پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | درخواست‌های انجمن تهیه‌کنندگان مستقل ایران از پزشکیان

درخواست‌های انجمن تهیه‌کنندگان مستقل ایران از پزشکیان





درخواست‌های انجمن تهیه‌کنندگان مستقل ایران از پزشکیان

۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵

انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران در نامه‌ای به رئیس جمهور منتخب خواستار رفع مشکلات اقتصادی مردم، رفع سانسور بی‌مورد و برخوردهای پلیسی با هنرمندان شد.

به گزارش پیام ما به نقل از ایسنا، در این نامه خطاب به مسعود پزشکیان آمده است: «امروز حفظ شان سینماگران و توجه ویژه به وضعیت معیشتی آنان، اصلاح روش‌های ممیزی و سانسور حاکم، برچیدن بساط بوروکراسی و دست‌اندازهای اداری، اصلاح نگاه انحصارگرایانه و قبیله‌ای حاکم بر مدیریت سینما، رفع مشکل سینماگران ممنوع‌الکار در داخل و خارج کشور، رفع ممنوع‌الخروجی‌های خودسرانه هنرمندان با هر گرایش و سلیقه‌ای به‌عنوان ظرفیت‌ها و سرمایه‌های فرهنگی، جلوگیری از برخوردهای پلیسی و قضایی با هنرمندان، توسعه زیرساخت‌ها و سخت‌افزار سینما، حمایت از کشف و پیشرفت استعدادهای جوان، حمایت در معرفی بیش از پیش آثار سینمای ایران در مجامع و رویدادهای هنری خارج از کشور، حمایت در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی جشنواره های داخلی از جمله جشنواره فیلم فجر و… از مطالبات سینماگران کشور است.  

 

ما باور داریم که شما شخصیتی راستگو هستید و برای رسیدن به اهداف عالی خود تمام تلاشتان را به کار خواهید بست. پس دست شما را تا زمانی که بر سر عهد خود با مردم هستید، صمیمانه می‌فشاریم و تنهایتان نخواهیم گذاشت.»

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر