نظرات

  • بهمن ایزدی
    نازنین خالدی

    چرا باوجود اینکه محیط بانان از زیست بوم حفاظت می‌کنند باید این اتفاقات براشون بیفته

    در: بهمن ایزدی
    لینک به نظر
  • دکترای علوم سیاسی

    چرا با پول معدن مس رفسنجان در کرمان استادیوم و باشگاه و.. میسازید الودگی معدن سهم رفسنجان ولی متاسفانه سود ان نصیب کرمان میشود مسولین کرمان بالاخره روزی باید جوابگو باشید

    در: کرمان؛ استان طلا و مس از رفسنگان تا زراوند
    لینک به نظر
  • محمدعلی ایراگمش

    اوج تمدن و تاریخ

    در: کوه های مسجدصاحب الزمان ( عج ) نشانگر تمدنی پیشرفته از یک قوم هوشمند؛ کرمان مهرکده میتراییسم
    لینک به نظر
  • علیرضا م

    خیریه محترم ماه بنی هاشم رفسنجان به اندازه کافی اموال رفسنجان مثل پول معدن مس رفسنجان توسط کرمانی ها تاراج میشود بهتر نبود این پول را در رفسنجان هزینه میکردید

    در: با سرمایه گذاری پنجاه درصدی خانواده اسکندری زاده اتفاق افتاد/ احداث پیشرفته‌ترین بیمارستان خاورمیانه در کرمان
    لینک به نظر
  • بابک

    چیزی که برای مافیای سرب و روی در زنجان ارزش ندارد، جان مردم محلی بوده و نیاز به مصدقی دیگر دارد که معادن کشور را ملی اعلام کرده و حتی دست نمایندگان دست نشانده دولتی این مافیاها را کوتاه نماید. معدود افرادی که اموال ملی را از ملت گرفته و سرطان تحویلشان می دهند. نمی دانم مصدقهای کشورم با پولهای باد آورده این مافیاها، به دست کدام شبان بی مخ ها سپرده شده اند یا از دور انتخابات هم حذف شده اند!

    در: بنویسیم «سردهات»، بخوانیم «بحران مدیریت»
    لینک به نظر
  • نازیلا

    سلام وقت بخیر. ببخشید من از چه طریقی میتونم با خانم فخری زاده ارتباط برقرار کنم؟

    در: فخری زاده کرمانی طراح ریزنقش ترین فرش کرمان: جناب استاندار! توانایی های اثبات شده زنان، نادیده گرفته می شود
    لینک به نظر
  • سود اقتصادی زیستگاه‌های طبیعی بیشتر از کشاورزی است
    Jahani

    لطفا با یک تدبیری در این سامانه لینک منابع خبر را هم قرار دهیدمخصوصا در ارتباط با موضوعات علمی که به مقالات منتشر شده ارجاع می شود.
    ممنونم

    در: سود اقتصادی زیستگاه‌های طبیعی بیشتر از کشاورزی است
    لینک به نظر
  • رضا رمضانی

    ادعاهای اداره کل محیط زیست زنجان مملو از داده های غلط و فرافکنی و نیز اعتراف ضمنی به تخلف هایی است که خود مرتکب شده است. در این باره برای تان خواهم نوشت

    در: انتقال پسماند شرکت روی، یک طرح بزرگ محیط زیستی است
    لینک به نظر
  • پرداخت بدهی‌ها از جیب جنگل
    سیده زهرا موسوی

    اگر دست به دست هم بدیم و پشت هم باشیم درست میشه

    در: پرداخت بدهی‌ها از جیب جنگل
    لینک به نظر
  • حدیث مرادی

    سلام من دنبال داستان های صوتی آقای علیمرادی هستم که با خوانش خودشون انجام شده تورو خدا راهنماییم کنید

