نظرات
-
علیرضا زحمتکش
آفرین بر شما ، برای تهیه اطلاعات ارزشمند
در: راه رهایی از سیبزمینیهای آلوده
لینک به نظر -
افشین ناطقی
ما به خاطر نمره جون خودمون رو از دست نمیدهیم
در: درخواست لغو امتحانات حضوری نوبت اول مدارس
لینک به نظر -
محسن مهدوی اردغان
سلام من حق پرستاری نمیدن چرا خیلی مشکل دارم.هر ماه مثل چی بگم بدو بدو میکنم ولی اخر ما کم میارم به خدا خسته شدم یک لطفی کنید پگیر باشین من بادوتا بچه چه کنم نزارین شرمنده بچه ام بشم.
در: درخواست افزایش مستمری معلولان
لینک به نظر -
محسن مهدوی اردغان
سلام من حق پرستاری نمیدن چرا خیلی مشکل دارم.هر ماه مثل چی بگم بدو بدو میکنم ولز اخر ما کم میارم به خدا خسته شدم یک لطفی کنید پگیر باشین من بادوتا بچه چه کنم نزارین شرمنده بچه ام بشم.
در: درخواست افزایش مستمری معلولان
لینک به نظر -
Arman
بله مثل سری پیش میگن پول دفن و کفن را آموزش و پرورش میدهد
در: درخواست لغو امتحانات حضوری نوبت اول مدارس
لینک به نظر -
نیکنام
توضیحات بسیار عالی و مفید بود، انشاءالله بتوانیم کودکان و نوجوانان را با موزه ها، آثار هنری و.... هر چه بیشتر آشنا و دوست کنیم
در: کودکان، مخاطبان فراموششده موزهها
لینک به نظر -
حمید رشیدی فرد
سلام
در: مر کز امور اجتماعی وزارت نیرو منحل شد
خانم فرزانه قبادی این مطلبی را که بعنوان مصاحبه مرقوم فرمودید ۲۰ درصد واقعیت دارد و ۸۰ درصد ناگفته هایی است که لازم است در همین صفحه گفته شود. اینجانب آماده ام تا در مصاحبه حضوری شرکت کنم.
لینک به نظر -
-
دلینا احمدی
خواهش میکنیم امتحانارو غیر حضوری کنین امیکرون علائم نشون نمیده یدفعه میکشه و سرعت سرایتشم بالاست
در: درخواست لغو امتحانات حضوری نوبت اول مدارس
اگه بلایی سر ما دانش اموزای بدبخت بیاد شما جوابگو هستید؟#نه_به_امتحانات_حضوری
لینک به نظر -
-
ح م
لطفا مستمری مددجويان اضافه کنید کمی از مشکلات ما معلولان کاسته بشه
در: درخواست افزایش مستمری معلولان
لینک به نظر -
-
بهاره سهراب زاده
واقعا فکر نمیکنید ما چجوری میخاهیم بریم امتحان بدیم با وجود این ویروس جدید دقیقا اول که کرونا اومد هم بخاطر رای گیری ها اعلام نکردید و باعث مرگ اینهمه ادم شدید
در: درخواست لغو امتحانات حضوری نوبت اول مدارس
لینک به نظر -
محمدعلی بهاری
لطفا از خر شیطون بیاید پایین. ما اصلا حضوری مدرسه نرفتیم که الان امتحان حضوری بدیم. تازه الان امیکرون تو ایران اومده دیگه بدتره. لطفا دست نگه دارید.
