نظرات
-
سرداریزیر کولر نشستی نظر میدی تا حالا تو مزرعه داغ کار کردی ؟ پس کشاورز عرقشو کجا خشک کنه یه آب نباید بخوره هر روز باید سه کیلومتر راه بره تا به محل کارش برسه خوب نظارت کنید کسی ویلا نسازه اصلا تو این وضع اقتصادی کیان که این پولای باد آورده رو دارن ویلا می سازن .
در: به نام کشاورزان به کام سازندگان
لینک به نظر -
علیرضاتا نیروی کار در زمین کشاورزی نباشد، زمین آباد نمی شود تا زیر ساخت لازم مثل اتاق انباری متعارف و سرویس بهداشتی در زمین کشاورزی نباشد نیروی کار امکان فعالیت کشاورزی ندارد پس نتیجه این می شود که زمین کشاورزی به حال خود رها شده و تولیدی در آن اتفاق نمی افتد. چرا مسئله این قدر شفاف را با این نوع نظرات پیچیده می کنید و مشکل نا کجا آباد را به این قانون بسیار خوب گره می زنید.
در: به نام کشاورزان به کام سازندگان
لینک به نظر -
محمود کشاورزساخت یه اتاق 20 متری نگهبانی و ذخیره سازی آب در استخر در فصل بارندگ از ضروریات باغ داری هستش . باغدار ادوات کشاورزی از جمله بیل وکلنگ و سم و سم پاشو.. نگهداری میکنه که این مسئله تخریب چندین ساله کشحاورزان عزیر رو با مشکل روبه رو کرده
در: به نام کشاورزان به کام سازندگان
لینک به نظر -
مجید کیمیا
سلام.من مجید کیمیا هستم.لطفاربارانتشار لینک زیر و رایردادن به خانم دکتر رقیهرغفاریرفوق تخصصرقلب بهذعنوانذمشاور رییسرجمهور ازرهمان روز اول تغییر رو بهرپیشرفت و سر بلندی را اخساسرکنیم
در: درخواست توقف پخش سریال خاتون
Www.karzar.net/dr-ghafari
لینک به نظر -
مهدیداشتن انبار و اتاق نگهبانی از ضروریات کار باغداری و کشاورزی هست و حفظ و نگهداری و رسیدگی به باغ و محصول تا مرحله برداشت و اموری مانند آبیاری و هرس و شخم زنی نیاز به مکانی برای اقامت و استراحت و انبار برای تمام طول سال را دارد که کشاورزان بهتر این مسئله رو درک میکنند و بهتره بجای قضاوت زود هنگام ، راجع به مزایای این طرح هم برای باغداران و کشاورزان فکر کنیم
در: به نام کشاورزان به کام سازندگان
لینک به نظر -
گیل لاکوی
به عنوان یک گیلک اصیل تقاضای توقف پخش این سریال سراسر توهین به گیلان عزیزمون رودارم،بسه دیگه اینقدر زبون وفرهنگ مارو به مسخره گرفتید،اینطورفیلم سازی هاباعث شده که الان نسل جدیدازصحبت کردن به زبان گیلکی خجالت زده باشند یااصلااین زبان رو یاد نگرفته باشند،بسه نسل میرزا بیداره ودیگه اجازه توهین وتحقیرمردم گیلک وزبان وفرهنگ وتاریخ غنی شون رونمیده.جمع کنید این پان فارس بازی هارو ونشون دادن فارس به عنوان نخبه،دلاور،وشجاع درصورتی که درتاریختون هرچه جستجو کنیم چیزی جز زبونی وخاری وتسلیم دربرابر دشمنان پیدا نمی کنیم پان فارس های احمق
در: درخواست توقف پخش سریال خاتون
لینک به نظر -
عماد
وقت بخیر ، ممنونم از انتشار این خبر ، این سریال مانند سریال وارش و مانند سریال پس از باران سراسر توهین به گیلکها و تحریف تاریخ گیلان است ، ما گیلکها دیگر در برابر این حربه های فرهنگی سکوت نخواهیم کرد و هرگونه توهین به تمام اقوام را جرم میدانیم.
در: درخواست توقف پخش سریال خاتون
#نه_به_سریال_خاتون
#توقف_سریال_خاتون
لطفاً امضاء کنید
https://www.karzar.net/khatoon
لینک به نظر -
عباس فارسیسلام من ثبت نام کردم .تایید هم شد ولی کدی برام ارسال نشود اصلا هرجا هم پیگیرم کسی جواب گو نیست این دیگه چه داستانیه چند ماه پولم تو این صرافی گیر کرده نصفش که ریخته باقیشو هم شما ازاد نمیکنید چرا روز اول که سایت گرداب گفت خیلی سریع پیگیر میشیم مردم به پولشون برسن الان دیگه جواب گو هم نیستید چرا
در: سرگردانی کاربران صرافی کریپتولند
لینک به نظر -
-
سلماندرود.بهترین گزینه ازنظرادب،اصالت،برخوردبازیردست،رزومه قوی ازقبیل معاون محیط زیست.ناظرشورای عالی آب کشور.معاون وزیرجهاد.رییس کمیسیون کشاورزی ومحیط زیست مجلس.دودوره نماینده مجلس.نائب رییس کمیسیون محیط زیست وکشاورزی مجلس وووووووودکتراحمدعلی کیخامیباشد.
