نظرات
-
مریمچرا بعد دو ماه ساختمان ریزش نکرد ویران نشد فقط بهانه بود ک ما رو هفده روز عذاب دهند و کار را کند کنند ک عزیزانمان زیر اوار لب تشنه پرپر شوند !! چرا الان بعد دو ماه نه ساختمان کوجکترین ریزشی داشته ن لرزیده و ن نما ترک خورده ....چراا واقعا چرااااا لعنت بر مسبب هاش
در: دل آبادان خون است
لینک به نظر -
امیرامضاء کردم، دخالت دولت در صندوق تامین اجتماعی هیچ مناسبتی ندارد، وقتی دولت هیچ بودجه و پولی نمی پردازد و کمکی به تامین اجتماعی نمی کند بدیهی است که نباید در تصمیمات مدیریت صندوق تامین اجتماعی دخالت کند!!!
در: تقاضای خلع ید دولت از سازمان تأمین اجتماعی
لینک به نظر -
زهرامهاجرت اقوام لر از غرب استان اصفهان و استان های همجوار به خمینی شهر بیداد میکنه.
در: سکونت غیردائم پدیدهای نو در اصفهان
کاش جلوشون گرفته بشه
لینک به نظر -
پریرخ هاشمیتنها چیزی که در این شرایط اندوهبار میتواند مرا خوشحال کند آزادی ست. آزادی هر کسی که به ناحق در بند است.
در: وقت آزادی است
به نام نامی ایران و آزادی ، منتظر روزهای خوب و استعلای آب و خاکم هستم.
لینک به نظر -
امیدبه عنوان یک اصفهانی ریدم تو اصفهان که بعد از ۳۵کار شرافت مندانه برای دولت نه خانه دارم نه ماشین و نه زن ....من خودم سند یک شهروند نابود شده هستم.
در: سکونت غیردائم پدیدهای نو در اصفهان
لینک به نظر -
-
اصغر افوسیعجب دولتیه بجای اینکه کار و اشتغالا تو شهرای کوچیک مثل فریدن و بویین زیاد کنه که ما برگردیم خونه را گرون میکنه
در: سکونت غیردائم پدیدهای نو در اصفهان
لینک به نظر -
مجیدواقعا الان کارگرهای اداره ما که مسولیتی هم ندارن حقوقشون از من که فوف لیسانس دارم بیشتره آیا کشور ه سمت ترقی میره یا به سمت بی سوادی چون به مدرک و تخصص دیگه اهمیتی نمیدن
در: درخواست افزایش حقوق ۵۷ درصدی همه کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ همانند کارمندان مشمول قانون کار
لینک به نظر -
علي اكبريخواهش ميكنم التماس ميكنم استدعا دارم، دستفروشها و گداهاي مترو رو جمع كنين. مترو خونه اونها شده و ما مسافرهاي خونه اونا. هرجور بخوان با مسافرها و مامورها برخورد ميكنن و كاملا احساس مالكيت دارن. به خصوص گداهاي كولي كه مقرشون ايستگاه هفت تير هست و به صورت چرخشي تو متروها با يه بسته فال در دست ، گدايي ميكنن. خواهش ميكنم خواهش ميكنم تا بيشتر ازين اوضاع خراب نشده ، طرح ضربتي اجرا كنين و ما مسافرين رو از آسيب صوتي و رواني و فيزيكي گداها و دستفروشهاي مترو نجات بدين. همين حالا هم خيلي دير شده، و مثل قارچ رشد كردن و ١٠٠ برابر شدن. اگه اوايل مظلوم بودن الان صاحب خونه هستن. همچنين آقايان نامحترمي كه در قسمت بانوان وارد ميشوند . حال چه به صورت دستفروش، چه مسافر. و همه بي ادب و بي تربيت. دستفروش مترو به من كه مسافرم ميگه منو قاضي هم نميتونه جلو دستفروشيم تو مترو رو بگيره تو كي هستي
در: خوابهای تازه مدیریت شهری برای دستفروشان در مترو
لینک به نظر -
سامانما همه کارگری و ایم کشور متعلق به مدیران است. فقط سهم کوچکی از نان سر سفره با به بخش بزرگی از مردم میدهند.