در: درخواست لغو امتحانات حضوری نوبت اول مدارس
لینک به نظر -
دکتر نرگس روحاتی
خانم جودکی آقاینیان اصلا صلاحیت ندارد درباره چگونگی تشکیلات محیط زیست شهری که مسئولیت آن وزارت کشور است صحبت کند شما که بارها به پناهگاه ها برای تهیه گزارش رفتید بعید است که بخواهید به دام چاپلوسی بیفتید آیا بهتر نبود از افرادی امثال دکتر پورارین مدیر پناهگاه سرپناه یا دکتر ال داوود رئیس انجمن حمایت حیوانات یا دکتر جوالچی معاون او که دامپزشکی لست که ۲۸ سال در جلسات با وزارت کشور در این مورد زحمت کشیدند مصاحبه میکردید د وراهکار میگرفتید.هیچ کس حق ندارد حکم کشتار سگ های بی صاحب را بدهد مگر خداست؟؟؟
در: مدیریت ناقص سگهای ولگرد در بندرعباس
لینک به نظر -
محمدعلی یکتانیک
ممنون بابت خبر، ملغمه ای از اطلاعات نسبتا درست و کاملا نادرست بود.
در: معمای گمشدن قوهای فریادکش
لینک به نظر -
میثم
اگر امروز میبینیم مرمت گنبد آخرش مشخص نشده باید بدانیم دکتر الهیاری تا زمان حیات حتی زمانی که در بیمارستان بستری بودند دست از کار نکشیدن و پیگیر تمام کارها بودند و کوتاهی و قصور در عدم پیشرفت را نباید از چشم دکتر دید. اینکه ما امروز دچار مشکل شده ایم نبود مدیرانی همچون دکتر الهیاری هست که با اطلاع از انتقادهای بدون تفکر عده ای تندرو با مدیریت و جسارتی که داشتند اقدام به مرمت گنبد کردند. کاری که مدیران قبل از ایشان و با جرات میگویم بعد از ایشان هم توانایی انجامش را نداشته و نخواهند داشت. در مورد پل های تاریخی هم امروزه همه ما شاهد خشکسالی چندسال اخیر هستیم و مسئله فرونشست به ساختمان هایی که با علم روز ساخته شده اند رحم نکرده چه برسد به پل های تاریخی. پس بهتر است قبل از اینکه دست به قلم شویم ابتدا کمی تفکر کنیم .
در: اصفهان در لبه پرتگاه
در نهایت ایا شما خبرنگار میراث فرهنگی هستید یا بازیچه دست عده ای سودجو و تشنه مدیریت؟ اینکه یک خبرنگار شرافتکاری خود را به مبلغی ناچیز و یا دریافت پست و مقام بفروشد امروزه موضوعی عادی شده و قطعا شما هم از این ماجرا مستثنی نیستید.
لینک به نظر -
Beauty
حتما افرادی مثل آقای ضرغامی با علم بالایی که دارند میتوانند میراث رانجات دهند پرفسور ی که نامش در دانشگاه های دنیا مطرح است انسان وارسته ای که به خاطر کارمندانش ۹ماه حقوق دریافت نکرد شخصی که با وجود بودجه ی کم در دوران مدیریتش بسیاری از آثار را ثبت ملی کرد بازی چوگان را در دنیا به نام ایران ثبت کرد بسیاری از صنایع دستی را به نام اصفهان ثبت کرد شخصی که برای مراسم تشییعش بدون تبلیغات صداو سیما و با وجود کرونا ۲۵هزار نفر حضور داشتند و اشک میریختند البته اینچنین افراد در جامعه ای که خبرنگارانی مغرض و سود جو دارند که حاضرند به خاطر پول راست را دروغ و دروغ را راست جلوه دهند جایگاه و کارایی ندارند
در: اصفهان در لبه پرتگاه
خوشبختانه مردم فهیم اصفهان قدرشناس هستن و با قلم نااهلان فریب نخواهند خورد.