در: معمای ریاست محیط زیست در کابینه رئیسی
لینک به نظر -
سلماندرود.بهترین گزینه ازنظرادب،اصالت،برخوردبازیردست،رزومه قوی ازقبیل معاون محیط زیست.ناظرشورای عالی آب کشور.معاون وزیرجهاد.رییس کمیسیون کشاورزی ومحیط زیست مجلس.دودوره نماینده مجلس.نائب رییس کمیسیون محیط زیست وکشاورزی مجلس وووووووو
در: معمای ریاست محیط زیست در کابینه رئیسی
لینک به نظر -
ناشناسابلاغ استاندار غیر قانونی است تغییر اساسی در طرح تفضیلی افزایش تراکم و بلند مرتبه سازی تصویب دبیرخانه شورای عالی شهرسازی نیاز دارد. سرپرست شهرداری و معاونت شهرسازی تخلف کرده اند
در: نجات کوههای مشهد
لینک به نظر -
جمشیدبا سلام
در: خبرسازی برای « پردیسان»
احسنت
خبر بسیار خوب و دقیقی بوده
هرچند که خبرسازان مزدور و سیاهه نویس حتما این خبرنگار پاک و جوان اذیت خواهند کرد از مدیریت این سایت می خواهیم که از ایشان دفاع کنند
لینک به نظر -
فرزاد حیدریگرارش تحقیقی کاربردی و جدیدی ارایه شده در صورتی که این کارتکمیل گردد پاسخگوی بسیاری از مشکلات مناطق بیابانی خواهدشد.
در: استفاده از بیوپلیمر گوار برای حفظ خاک
لینک به نظر -
کریمبهترین گزینه برای سازمان محیط زیست ادغام با منابع طبیعی و تشکیل سازمان منابع طبیعی و محیط زیست است منتها باید بودجه اش از دولت قطع شود و بعنوان ارگان نظارتی تحت نظر قوه قضائیه عمل بکنه اونوقت است که محیط زیست کشور درست میشه.والا بعنوان سازمان دولتی همیشه توسری خور خواهد بود و وضعیت محیط زیست کشور روز به روز بدتر خواهد شد
در: معمای ریاست محیط زیست در کابینه رئیسی
لینک به نظر -
ک. فتاحیان
سلام.
در: حیوانات جان دارند، آنها را دریابیم
خیلی عالی بود و خیلی انسانی. لذت بردم. واقعا ممنونم
لینک به نظر -
خادم امام رضا(ع)سلام
در: معمای ریاست محیط زیست در کابینه رئیسی
احسنت
چه زیباست مدیری که هم کوه های زاگرس خدمت کرده هم رود کارون
هم به دالاهو خدمت کرده هم به دشت های سیستان
هم صیقل هامون داده هم کوه دماوند هم به پابوس حضرت معصومه رفته هم به مرقد مطهر ضامن آهو
آری دکتر تورج همتی گنجینه ای از خدمت به ایلام و کرمانشاه در غرب گرفته تا خوزستان عزیز در جنوب
به البرز و قم در مرکز گرفته تا به سیستان و بلوچستان در شرق و جنوب شرقی یا در پایتخت گرفته تا در خراسان رضوی مشهد مقدس خدمت امام رضا(ع)بوده وهست
انشاالله اینبار با تلفیق علم و تجربه
انرژی و تلاشگری
جهادی و انقلابی
با انتخاب جناب دکتر همتی
بتوان زیبایی بخش محیط زیست کشورمان شویم
لینک به نظر -
هوای تازهسلام ودرود
در: معمای ریاست محیط زیست در کابینه رئیسی
زمان خلق تحول هست
زمان تزریق هوای تازه در کالبد بی رمق محیط زست وشور هست
زمان دادن خون تازه در رگ های سازمان محیط زیست هست
بعداز مشاهده تمام نظرات وتحقیق
به راستی با نظر شما موافقم
جناب پروفسور تورج همتی همان کسی هست که میتواند هوای تازه به محیط زیست بدهد و خونی تازه در رگهای سازمان به جریان تزریق نمایید
انتظار از آیت الله ریسی میره ایشون را انتخاب کند
واجماع دلسوزان محیط زیست کشور هم ازایشون حمایت کند
لینک به نظر -
-
علیرضا دوراندیشتشکر از خانم فکری که به محیط زیست و حیات وحش استان کرمان می پردازد. قبلا هم به قرق منصوراباد پرداخته بود. بهشت معادن برای محیط زیست جهنم شده است.