در: درخواست افزایش حقوق ۵۷ درصدی همه کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ همانند کارمندان مشمول قانون کار
لینک به نظر -
لیلی منتظریچی بگم وقتی میگن لیلی منتظری یعنی دختر آرمین منتظری
در: آرمین منتظری
آفرین بابا ❤
لینک به نظر -
محمدوقتی که مسئولینی که درراس دولت قراردارندحقوق های چندصدمیلیونی میگیرن همین میشه که دغدغه ی کارمندای مفلس روندارن
در: درخواست افزایش حقوق ۵۷ درصدی همه کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ همانند کارمندان مشمول قانون کار
لینک به نظر -
علیطرف هر دو تا کار کارمندی انجام می دن بعد اونی که رسمی اون اداره است کمتر از کارمند قراردادی اداره می گیره !!!!
در: درخواست افزایش حقوق ۵۷ درصدی همه کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ همانند کارمندان مشمول قانون کار
لینک به نظر -
جچون خودشون درس نخوندن
در: درخواست افزایش حقوق ۵۷ درصدی همه کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ همانند کارمندان مشمول قانون کار
لینک به نظر -
بهمنمن هم معتقدم حفاظت مطلوب حرف اول را میزند اما حفاظتی که فقط درتوران باشدوازخروج ورودشان به سایرزیستگاهها بی خبر باشیم بی نتیجه است ،درصورتیکه قرارباشد حتی باحفاظت خوب یوز بماند باید برای احتمالی که آقای دکتر فرهادی نیا فرمودند وبه نظر من با توجه به تجارب زیاد خدمتم در زیستگاههای یوز احتمال نیست بلکه رفت و برگشت از زیستگاه یقبنی غیرقابل انکاراست باید گذرگاههای بین زیستگاهها را برای عبورومرور به همه لحاظ ایمن کرد هم حفاظت وهم ایجادگذرگاههای مناسبی برای عبور ازجاده ها و پیشگیری از وقوع تصادفات جاده ای، وگام بعدی اگر اعتباری ازهرطریق ممکن بدست آمدبرای تکثیردراسارت آنهم با برنامه ریزی دقیق و تامین همه امکانات لازم برای استفاده در بحرانهای ممکن، گاهی آدم از اتفاقات حتی درطبیعت تعجب میکند سال 1358دوتوله یوزشیرخواری که چوپانی از طبیعت درونه برداشته بودو دوسه دست هم پس از فروش چرخیده بودند تا بدست شخصی درروستاهای تربت حیدریه رسیده بودند گزارشش در درونه وسبزوار دنبال شد و حدود فکرکنم یکماهی طول کشید که اینها از زمان ربایش تا کشف وحمل به درونه وانتقال به سبزوار وسپس باغ وحش مشهد رسیدند وهرچندروزهم دست افراد متفاوتی بودند ویقینا شیرهای خشک یا غیرخشک متفاوتی میخورده اند ولی نمردند وبه مرحله غذا خوری رسیدند و تاحدود فکر کنم یکسال هم درباغ وحش تا جایی که من یادمه بودند ،آره تعجب من اینه که چرا آنها با آن طریق شیرخوردنهای دستی از افرادمحلی نمردند در دوره شیرخوارگی؟
در: «تکثیر یا حفاظت» نداریم «تکثیر و حفاظت» ضروری است
لینک به نظر -
ابراهیم ابول زادهما خواهند کوتاه شدن دست دولت از صندوق تأمین اجتماعی ،ما فکر میکردیم دولت حامی وناظر وپشتیبان ما در مقابل عملکرد تامین اجتماعی نسبت ما میباشد ،فکر نمیکردیم خود دولت بشه لولو خور خوره ماوبهتر بگیم دزد سر گردنه صندوق تأمین اجتماعی که ی عمر پس انداز کردیم برای روز مبادا.اصلا دولت تا شعاع ۵ کیلومتری صندوق نیاید.
