نظرات
-
حسن
این مصوبه نشان از آن دارد که متاسفانه نمایندگان مجلس هیچگونه اشرافی به قوانین بالادستی ندارند .کسانی که با شعار عدالت خواهی و انقلابی اومدند و ضد عدالت و تبعیض آمیز رفتار می کنند. متاسفیم.
در: اعتراض به افزایش ده درصدی حقوق کارگران بخش دولتی در بودجه ۱۴۰۱
لینک به نظر -
-
مهدی گزاوندی
من داداشم فوت نموده در مرکز نگهداری معلولین ذهنی فرزندان من کهریزک به علت ایست قلبی فوت کرد
در: درخواست افزایش مستمری معلولان
لینک به نظر -
علی یوسفی
این قانون یک ظلم آشکار در حق کارگران بخش دولتی میباشد.با توجه به تورم افسار گسیخته افزایش ده درصدی حقوق ومزایای کارکنان بخش دولتی به هیچ عنوان توجیه پذیر و عادلانه نیست.
در: اعتراض به افزایش ده درصدی حقوق کارگران بخش دولتی در بودجه ۱۴۰۱
لینک به نظر -
امیران
به داد کارگران دولتی برسید
در: اعتراض به افزایش ده درصدی حقوق کارگران بخش دولتی در بودجه ۱۴۰۱
لینک به نظر -
ابوالفضل کشاورز
باسلام خدمت مسئولان این سایت می خواستم ضمن عرض تشکر بابت این چیزی که الان خوندم و خوشم آمد فقط من نمی دونم مینک چی هست؟ مینک فقط دانستم حیوانی هست که ظاهرا پوستش برای مد و اینها به کار می رود اما چه جور حیوانی است را می خواستم بگویید برایم و ممنو می شوم از شما. این چیزی که اینجا خواندم مفید بود
در: رد پای صنعت مد در همه گیری بیماری ها
لینک به نظر -
سید حسن مرعشی
سه برابر دنیا نهاد امنیتی و انتظامی در دنیا داریم و اینطور مواقع جز سکوت هیچ چیز از این عزیزان نمیبینیم.معاند رو در آن طرف آبها جستجو نکنید.معاند آن مسئولی هست که تصویر رهبر رو بصورت بنر در اندازه دومتر در سه متر در اتاقش زده ولی در حال چپاول بیت المال هست
در: پشت پرده دزدیدن سکههای ابنبابویه
لینک به نظر -
مهدیایشان جزو اولین ورودی های سمپاد تبریز هستند. امیدوارم سالم باشند و مشکلی براشون پیش نیاد. کاش همه جنگها از جمله همین جنگ هر چه زودتر متوقف بشه و همه به خانه و زندگی خودشان برگردند.
در: همه چیز به جز جنگ متوقف شده است
لینک به نظر -
-
علیرضا بابکیانتقال تجربه بین نهادهای مدنی در سراسر کشور ، اقدام بسیار خوبی ست . پیشنهاد میکنم اگر نهادهای همسو که دارای اهداف مشترک هستند (مانند نهادهای محیط زیستی یا نهادهای فرهنگی ) اگر به انتقال تجربه بپردازند ، ممکن است مفید تر باشد .
در: انجمنهای محلی به دنبال تحول
لینک به نظر -
-
صلح جویکی از مقدمات بسیار مهم در راه اندازی بازار آب زیرزمینی، تعیین سقف برداشت مجاز از یک آبخوان است. خودتان قضاوت کنید، آیا در شرایطی که اطلاعات بسامانی درباره میزان برداشت و تغذیه و ... وجود ندارد، و مهم تر از همه، لزوم دستیابی به اتفاق نظر در مورد این قبیل حد و حدود واز جمله سقف برداشت، و نیز عبور میزان برداشت در بسیاری از مناطق از حد مجاز (با فرض آنکه با اجماع تعیین شده باشد)، و مسائلیاز این دست، ما با چه مسیر ناهمواری روبرو هستیم؟ به سرانجام رساندن این مسائل، هر یک برای خود چالش بزرگی است که به راحتی نمی توان مثلاً ظرف یک یا دو یا چند سال بر آنها فائق آمد! متأسفانه نگاه ساده اندیشانه ای درباره بازار آب وجود دارد
در: بازار آب، بلندپروازی بیسرانجام
لینک به نظر -
-
راوهروستای ماهم تشریف بیارید
در: «عرش» زخمخورده از مس
ب زور میخوان معدن مس بیارن 10 سال داریم مقاوت میکنیم
مردم روستای عزیزم نداشتن غارتگران بیان
هنوز دارن نیرو میگیرن بیخیال روستایمان نیستن
ما ب کمک شما نیاز داریم
روستای راوه
لینک به نظر -
محموديان
جنگ یک فرایند نیست، جنگ همیشه تیجه یک صلح تحمیلی، ناعادلانه توسعه سیستم هایی که میشناسیم، از برده داری آغاز، در فئودالیسم توسعه منطقه ای و در سرمایه داری به وسعت جهانی رسید آدمها، هیتلر، استالین و..... را مقصر ندانیم نبود عدالت جهانی و اجتماعی و سیستم مسلط سرمایه داری ناگریز زاینده جنگ است
در: هر جنگی، جنگ علیه کودکان است
لینک به نظر -
-
زرگرمتاسفانه طرحهایی که به نفع یک اجتماع پیشرفته است ،در کشور ما در هزار توی بورکراسی اداری گیر کرده و دیگر در صورت اجرا نیز آورده مناسبی در پی نخواهد داشت .