    در: منصور علیمرادی: نویسندگی به مُرده بداعمال می‌ماند
    لینک به نظر
  • مهدی

    سلام.شما که میفرمایید زمینهای هفتباغ برای جوانان محروم کرمان چه وچه بوده،من یک کشاورزضعیف درمجاورهفتباغم.۱۳۵۰قصب زمینهای منرابایک رضایتنامه جعلی ازدستم باکمترازدومیلیون تومن درآوردندوپس ازبیست وچندسال بعددوباره بارانت ونفوذخودکل روستا رامیخواهندقلع وقمع کرده وبخاطرمشکل آب هفتباغ چاه چهل وچندسال پروانه داررامصادره کنند.خدامیداند همه ی مایک مشت کشاورزبیچاره وپابرهنه ایم.من ازنه سالگی تاالان که چهل وشش سال دارم همه ی عمروجوانی ومال وسرمایه ام راخرج آبادی آن ملک نمودم ودوپسربیکار20_25ساله دارم بایدچکارکنم.اکرواقعاآقای مرعشی اینقدرشمامیگین خوبه،یاعلی مشکل منوحل کنه،یابهتربگم پاشوازتوکفش من دربیاره که بخداقسم آهم روزگارستمگر راسیاه میکند.

    در: سید حسین مرعشى بزر گترین زمین خوار !؟ یا بزرگترین زمین دار!؟
    لینک به نظر
  • Ahmad Mahdavi

    در ایران هنوز مسائل حفاظت از محیط زیست سیر ابتدائی خود را طی و کلی گوئی است در صورتیکه در جهان و حتی در بسیاری کشورهای در حال توسعه به اندازه گیریهای دقیق و پایش و غیره و سپس اعمال Enforcement پرداخته اند.

    در: لابی صنعت علیه محیط‌زیست
    لینک به نظر
  • امیر

    به معنای کلمه جذاب و مفهومی روحت شاد ناصریا

    در: توضیحات زنده یاد ناصر عبداللهی راجع به شعر ترانه ناصریا
    لینک به نظر
  • مجید حضوری

    سلام وقت بخیر. یه سوال داشتم. اگر زمین کشاورزی یا باغچه بالا تر از خروجی اب قنات و نزدیک یکی از میل چاه ها باشه. برداشت اب از میل چاه قنات با توجه به رعایت حق اب و ساعات تقسیم اب مجاز و قانونی هست یا نه. ( برداشت اب با پمپ کفکش یا به صورت دستی) در ضمن برداشت به اندازه یا کمتر از دبی خروجی قنات باشه به نحوی که مقدار اب برای مالک بعدی در ساعت بعد هیچ تغییری نکنه

    در: محمدبرشان،کارشناس و پژوهشگر آب: قنات های استان توانایی جذب گردشگر را دارند
    لینک به نظر
  • غلامرضا حیدری مقدم

    خسته نباشید خانم زرفام
    موضوعی رو براتون راجع به خاموشی های اخیر و حتی آینده بگم که در جریان باشید و پشت پرده مسائل رو بهتر میتونید بررسی کنید.
    اگه توجه کنید دیگه سرمایه گذار X، حاضر نیست توی صنعت برق این مملکت سرمایه‌گذاری کنه چون هزینه احداث یک نیروگاه به ازای هر مگاوات حدود ۶۰۰ تا ۷۵۰ هزار یورو هست.
    حالا ما میگیریم ۶۰۰هزار یورو ضربدر ۳۰هزار تومن، به عبارتی ۱۸ میلیارد تومن به ازای هر مگاوات!
    یعنی یه نیروگاه ۵۰ مگاواتی تموم میشه ۹۰۰ میلیارد تومن!
    ولی دولت برق‌شونو مفت میخره و پدرشونو دراورده! در نتیجه به خاک سیاه نشونده صاحبان نیروگاه‌ها رو پس دیگه خبری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش برق نیست، دولت هم کلی بدهکاره!
    پس خاموشی دور از انتظار نبود و نیست!
    اینه رو از تحلیل های مالی در بورس میشه متوجه شد.
    یکی از این نیروگاه ها که سرمایه گذار خوبی هم دارد و در خیلی جاها سرمایه گذاری کرده الان تصمیم گرفته نیروگاهشو از مدار خارج کنه چون دولت حمایتش نمیکنه پول تولیدشو نمیده .شما هم بودید همین کار رو نمی کردید؟ ان شااله خدا بداد این ملت ناآگاه برسد...

    در: معمای برق
    لینک به نظر
  • علیرضا

    سلام - ممنون که مسائل محیط زیست براتون مهم تر از انتخابات و سیاست است. اما توقع داشتم راحت حرف مسئولان را باور نکنید، اگر هم نقل میکنید به چالش بکشین. اگر مدعی رسانه محیط زیست هستید تحقیق کنید در روزهایی که به دلیل کرونا همه مدارس و دانشگاهها که گرمایش گازی داشتن خوابگاههای دانشگاهی و ... تعطیل شده‌اند چطور کشور با افزایش مصرف گاز روبرو است؟ که آلایندگی را غیر مستقیم گردن مصرف گاز و ... میندازن. مسئولان حقیقت را نمی‌گویند و خبرنگاران هم در دام آمار کذب افتادن.