در: دو روستا در دلهره انفجار
لینک به نظر -
علی گمنامخودم امروز روزنامه را خریدم و برای مردم روستا بردم. همه رو خوشحال کردین. این اقای محمودی تا اعتراض میشد میگفت عده ای از جایی دیگر امدن و اعتراض کردن. چه اهداف مبهمی داریم. خانه ها داره روی سرمان خراب می شود. خانه ها را هم از جای دیگری اوردیم بی انصاف
در: دو روستا در دلهره انفجار
لینک به نظر -
سیامک برسمسلام - فقط شما جرات کردین به ظلم بنیاد مستضعفان بپردازین. رسانه های کرمانی یاد بگیرن. خداخیرتان بدهد
در: دو روستا در دلهره انفجار
لینک به نظر -
-
فریبرز اسفندیاریکارگران_پارس_جنوبی
در: 2092
درخواست تغییر شرایط کارگران پارس جنوبی به ۱۴ روز کار و ۱۴ روز مرخصی
جناب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام
ضمن آرزوی توفیق برای شما و اعضای کابینه دولت محترم سیزدهم، احتراماً با توجه به شرایط کاری بسیار سخت کارگران فیکس پالایشگاههای عسلویه منطقه ویژه پارس جنوبی، درخواست داریم جهت رفاه این کارگران دستور فرمایید تا شیوه کاری آنان به صورت ۱۴ روز کاری و ۱۴ روز مرخصی در ماه تغییر یابد. این اقدام حضرتعالی کمکی بزرگ به بهبود وضعیت کارگران و خانواده ایشان و همچنین افزایش بهرهوری کارگران خواهد کرد.
با تشکر
• شروع کارزار: ٠٧ شهريور ١٤٠٠
• پایان کارزار: ٠٧ شهريور ١٤٠٠
• از طرف: کارکران پارس جنوبی
• هشتگ رسمی: #کارگران_پارس_جنوبی
• نویسنده: فریبرز اسفندیاری
• لینک کارزار:
https://www.karzar.net/15794
لینک به نظر -
محمد احمدی فردسلام من تلفن ثابتی ک ثبت کردم فراموش کردم و تلفن همراه رو بجای ثابت ثبت کردم بقیه مشخصاتی ک وارد کردم مشکلی نداره حالا زده احراز هویت بخاطر مراجع مخابراتی یا تلفن ثابت رد شده لطفا راهنمایی کنید
در: سرگردانی کاربران صرافی کریپتولند
لینک به نظر -
رسولباسلام چرا از دارایی هایی که بلوکه شده هنوز خبری نیست چرا سایت پیگیری جوابگو نیست دردمان را به کی بگیم
در: سرگردانی کاربران صرافی کریپتولند
لینک به نظر -
محمدی
دقیقا نکته درستی است و نکته آن این است که در طول یکسال و نیم رییس فعلی سازمان درست با همین رویکرد بود و دوستانش که از این موضوع ناراحت هستند حالا با همین شعار میخواهند ضربه بزنند استفاده از ظرفیت مردمی برای مدیریت جنگل مبارزه با فساد گماردن مدیران دست پاک ، گرفتن سند آق مشهد، تالاب انزلی، دماوند، ،بازکشت قدرت و ابهت بخشیپچدن به سازمان به خصوص در استانها، بازنگری عوارض موضوع ماده ۱۵ قانون حفاظت و بهرهبرداری از جنگلها و مراتع بعد از ۴۶ سال در هیئت دولت، مجوز استخدام ۸۶۰ نفر جذب نیروی انسانی جدید و ۷۶۰ نفر فرزندان معزز شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر، اجرای طرح آبخوان داری و پخش سیلاب در ۳۴ منطقه مستعد مشرف به دشت های بحرانی کشور، کاداستر بیش از ۵۶ میلیون هکتار و ... که در این جا نمی گنجند تنها بخشی از زحمات همکاران متخصص سازمان با ریاست دکتر منصور به دست آمده است . اما نکته این است که در کشور ما هر کس کارش را بلد است آنقدر کسانی که حال کار کردن ندارند و یا منافعشان در خطر میافتد به دنبال بی ثباتی آن هستند و اینطور است که هیچ وقت کشور ما سامان نمیگیرد مدیران قوی و کاربلد را با پوپولیسم ی به بیرون میرانیم تا دوستانم بر مسند قدرت قرار بگیرند.
در: سازمان جنگلها، رئیس قاطع و فسادناپذیر میخواهد
لینک به نظر -
مهدی جام گوهریاگر به عنوان مطلب نگاه شود متاسفانه نویسنده اطلاعات زیادی بجز چند جمله کوتاه درباره روش هایی که این سوپرمیلیاردر ها به زمین ضربه و آسیب می زنند ننوشته و این ایراد بزرگ متن است.بیشتر بررسی مالیات های پرداخت نشده و روش های فرار مالیاتی شان است.تشکر.
در: سوپرمیلیاردرها به «زمین» فکر نمیکنند
لینک به نظر -
esmaeil
ضرر این قرقها بسیار بیشتر از منافعشان است. میلیاردها تومان از این بابت درآمد کسب میکنند. این منطقه عملا رها است. چرا از کار غیرکارشناسی دفاع میکنید
در: شاخ و شانه کشیدن برای قرق مردمی
لینک به نظر -
سعیداین همه شورای شهر که جلسه شان کنسل می شود چرا یکباره کرمانشاه؟
در: جلسات شورای شهر کرمانشاه به حد نصاب نمیرسد
لینک به نظر
