بیش از ۷۱ میلیون تومان، «آبی روشن» با فروش بیش از ۵۱ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۴۲ میلیون تومان و «حبس مجرد» با فروش بیش از ۳۳ میلیون تومان در رتبه‌های ششم تا پانزدهم جدول فروش هفته گذشته جای گرفتند.

 

همچنین سینمای ایران، سه‌شنبه پنجم تیرماه با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان و ۱۶۵ هزار و ۱۹۲ نفر، پرفروش‌ترین و سه‌شنبه ۱۲ تیر با ۲۳۴ هزار و ۳۳۶ نفر، پربیننده‌ترین روز سینما در هفته گذشته بودند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر