پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | از ایده‌آل‌های خود فاصله داریم

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

از ایده‌آل‌های خود فاصله داریم





از ایده‌آل‌های خود فاصله داریم

۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: این نهاد طی سال‌های گذشته از ایده‌آل‌های خود در زمینه‌های مختلف از جمله محتوا، فعالیت، نیروی انسانی و فضای کتابخانه‌ای، فاصله گرفت و اکنون ایجاد مراکز تراز کانون برای رسیدن به شرایط مطلوب در دستور کار است.

به گزارش پیام ما به نقل از ایرنا، فروهر معدنی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصمیم گرفته است تا در هر استان ۲ مرکز را تراز قرار بدهد و به صورت ویژه در زمینه تامین تجهیزات، محتوا و فضای بصری برای آنها اقدام کند و بقیه مراکز خود را به الگو تراز برسانند.

به گفته وی، جبران عقب‌ماندگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زمان‌بر و کار سختی است، اما تحقق این رویکرد با تکیه بر نیروهای توانمند شاغل در این نهاد پیگیری می‌شود.

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: این نهاد به عنوان مهمترین مرکز تخصصی و بنیادی در حوزه کودک فعالیت دارد و اجرای بیش از ۶۰ فعالیت به عنوان ابزار تربیتی مدنظر است.

معدنی با بیان اینکه آموزش به کودکان و نوجوانان در جامعه در ۲ بخش مستقیم و غیرمستقیم دنبال می‌شود، اظهار کرد: آموزش و تعلیم رسمی در مدارس و بخش پرورش و تربیت غیرمدرسه‌ای و در بخش غیرمستقیم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محقق می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان‌ سه سیاست مرکزمحوری، مخاطب‌محوری و نوجوان‌محوری مورد توجه است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر