نظرات
-
حامد
آن را که عیان است چه حاجت به بیان است مسئولین خودشون بهتر از ما کارکنان وزارت نیرو می دونن چه بلایی سر کارکنان آمده با این تورم لجام گسیخته بخصوص کارمندان که در این چند سال افزایش سالیانه حقوق آنها حتی نصف درصد تورم هم نبوده و بسیار زیاد عقب مانده اند در حالیکه بار اصلی برنامه ریزی و اتاق فکر به عهده کارمندان که اقشار تحصیلکرده هستند می باشد ولی متاسفانه در این چند سال کاملا مغفول مانده اند و پرسنل این صنعت مهم که از لحاظ اهمیت نه تنها ارزش کمتری از نفت ندارند بلکه بسیار با اهمیت تر هستن در حالیکه حقوق و مزایای بسیار کمتری از آنها دریافت می کنند پس کجاست آن عدالت پرداخت حقوق. ما کارکنان وزارت نیرو خود را با نفتی ها مقایسه می کنیم که امری کاملا درست است. لطفا به فکر ما کارکنان وزارت نیرو باشید. نارضایتی موجب از بین رفتن کارایی و بهره وری و هزینه آن بیش از رسیدگی به پرسنل آن است.
در: درخواست افزایش حقوق کارکنان مجموعههای دولتی و شرکتهای وابسته وزارت نیرو
لینک به نظر -
مهدی
یه عده دزد تو کشور پرورش دادن
در: تحقیقوتفحص در خصوص بهکارگیری معاملات الگوریتمی و هوش مصنوعی در بورس
حیف اون شهدا که به خاطر این آشغالها جونشونو از دست دادن
لعنت به همشون
خدا بچه هاشون رو صغیر کنه
ای خدا دیگه دارم دیونه میشم و به مرز جنون میرسم
لینک به نظر -
ترانه یلدا
مطلب بسیا. خوبیست که باید توسط دوستان پیگیری و باز شود و خطرهای چنین برخوردی نمایان گردد.
در: قرارگاه اجتماعی و بیقراری سیاست اجتماعی
لینک به نظر -
-
جوادعیسی کلانتری همون بیشعوری که نشستن بلد نبود چه افساد طلبان هوای هم رو دارند
در: وضعیت منابع آب و خاک نتیجه تصمیمات غیرعلمی و جهادی است
لینک به نظر -
علی
معاملات الگوریتمی و نوسان گیری عده ای خاص نوعی اقدام برعلیه امنیت ملی کشورست .سهامداران خرد خشمگینند.
در: تحقیقوتفحص در خصوص بهکارگیری معاملات الگوریتمی و هوش مصنوعی در بورس
لینک به نظر -
محمد
باید تحقیق و تفحص از د ز د خ انه بورس سریعا انجام شود... البته اگر فریادرسی هست
در: تحقیقوتفحص در خصوص بهکارگیری معاملات الگوریتمی و هوش مصنوعی در بورس
لینک به نظر -
علی عاملبابا این طرح صیانت دیگه چه فیلمی هست تا دیدین مردم یکم از فضای مجازی دارن کسب درآمد میکنن جلوش رو گرفتن آقای مسئول محترم الان مردم برای لوله بازکنی هم اینترنتی درخواست میدن بعد شما به فکر مسدود کردنش هستی ؟ دوست دارین برگردیم به زمان قدیم و برای همه چی مثل لوله بازکنی برچسب درست کنیم و به درو دیوار بزنیم اینجوری بهتر هم هست :(
در: صیانت بازی
لینک به نظر -
علیحالا ضرغامی یه شکری خورد شما به دل نگیرید!! بعدم هنوز متوجه نشدین ضرقامی کلا حرف مفت زیاد زده، میزنه و خواهد زد ولی هیچکدومو عملی نکرده و نخواهد کرد. ایشون هنوز خودش نمیدونه وزیر کدوم وزارت خونه هست نه ایشون بلکه رستم قاسمی هم هنوز فکر میکنه وزیر نقته و آقای رییسی هم فکر میکنه هنوز تو قوه قضاییه مشغوله
در: خواب آشفته وزیر میراث
لینک به نظر -
نرگس روحانی
آیا لین مدرسه در سیستان عکسی ندارد برای من بفرستید
در: اعطای جایزه معمار 1400 به طراح مدرسه ای در سیستان وبلوچستان
لینک به نظر -
اميد خدابخشيدوست عزيز تا حالا تصور كردي كه كود شيميايي يه كيسه پنج كيلويي اشرو ميخري يك ميليون تومان بعد وسط باغت زير آفتاب و بارون از بين ميره . نميتوني حتي يه سايبون بزني كه فرغونت رو بذاري زيرش چرخش زير آفتاب نپوسه .. همه چيز رو تغيير كاربري ميبيند متاسفانه هيچ درك درستي از اين چيزها نداريد .
در: به نام کشاورزان به کام سازندگان
لینک به نظر -
مینا
چرا بی جهت قهرمان سازی میکنید؟یه بچه نباید قربانی قهرمانسازی های بیخود ما بشه.حیف جان همین یک بچه که زندگی شو از دست داد.نمیخواد برای بقیه ی بچه ها چنین الگوسازی هایی بکنید
در: درخواست ثبت فداکاری علی لندی در کتب درسی
لینک به نظر -
میثم هخامنشبرادر من یک هکتار باغ در شهریار از ۲۰ تا ۵۰ میلیارد قیمت داره
در: به نام کشاورزان به کام سازندگان
و هیچ کشاورز یا بچه کشاورزی نمیاد روی همچین سرمایه ای برای سالی ۲۰۰ میلیون عرق بریزه
من معتقدم در کنار اجرای این طرح باید از مهندسین کشاورزی بهره بگیرند و حتی برای یه زمین ۳۰۰متری یه تعداد درخت با تراکم مشخص و پلاک در نظر بگیرن و نسبت به پتانسیل هر منطقه میوه ی اصلاح نژاد شده کشت و تولید بشه به این شکل هم عرضه و تقاضای میوه تنظیم میشه هم فضای باغی کشور حفظ میشه و اینکه زحمت تولید غیر اصولی و سنتی از روی دوش یک نفر برداشته و بین چندین نفر تقسیم میشه.علاوه بر این اگر چندین هزار ویلای ساخته شده تخریب بشه تبعات محیط زیستی غیر قابل جبرانی داره و یک شهرستان به منطقه ی جنگی و خرابه های ساختمانی تبدیل میشه من ۵۰۰ متر باغچه دارم هر سال دوبار وسایل میخرم و دزد میبره و امسال حتی یک صندوق محصول نداشتیم چون کاشت باغ مهندسی نبوده
لینک به نظر -
-
-
amin panahiسلام
در: تجربه تلخ عربستان پیش روی ایران
چگونه میتوانم با آقای علی حاجی مرادی، نویسنده مقاله تجربه تلخ عربستان در موضوع آب ژرف در تماس باشم؟
با تشکر
پناهی 09123337415
لینک به نظر -
جلالبا سلام،
در: به نام کشاورزان به کام سازندگان
داشتن استخر ذخیره آب و اتاق نگهبانی و انبار تجهیزات کشاورزی به حقیقت از ضروریات کشاورزان زحمت کش هستش شما با کسانی که مشغول ویلا سازی هستند برخورد نمی کنید به کشاورز بیچاره که دستش به هیچ جایی بند نیست گیر میدید. مگه تا حالا با وصف ممنوعیت این همه ویلا نساخته اند مس شما که این همه ادعا میکنید کجا بودید چرا جلوی آنها را نگرفتید. انصاف هم چیز خوبیه از خدا بترسید.
لینک به نظر -
علیدرود
در: به نام کشاورزان به کام سازندگان
قطعه زمین کشاورزی دارم ۲۶۰۰ بقیه زمینها هم توی همون محدوده قواره ها ۲۰۰۰تا ۴۰۰۰ متری بوده که بیش از ۴۰ سال ازشون میگذره.
اب نداره و اجازه احداث چاه بهم نمیدن.خب پس امکان کشاورزی و باغ داری نداره.
میخوام بسازم میگن نمیشه.
میخوام ببینم اون اقایونی که مدعی هستند که زمینهای کشاورزی باس تجمیع بشه چجوریه که بیش از ۵۰ سال که هیچ فکری برا این زمبنها نکردند.هیچکس جوابگو نیست .بلا تکلیف موندیم .یعنی این زمین عملا هیچ کاربری نداره لابد یه صبحی بیدار خواهیم شد میبینیم خود بخود تجمیع شده.
لینک به نظر -
محسنواقعا برای امر کشاورزی اطاق نگهبانی و انبار جهت نگهداری ادوات از ضروریات است هر کشاورز باید حق داشته باشه در زمین خودش ساختمانی بسازه و انبار داشته باشه تا به بهترین وجه نسبت به کشاورزی اقدام و در جهت خودکفایی کشور گام بردارد
در: به نام کشاورزان به کام سازندگان
لینک به نظر -
َشهروند
مطالعات خبرنگارتون صفره خخ
در: خواب آشفته «زرند» در جوار صنایع آلاینده
این مطالب خیلی قدیمیه. توی گوگل سرچ کنید همین ها بالا میاد
زرند در شمال استانه نه شرق.
محیط زیست موقع مجوز دادن کجا بود که حالا ابراز نگرانی می کنه
این گزارش هیچ چیز جدیدی نداره- دردی هم از مردم دوا نمیشه
لینک به نظر -
زهرا منصوری
اینا همش الکی و تکراریه
در: خواب آشفته «زرند» در جوار صنایع آلاینده
نتیجه اش چی؟؟؟ شاکری فقط حرف میزنه
چیکار میکنه؟ میگید بو ضرر داره، مدیرای کارخونه هم میگن ضرر نداره، تموم شد رفت. حتی همون محیط زیست هم عرضه نداره یه کار تحقیقاتی انجام بده. دو ساله میگن کارخونه تهویه هوا میخواییم بزنیم. کو؟ به جای حرفای شاکری با یه متخصص حرف بزنید
لینک به نظر -
MM
سلام و خسته نباشید
در: خواب آشفته «زرند» در جوار صنایع آلاینده
من ۵ ساله که در قطران کار میکنم
مجموعه فولاد الان چند ماهه راه افتاده و قسمت ما هم کک و قطرانه
کارخونه زغالشویی اونطرف شهره، طرف توانیر که اشتباه نوشتید
این بویی که شب ها میاد توی شهر برا گاز کنستانتره اس که باید از طریق تهویه گرفته بشه، تازه الان بهتر شده اما بازم هست. فولاد ولی گازی تولید میکنه بو نداره اما خیلی سنگین تره
لینک به نظر -
حسنزاده
سلام
در: خواب آشفته «زرند» در جوار صنایع آلاینده
جنوب شرق؟؟؟
شما اصلا اشاره ای به دستگاه تصفیه هوا که وعده داده بودند کردید! محیط زیست مثل سازمان ملل فقط ابراز نگرانی میکنه! چرا وعدهی کارخانه رو پیگیری نکردید، که سال هاست نماینده و فرماندار و خود سهراب نژاد میگن و باد هواست. خانم شاکری همونیه که به صداسیما گفت مشکلی ندارن این کارخونه ها، شما طرف کی هستین؟
لینک به نظر -
محمدرضا
بیشتر مطالب این گزارش نادرسته، خبرنگار شما وقتی نمی داند زرند در شمال یا شرق کرمانه ادامه مطلب هم مشخصه. و اولین بار هم هست که کارخانه زغالسازی میشنویم. سیاست هایی که برای توسعه صنعتی هست در این مطلب نادیده گرفته شده، بهتره اطلاعاتتون رو بیشتر کنید.
در: خواب آشفته «زرند» در جوار صنایع آلاینده
لینک به نظر -
محمد عباسیمن ی کشاورزم که کنار پدرم کار میکردم از بچگی الان پدر نیست زمین بین وارث تقسیم شده من در سه قسمت زمین از هر جایش ۲الی ۳هزارمتر گیرم آمده باید چکار کنم به من که مجوز نمیدی مجوز برای انشاهای خودتونه... آدرس هم میدم ...منه کشاورز حالا بده از ۵۰ سال باید چکار کنم ی بچه گذاشتید اونجا جواب منو بده ؟؟؟اون اصلن چیزی میفهنه؟؟چرا بعد از ۵۹ سال کشاورزی برای تخریب آمدید من رفتم جلو زدن دنده منو شکستن بعد از ۵۰ سال جلوی مردم روستا منو کتک زدن به کی بری بگی ؟؟دوبار جای که سر زمین خودم دامداری سنتی میکردم تخریب کردید منه کشاورز دیگه تحمل حرف زور اداره کشاورزی شهرری ندارم که باعث شده زمینمو زیر قیمت دارم میفروشم ..اول بخاطر اینکه شما باعث شدید جون منه کشاورز بعد از ۵۰ سال ندارم برای بچه هام عروسی بگیرم ندارم خونه براش بسازم مجبور به فروش به قیمت ماشین شدم شما این بلا رو سر ما آوردید ...مگه من ویلا درست کرده بودم ؟؟من ی جای درست کرده بودم برای اینکه کاری جز دامداری یا مرغداری بلد نیستم همون هم نگذاشتید..دفترچه ای که ۲۰ سال پیش با اون دامهارو واکسن میزدم و نشان آقای بهروزی توی جهاد کشاورزی شهرری نشون دادم منو متحم به دروغ کرد و دفترچه منو پرت کرد جلوم ....چی دارم میگم به کی دارم میگم ...خود گویم خود خندم عجب مرد هنر مندم..