    در: ردپای بیت‌کوین در قطع برق
    لینک به نظر
  • شرکت سوله

    شما کانال تلگرام هم دارین؟

    <a href="http://rajanews.com/node/322726" rel="nofollow ugc">شرکت سوله</a>

    در: ویرانی خانه بی‌نام
    لینک به نظر
  • www.ahvazdev.ir

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

    در: شرکت اتوبوسرانی معیشت کارگران را در نظر نگرفته
    لینک به نظر
  • فاضلی پور

    باسلام سالهاست همش شعار واندرغم یک کوچه فقط مکاتبه
    میدانی اجرایی شدن مصوبات وجودنداره متولیان صنعت گردشگری بهره ای ازاین امرنبرده ان لذا هرنوع تصمیم نتیجه معکدس داره

    در: سکته گردشگری سلامت
    لینک به نظر
  • ثبت شرکت

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید
    شما

    در: نفس کمپ کویرى شهداد به شماره افتاد/ بى تدبیرى در میراث
    لینک به نظر
  • حسین سلحشور

    باسلام لنگربسیاردیدنی دلنشین و مردم بسیار مهمان نوازی دارد حتما برای دیدن مقبره شیخ عبداالسلام لنگرویخدان لنگر تشریف بیاوریدغذاهای سنتی ،کباب گوسفندی معروفی داردخوش میگذره

    در: لنگر؛ لنگرگاه عارفان
    لینک به نظر
  • Rezakcili

    سلام خدمت شنونده این پیام.باعقل و منطق من جوردرنماید که چطور آدمی این همه ملک و املاک که آن هم پر مسلم هست که جز منابع میباشد ادعای مالکیت کند کجای تاسف است که قوه قضائیه آن را تایید میکند.من موافق با قیام مردم قبور اقامشهدم

    در: اسناد اجاره و تقسیم «آق‌مشهد»
    لینک به نظر
  • عبدالرضا علیزاده آقمشهدی

    با سلام ابا واجداد ما چندین نسل قبل اونها در این روستا زندگی میکردن وصحبتی از وقف ما نشنیدیم از اونها ...

    در: اسناد اجاره و تقسیم «آق‌مشهد»
    لینک به نظر
  • حسن زاده

    با سلام
    ضمن تقدیر و تشکر بابت نوشتار عالیتون؛ پیشنهاد می گردد برای اطلاع بیشتر و دقیق در مورد قلاتگاه اشنویه،رجوع کنید به کتاب مهم «معانی بعضی از اسامی مادی-کردی و پژوهش تاریخی آنها» اثر فاخر و ارزشمند استاد رحیم اشنوئی محمودزاده که در دو جلد و در قالب ۱۳۵۲ صفحه به زیبایی به نگارش درآمده است.
    صفحات ۱۰۰۰ الی ۱۱۱۹

    با تشکر

    در: قلعه « اورارتویی » میدان تیر شد
    لینک به نظر
  • زینب ترکان

    عالی بود مچکر استفاده کردیم...

    در: نرماشیر؛ شهر نریمان
    لینک به نظر
  • زینب ترکان

    عالی بود. مچکر استفاده کردیم.

    در: نرماشیر؛ شهر نریمان
    لینک به نظر
  • نکیسا خدیشی

    سپاس اصلاح شد

    در: تعرض به خانه بروجردی‌ها با امضای میراث
    لینک به نظر
  • رضا

    لغت طرح تفصیلی شهر را اشتباه طرح تفصیلی نوشته یا تایپ کردید

    در: تعرض به خانه بروجردی‌ها با امضای میراث
    لینک به نظر
  • zoodweb.com

    اقا لینک مطلبو من پیدا نکردم.میشه راهنماییم کنید؟

    در: حسین مرعشی:جهانگیری و محسن هاشمی نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده را نپذیرفتند
    لینک به نظر
  • adamak.co

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

    در: روایتی از یک کارگاه سفیداب سنتی در رفسنجان نود سال سفیداب سازی
    لینک به نظر