نظرات

  • Followermax.Com

    تو زمینه ای که فعالیت میکنید
    جزو بهترین سایت ها هستید.

    در: خرداد گذشت، شهریور نمی‌شود، پایان مرمت خانه حاج آقا علی رفسنجان شاید 22 بهمن بزرگ‌ترین خانه خشتی جهان در پیچ‌وخم وعده‌ها
    لینک به نظر
  • حسین

    چند سطر در مورد نویسنده این نامه آقای جهانگیر پر همت که سالیان سال است که تحت عنوان آبخیزداری ردیف بودجه مستقلی برای خود و شرکت های وابستگان خود ایجاد کرده و از بعد انقلاب دارد از سفره انقلاب سواستفاده می کند بنویسم استاد مصنوعی که فکر می کند حوزه ، حوضه است همانطور که در نوشته اش آمده است.. حوضه فرسایش خاک ، یعنی حوزه به آن بزرگی را حوض می بیند. این آدم زمانی که رئیس سازمان تحقیقات کشاورزی در دوره آقاي احمدی نژاد بود از همه تخلفات علمی و مالی دکتر بهزاد قره ياضی ( همان شخصی که به دروغ بیش از بیست سال بود می گفت گیاهان تراريخته داریم و خودش را به خاطر سواستفاده از ردیف بودجه ای بیوتکنولوژی متخصص تراریخته معرفی می کرد در حالی که دارای مدرک فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس زراعت از گیلان و مدرس بود) چشم پوشی و به قوه قضاییه معرفی نکرد بخاطر اینکه خودش هم سواستفاده مالی داشت. اما در مورد تجمیع ردیف های بودجه هزینه ای و ریخت وپاش باید عرض کنم اساسا وزارت کشاورزی از نود سال پیش همواره به عنوان انگل بیچاره بخش کشاورزی عمل کرده است. هر چه ردیف بودجه ای با مدیریت این آقایان کمتر پول ملت امن تر

    در: حذف تنها پژوهشکده آبخیزداری کشور چه تبعاتی دارد؟
    لینک به نظر
  • افسری

    درود بر جعفری گل
    دوره خوبی بود همه پرکار و پر تلاش
    از اقای سالاری چه خبر واقعا مدیر و مدبر بود پس از رفتنش برنامه ای دلچسب ندیدیم

    در: مهدی جعفری از خاطرات خود در تئاتر و سینما می گوید: قصد جان ما را کرده‌اند!
    لینک به نظر
  • نادا

    اینکه به این سوژه توجه کردید از دقت شماست و جای تشکر داره اما بهتر بود آمار دقیقی از میزان مصرف این مواد وارد گزارش بشه، به جای استفاده از عبارت «نظر دوستداران محیط زیست» که انگار مردم را «دشمن محیط زیست» وصف می‌کند از نظر یک کارشناس مشخص استفاده می‌شد و در نهایت قسمت راهکارها پررنگ تر می‌شد.

    در: کام تلخ خلیج گرگان از شیوه مقابله با کرونا
    لینک به نظر
  • draghamohammadpour.com

    مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

    در: آگهی ثبتی
    لینک به نظر
  • کاکا

    آزادش کنید مردم ازبین نرن بعد نیگن سرطان زیاد شده

    در: گزارش اختصاصی «پیام ما» از مسمومیت با تریاک آلوده به سرب تریاک سربی آدم می‌کشد
    لینک به نظر
  • ثنا

    سلام من الان چن سال هست ک بیمه تامیین اجتماعی هستم ولی هیچ فایده ای نداشته و نداره اینکه من برای اینکه بخوام ب درمانگاه تامین اجتماعی برم هم وقت زیادی رو شامل میشه و هم اینکه اصلا خدمات مناسبی اراعه نمیدن لطفا پیگیری کنید مخصوصا بخش دندانپزشکی

    در: «پیام ما» از بم گزارش می‌دهد محرومیت 30 هزار بیمه‌شده تأمین اجتماعی از خدمات تخصصی
    لینک به نظر
  • یکتا

    سلام.ممنون از مطلب خوبی که گذاشتید. لطفا عکس های بنا و آدرس دقیق تری از این اثر رو بزارید من برای پروژه دانشگاهی میخوام تحقیقاتی انجام بدم. لطفا اطلاعات کامل تری بهم بدید. اگه شماره تماسی از بازدید کننده بنا بهم بدید ممنون میشم.