لینک به نظر -
میثم
حتما افرادی مثل آقای ضرغامی با علم بالایی که دارند میتوانند میراث رانجات دهند پرفسور ی که نامش در دانشگاه های دنیا مطرح است انسان وارسته ای که به خاطر کارمندانش ۹ماه حقوق دریافت نکرد شخصی که با وجود بودجه ی کم در دوران مدیریتش بسیاری از آثار را ثبت ملی کرد بازی چوگان را در دنیا به نام ایران ثبت کرد بسیاری از صنایع دستی را به نام اصفهان ثبت کرد شخصی که برای مراسم تشییعش بدون تبلیغات صداو سیما و با وجود کرونا ۲۵هزار نفر حضور داشتند و اشک میریختند البته اینچنین افراد در جامعه ای که خبرنگارانی مغرض و سود جو دارند که حاضرند به خاطر پول راست را دروغ و دروغ را راست جلوه دهند جایگاه و کارایی ندارند. خوشبختانه مردم فهیم اصفهان قدرشناس هستن و با قلم نااهلان فریب نخواهند خورد. سعی کنیم نون به نرخ روز خور نباشیم.
در: اصفهان در لبه پرتگاه
لینک به نظر -
یاسمین
خفه شو پدرسگ بی شرف تو گه میخوری اسم کسی و بیاری جنده سگ آخه تو چی میفهمی یه بی سواد کثافت که فقط حرف اضافه میزنه تو بروتو خونه کهنه هاتو بشور
در: اصفهان در لبه پرتگاه
لینک به نظر -
Ali
میراث اصفهان رو قبل از دکتر اله یاری دیدیم بعد از ایشونم خواهیم دید.وجدان که نباشه همه حرفی میشه زد.دکتر اله یاری عمر خودشا وقف میراث اصفهان کرد.فقط میشه تاسف خورد..گ
در: اصفهان در لبه پرتگاه
لینک به نظر -
دهقانی
باسلام و احترام
در: بازگشت زندگی با انتقال صنایع آببراز اصفهان
راه نجات و بهترین شانس پیش رو، عوض کردن جهت فرمان است، جهت رشد و توسعه را به جهت دیگر بدهیم و اولین قدم در این راستا گرایش به سمت سیاستهای تاب آوری و ورود به تاب آوری( بهره وری اقتصادی بیشتر) می باشد.
با تشکر
لینک به نظر -
احمد الهیاری رئیس دبیرخانه شورای توسعه سواحل مکران 09124276379
برای نجات اصفهان، پیشنهاد می فرمایند صنایع آلاینده را به سواحل مکران انتقال دهند؟
در: بازگشت زندگی با انتقال صنایع آببراز اصفهان
لینک به نظر -
احمد جلیلوند
انتقال صنایع به سواحل مکران یک عمل خیر خواهانه وکاملا مهندسی واقتصادی ومحیط زیستی است کهگردشگری را هم توسعه میدهد.خدا کند چرخ به این منوال بچرخد .
در: بازگشت زندگی با انتقال صنایع آببراز اصفهان
لینک به نظر -
محمدرضا مقیسه
خلاف عرف بین اللملی ست و آسیب به محیط زیست جهانی ست.باید جلوگیری شود.
در: افزایش مسایل کلان محیط زیست ایران
لینک به نظر -
-
علیرضا محمدی
اینها فکر میکنند که عقل کل هستند که در طبیعت دست میبرند همین دست کاری بشر در طبیعت باعث شد که طبیعت انتقام بگیرد اگر طبیعت را به حال خود رها میکردند اینطور نمیشود مثلاً رودخانه ها باید مسیر طبیعی خود را طی کنند تا طبیعت حق آبه خود را بردارد در انتهای رود انسان باید آب باقی مانده را برداشت کند بازی با طبیعت شوخی نیست ??
در: «آب»، «اینترنت» و «حقوق» بیشترین دغدغه مردم در سال 1400
لینک به نظر -
مریم کرباسی زاده
متن بسیار مهم و عالی، حرف دل مردم بود واقعا، اگه بداد مردم نمیرسند چرا مسئولیت قبول میکنن؟؟؟
در: «آب»، «اینترنت» و «حقوق» بیشترین دغدغه مردم در سال 1400
لینک به نظر -
-