در: به نام کشاورزان به کام سازندگان
لینک به نظر -
محمد عباسیاداره کشاورزی باید کاری برای کشاورز بکنه که خود کشاورز اگر بنای هم داره شبانه خراب کنه که بتونه کشاورزی کنه ولی وقتی هیچ کاری نمیکنه منه کشاورز از کجا بیارم با ۵۰۰۰متر زمین که توی وارث تقسیم شده چجوری کندم بکارم که بعد از ۵۰ سال که بجه ها هم بزرگ شدن و خرج مخارج پدر خانواده بالاست بتونه امرار معاش کنه چرا فقط حرف خودتونو میزنید چرا حرف زور میزنید توی که نشستی توی ادارت جهاد پول موفت میگیری که فقط چوب بکنی لای چرخ کشاورز تو چی میدونی از کشاورزی تو فقط درس خوندی ولی من با پینه های دستم لمس کردم تو نمیتونی منو بفهمی تو فقط برای خراب کردن آمدی نه برای راه کار درست به طرف میگم من چکار کنم با ۵۰۰۰متر زمین می که برو بیرون به من ربطی نداره این جواب من نیست
در: به نام کشاورزان به کام سازندگان
لینک به نظر -
حسن
سلام. این که اصناف بصورت سلیقه ای شروع به حذف اعضای موفق شون می کنند در کرمان بسیار رایج هست و عجیب اینکه هیچ واکنشی از سوی دوستان مدعی حمایت صورت نمی گیره
در: مدیرکل بازرسی استان کرمان در گفت و گوی اختصاصی با پیام ما: همه نهادهای دولتی زیر ذره بین سازمان بازرسی هستند
خانمی را میشناسم در صنف فرش و صنایع دستی که به کمک کمیته امداد یک کارگاه خدمات فرش رااندازی کرده و متهم هست چرا برای 17 نفر دیگه از مدد جویان اشتغالزایی کردی
چرا موفق هستی و تونستی وام ها را تسویه کنی
چرا موی دماغ مردها شدی و به عنوان یک برند در شهرکرمان در زمینه خدمات فرش کار می کنی
و هزاران چرا ی دیگه. جالب اینجاست چون میدونند طرف ادم ضعیفی هست و حرفش به جایی نمیرسه از باج خواهی قسمت فرش صنعت معدن گرفته تا سنگ اندازی های صنف مربوطه همه و همه تنش و نگرانی های مداومی را براش به ارمغان اورده که امروز به مشکل عصبی دچار شده و متاسفانه به سختی را میره
خدا به همه مون رحم کنه که صدای مظلومیت هیچ وقت شنیده نشده
کاش دوستان این مطلب را می خونند اون را انتشار بدهند شاید باعث نابودی کس دیگه ای نشه
لینک به نظر -
مهدیواردات بیش از حد امنیت ما رو تهدید نمی کنه؟ عجب!
در: طرح امنیت غذایی مجلس، امنیت ملی را تهدید میکند
نگران این هستید که عده ای ثروت اندوزی کنن؟ خب این چه اشکالی داره که عده ای از فلاکت خارج شوند و دستشان به دهنشان برسد و به دیگران هم کمک کنن.
من کارگر باغ بودم و می دونم چه بلایی به سر این بخش آمده، تا جایی که فقط این روز ها موقع میوه چینی کار داریم و باغ دار ها با مشکلاتی که براشون ایجاد شده توی این چند سال از رسیدگی به باغ هاشون خود داری می کنن.
لینک به نظر -
صالحی پورمخالفین این قانون احتمالا در جریان نیستند که سالهاست این مجوز به زمین های بالای ۲۰۰۰ متر داده شده مثلاً بنده که یک زمین ۲۰۰ متری در کوهسار کرج دارم حق این کار رو ندارم ولی در حوالی زمین فسقلی من که کشاورزی و خارج از بافت هست ویلاهای چندین هزار متری دارای استخر و زمین اسبدوانی و زمین تنیس ساخته شده چون پولدار هستند مجوز دارند ولی من که تمام سرمایه ام همون یک قطعه زمین ۲۰۰ متری است مجوز دیوار و استخر و اتاقک ندارم. خالا که میخوان شرط متراژ رو بردارن که به نفع قشر ضعیف هست سرمایه دارها اعتراض میکنند
در: به نام کشاورزان به کام سازندگان
لینک به نظر -
هادیاینکه بیشتر کشاورزان به اتاق نگهبانی یا استخر و انبار نیاز دارند درسته ولی این قانون باید به قدری دقیق باشد که موجب سوء استفاده ویلاسازان نشود. الان تعریف این قانون از کشاورز چیه؟ کسی که 1000 متر باغ بخره که کشاورز نیست.
در: به نام کشاورزان به کام سازندگان
لینک به نظر