    در: توصیف یک بنای تاریخی قلعه دختر کوچک
    لینک به نظر
  • نوبد

    مث

    در: خریدوفروش داروهای غیرمجاز در فضای مجازی آنلاین هم می‌فروشیم!
    لینک به نظر
  • محسن

    سلام. شماها حتی از گونه های جانوری و گیاهی بسیاری از مناطق ایران خبر ندارید و حتی برای کسانی که جد اندر جد کارشان شکار بود هم احترامی نمیگزارید. درصورتی که توی این سی چهل سال شکارچی های بی هویت جدید اومدن و فقط دارن حیوون کشی میکنن و اغلب هم پشتشون به جایی گرمه و بویی از انسانیت نبردن.
    فقط تاسف و تاسف
    ۰۹۳۹۴۶۴۸۶۷۵

    در: افزایش ۱۰۰ درصدی جریمه شکار برخی گونه‌های جانوری
    لینک به نظر
  • رضا حصیبی

    ممنون از زحمات شما بابت تهیه این مقاله

    در: چرا نام همه یخدان‌های کرمان مویدی است؟
    لینک به نظر
  • مینا

    سلام اقای دکتر برای تعیین وقت چه کاری باید انجام بدم وقیمت یک جلسه هایفو چنده ومن تمام طول هفته سر کارم به جز پنج شنبه جمعه ها ایا تایمی برای این روزها دارید ممنون

    در: هایفوتراپی روشی جدید برای رفع چین و چروک
    لینک به نظر
  • محمد امیری

    جملات صحیح و تکراری است مسئولین باید بشنوند و کمک کنند کاری از دست فرهیختگان بی امکانات بر نمی آید

    در: امید کشاورزی به هیدروپونیک
    لینک به نظر
  • رضان

    درود.
    درطرح گردشگری پارک ملی خبرهرچه گفته میشود ازحفظ محیط زیست وکیف گردشگر است.
    جسارتاً مردم بومی کار واملاکشان کجای کارند؟
    چرا شرکت ماهان مردم را از اصل قرارداد آگاه نمیکند؟
    دراین پروژه دولت سهمی دارد مجری هم سهمی؛ مردبومی که به نوعی مالک منطقه هستند چه میشوند؟

    در: رویای گردشگری در طرح ملی پارک «خبر»
    لینک به نظر
  • azadeh

    تروخدا هيچكس نيست بر روندافزايش بليط هواپيما در هواپيمايي ماهان خطوط كرمان -تهران و بالعكس نظارت كند.؟؟؟

    در: واکنش عجیب هواپیمایی «ماهان» به کمپین #بلیت_را_ارزان_کنید: تقاضای زیاد؛ دلیل گرانی بلیت‌ها!
    لینک به نظر
  • licensenod32

    سلام
    متشکرم از سایت خوبتون...
    انشالله از جازموریان حمایت لازم بشه

    در: انتقال آب سد صفارود، تهدیدی برای جازموریان
    لینک به نظر
  • محمدحسین شعبانی

    سلام
    دستت درد نکنه، خیلی جالب و جدید و قشنگ بود،
    صاف و ساده بگم. خدا خیرت بده

    در: روایتی از یک بیمارستان قدیمی بیمارستان مرسلین
    لینک به نظر
  • محسن طباطبایی

    با درود شهاب سنگ سنگی نوع کشش به اهنربا چگونه است که در سنگهای زمینی نیست

    در: ملاک تشخیص شهاب سنگ ها از سنگ های معمولی
    لینک به نظر
  • فریبا

    سلام ودرود منرچطور میتونم با خانم کلباسی تماس برقرار کنم..ممنون میشم

    در: گفت و گو با نرگس کلباسی اشتری، موسس و مدیر عامل بنیاد خیریه پِریشان دوست ندارم بمیرم و اثری روی کسی نداشته باشم
    لینک به نظر
  • آرش

    چرا دیدگاهها رو نمیزارین؟ شما هم از این عالیجناب میترسین؟

    در: افشاگری سعید گیلانی عضو شورای شهر از پشت پرده‌های سلب صلاحیتی که می گوید هنوز ابلاغ نشده/سونامی سعید گیلانی
    لینک به نظر
  • حمزه نژادی علی

    با این نوشته لازم بود عکسی هم همراه باشد متاسفانه ما کرمانیها در معرفی آثار تاریخی کمرنگ و سهل انگار هستیم

    در: آشنایی با شاه فیروز، یکی از بناهای تاریخی سیرجان فلانی مثل شاه فیروز است، نه کور می کند و نه شفا می دهد
    لینک به نظر
  • مصطفی ترکی نژاد

    سلام ، آب شور خلیج فارس همراه با معادن نمک کویر با ارتفاع ۸۰۰ متری از سطح آب های آزاد،به وسعت یک ششم تا یک پنجم ایران تمام منابع آب زیر زمینی را شور می کند . چناچه این این آب از چاه های کشاورزی برداشت شود تمام زمین های کشاورزی هم شور می شود. لایه های املاح وآهک بستر کویر هم به مرور در آب حل می شود و اگر منفذی به سمت دریای خزر که ۲۸ متر پایینتر از سطح آبهای آزاد است، پیدا کند، تمام سواحل دریای خزر زیر آب می رود و وآب دریا هم شور می شود. شور شدن آب و خاک خوزستان ، و نشتی آب سد لار تهران به سمت مازندران نمونه کوچکی است که نباید در مقیاس بزرگتر تکرار شود

    در: گفتگوی اختصاصی پیام ما با دکتر علی فراستی عضو هیئت علمی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا: «ایران‌رود» اقلیم کرمان را متحول می‌کند
    لینک به نظر
  • محمدهادی

    سلام خوبی سرکار خانم کلباسی اشتری،یه جوان ۳۰ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس ۰۹۰۳۳۰۵۲۹۲۸٫
    شماره عابربانک ملی(۶۰۳۷۹۹۷۲۱۳۷۹۲۶۶۷ )قربانی هستم.متشکرم الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

    در: گفت و گو با نرگس کلباسی اشتری، موسس و مدیر عامل بنیاد خیریه پِریشان دوست ندارم بمیرم و اثری روی کسی نداشته باشم
    لینک به نظر
  • حمیدصابرماهانی

    شعر دستکاری شده اعتبار شما را خدشه دار مینماید

    در: نگاهی به زندگی شاه نعمت الله ولی؛ … و ما اهل دلیم
    لینک به نظر
  • مسیحا

    چرت ترین سریالی که تو عمرم دیدم صداگذاری ، کارگردانی ، بازیگری ، تصویربرداری و فیلمنامه ، همه چیزش مزخرف بود کدوم سرمایه گذار احمق برای چنین چیزی سرمایه داده؟

    در: مسعود اشجعی کارگردان سریال «غلام لرد» در گفت و گوی اختصاصی با پیام ما: نسبت به «غلام لرد» بی انصافی می‌کنند
    لینک به نظر
  • دریا

    سلام خسته نباشید ،ببخشید یه سوالی داشتم،وقتی کسی از پشت سر بهم نگاه کنه حتی اگه من نبینم یهو حسش میکنم یا مثلا یه باراحساس کردم یه نفر که میشناختمش پشت سرمه. من اصلا ندیدمش صداشم نشنیدم اصلا همینجور تو سکوت بود،یهو حسش کردم انگار که انرژیش بهم رسید احساس کردم انگار که یه انرژی وارد بدنم بشه اونجوری بود و متوجه شدم که این انرژی متعلق به چه کسیه،انگار که برا یه لحظه اونو درون خودم احساس کردم.و بعد از چندثانیه بهم نزدیک شد اون ادم و باهام حرف زد متوجه شدم که پشت سرم بوده و حسم درست بوده. به نظرتون این دیگه چجورشه،یعنی چی دلیل اتفاق چیه؟؟؟؟

    در: چرا سنگینی نگاه دیگران را احساس می‌کنیم
    لینک به نظر
  • محمدهادی

    سلام ریس جمهور،من دیگه از زندگی سیر شدم توی ۳۰سالگی چون ،نه مدرک لیسانس و کارت پایان خدمت بدردم نخورد،بیکار شدم پول نان هم ندارم، چند روز با این وضع اقتصاد و گرانی مصالح ساختمانی،کارگری هم نیست،نه دیگه آرزو ازدواج دارم نه خانه و ماشین دار شدن،فقط کمکم کن شاغلم بشم یا بیشتر از این گرسنگی نکشم.شماره تماس من ۰۹۰۳۳۰۵۲۹۲۸_شماره عابربانک سپه۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲ هادی قربانی هستم.دیگه روانی شدم بس به هیچ هدفم نرسیدم ‌

    در: بیمه رایگان سلامت پولی می‌شود؟
    لینک به نظر
  • A.H

    با توجه به علاقه خاصی که رفسنجانی ها به موتور سنگین دارن ایشان تیز تبلیغاتیشون رو در بین بچهای موتورسوار ساختن قول هایی هم دادن که الان هیچکدومشون رو نه به روی خودشون میارن و نه یادشان هست خدا لعنت کنه کسایی رو ک فقط حرف میزنن??ما بچهای موتور سوار که یادمان نمیره این خیانتت رو?

    در: چرا رفسنجانی ها به وزیر احمدی نژاد «نه» گفتند؟
    لینک به نظر
  • محمد رضا دامغانی

    طرح های بدون اندیشه . مبتنی بر طرحهای غربی . کلانشهر . ایجاد شهرک در انتهای خیابانهای شهر . بی توجه به فرهنگ بومی و تخریب زمینهای کشاورزی و روستاها و پذیرش مهاجران از اطراف شهر و اسکان در حاشیه شهر.

    در: تقاطع باغ ملی 14 دی افتتاح می‌شود
    لینک به نظر
  • بهزاد

    سلام ممنونم که حداقل یکی از کارهای میرزا حسین وزیر نوشتید با وجود تمام موقوفه ها و همه خدمات که به کرمان کرد هیچ یک از خدمات جد من گفته نشده البته این مدرسه و تکیه چند نکته جالب هم دارد
    من اخرین بازمانده از نسل میرزا حسین وزیر هستم
    بازم ممنون از شما

    در: مدرسه میرزا حسین وزیر
    لینک به نظر