در: ناآشنایی مدیران شهری با جایگاه شهرهای دوستدار کودک
لینک به نظر -
-
نرگس روحانیسلام من هرچه در کارزار گشتم ندیدم که امضا کنم میشه آدرس آنرا برایم واتزاب کنید تا تایید و انتشار دهم
در: تقاضای اصلاح قانون استفاده از سلاح برای محیطبانان
لینک به نظر -
نرگس روحانیماشاالله آقا سپهر چقدر بزرگ شده است .زنده باد آقای سلیمی مقاله شما امید را در قلب افسرده مان زنده کرد در این برهه سگ کشی و پرنده کشی که توسط جایزه بگیران ابتکار سرداده میشود شادی مردم اصیل کرد از مهمان شدن لک لکها در دیارشان واقعا مایه شکر گزاری و مباهات است باشد که این گونه قدر شناسی ها از طبیعت در اقصی نقاط ایران بیشتر دیده شود
در: امید که همه با پرندهها برقصند
لینک به نظر -
حسین رستمی پور
باسلام بسیار خوب بود ولی در مورد تاریخچه اش توضیحات کاملی نفرموده بودید
در: نرماشیر؛ شهر نریمان
لینک به نظر -
حمید بابائیبا سلام
در: بازار آب، بلندپروازی بیسرانجام
جناب آقای پشتوان درست و دقیق به مطالبی در مورد بازار آب اشاره کرده اند اما نکته ای که بنظر از قلم افتاده هدفی است که از تشکیل بازار آب در کشور دنبال می شود، با فرض شکل گیری آن،. اینکه بدانیم استرالیا و کشورهای دیگر با چه اهدفی بدنبال تشکیل بازار آب رفته اند و مدیران کشور با چه هدفی بدنبال تشکیل بازار آب هستند؟؟؟؟
لینک به نظر -
شهرزاد نجف پوریعنی چند سال دیگه اصلا زمستون نداریم و برف نداریم دیگه؟ خیلی بد میشه . چقدر ناجور که داریم به قهقرا میریم
در: المپیک زمستانی مغلوب تغییر اقلیم
لینک به نظر -
-
رضاجامعه ای پراز خرافات و حماقت و نادانی
در: رواج ناصلح تا کجا؟
بدون رعایت حق و حقوق شخصی و اجتماعی
آماده سوء استفاده سیاستمداران داریم و امیددارم که نسل آینده با آگاهی و دید باز زندگی کند
لینک به نظر -
محمدرضا اهنگران
عالی بود .درسته فرزندان به علت درامد کم ادامه ندهند ولی شغل اهنگری در رگ و خون است و عاشق میخواهد
در: نصرت ا… گلزاری؛ آهنگر میدان قلعه کرمان: بیست سال پیش آخرین گاوآهن را ساختم
لینک به نظر -
-
امیر اشاس پندیان
به نظر من در صورتیکه منابع طبیعی با محیط زیست ادغام شود نباید دیگه اسمی از منابع طبیعی بر زبان آورد باید گفت منابع حیات وحش یعنی عرصه های منابع طبیعی از قبیل جنگل و مرتع و..... جای خود را به حیات وحش میده وکلا افکار روی محیط زیست وحیات وحش سوق داده میشه.اصلا وظایف محیط زیست با منابع طبیعی تا حدودی از هم تفکیک شده است.الان ما در استان لرستان شهرستان خرم آباد یک پاسگاه محیط زیست در دامنه سفید کوه داریم که بیشترین قطع درخت و تخریب را در حوالی همین پاسگاه رخ میدهد چونکه واقعا شاید آنها بحث نگهداری وحفاظت از جنگل و مرتع را جز وظایف خود به حساب نمی آورند و وظیفه خود را در حفظ و مراقبت از سایر حیات وحش میدانند ودر اینجاست که ادغام آنها با منابع طبیعی باعث لطمه به منابع طبیعی خواهد شد
در: مدیریت طبیعت کشور از هم گسیخته در اسم و تشکیلات
لینک به نظر -
محمد محمدیسازمان حفاظت محیط زیست کشور، هنوز در انجام وظایف اصلی خود درمانده و ناتوان است.
در: قدرت محیط زیست کمتر میشود
این درخواست را یکی از تبعات انتخاب نادرست سلاجقه و خارج از بدنه سازمان می توان دانست.
چگونه قبل از هرگونه بررسی کارشناسی و تنها بر مبنای تصمیم شخصی، چنین درخواستی مطرح می شود.
حتی نام در پیشنهادی، کلمه حفاظت، فراموش شده است.
نامه دستنویس هم تاییدی بر قایم به فرد بودن این تصمیم است.
نکته تامل برانگیز دیگر، پی نوشت است.
چنین می نماید که این نامه فرمایشی و با عجله تهیه شده چرا که از پیشنهاد دهنده، خواسته نشده که نتیجه بررسی ها و جلسات کارشناسی مشترک انجام شده، به پیوست ارایه شود.
و. و. و خیلی چراهای دیگر.
خداوند باری تعالی، محیط زیست این سرزمین را از شر ناپاکان در امان نگهدارد.
لینک به نظر -
نظریبله اگر غیر حضوری شور ممنون این ترم هم غیر حضوری انشاالله از ترم پاییز حضوری شود
در: درخواست غیرحضوری شدن دانشگاهها در ترم بهمن
لینک به نظر