در: تقاضای خلع ید دولت از سازمان تأمین اجتماعی
لینک به نظر -
مهدیبا نظرت. موافقم چرا مدرک تحصیلی در حقوق تاثیر نداره کی باید پاسخگو باشد
در: درخواست افزایش حقوق ۵۷ درصدی همه کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ همانند کارمندان مشمول قانون کار
لینک به نظر -
فاطمه نجفی بردجیبیمه تامین اجتماعی یک بیمه مستقل هست و باید به فکر اعضای خود باشد نه دولتی که فقط از هرجایی فقط فکر منافع خودش میباشد
در: تقاضای خلع ید دولت از سازمان تأمین اجتماعی
لینک به نظر -
فاطمه نجفی بردجیخلع ید دولت را از بیمه تامین اجتماعی را خواستارم
در: تقاضای خلع ید دولت از سازمان تأمین اجتماعی
لینک به نظر -
پرویز کشاورزیانپورخلع ید دولت از سازمان تأمین اجتماعی را خواستارم .
در: تقاضای خلع ید دولت از سازمان تأمین اجتماعی
لینک به نظر -
من حمیدیتنها یک دلیل کافی است برای خارج کردن این سازمان از دست دولت
در: تقاضای خلع ید دولت از سازمان تأمین اجتماعی
و اون اینکه این صندوق بین المال نیست ، حق الناس است .
امیدوارم هر چه زودتر از دست دولت رو ارج و توسط اعضا ، اداره بشه.
آمین
لینک به نظر -
محمد حاجی پورمن،نظرم این است که دولت فقط مصوبات شورای عالی کار را تنفیذ نماید و تاکید شود فقط تنفیذ نه اینکه دخل و تصرف داشته باشد،اما نظارت داشته باشد
در: تقاضای خلع ید دولت از سازمان تأمین اجتماعی
لینک به نظر -
محمد زمان طالبیخلع ید دولت از سازمان تامین اجتماعی را خواستارم
در: تقاضای خلع ید دولت از سازمان تأمین اجتماعی
لینک به نظر -
امیرباید هر چه زودتر دست دولت از صندوق تامین اجتماعی که مربوط به کارگران زحمت کش می باشد، قطع بشه و دولت هر چه سریعتر بدهی خود را به این صندوق پرداخت کند
در: تقاضای خلع ید دولت از سازمان تأمین اجتماعی
لینک به نظر -
رضامن کارمندی هستم با مدرک فوق لیسانس با کلی مسئولیت و۲۵سال سابقه حقوقم از دستمزد آبدارچی اداره به مراتب کمتر است آیا چگونه به فرزندنم بگم درس بخوان ؟
در: درخواست افزایش حقوق ۵۷ درصدی همه کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ همانند کارمندان مشمول قانون کار
لینک به نظر -
بهمندرصورتیکه اعضای تشکیل دهنده یک قرق چه تعاونی وچه سهامی خاص درست انتخاب شوند واشخاصی نباشند که بعضا هنوز نیامده بدون حتی داشتن یک تجربه کاری درطبیعت یا سرمایه کارساز یا عدم داشتن علاقه منتظر صرفاگرفتن امتیازهایی ازجمله بدست گرفتن یاگماردن فرزندان خود به پستهای مدیریتی یا بلافاصله بعد از ایجاد قرق منتظر سهم فروش پروانه یا سایردرآمدهای متصور قرق هستند ،قرق اختصاصی بسیارهم درحفاظت هم نهایتا مشروط به آ گاه شدن مردم منطقه از اقسام مزایای مادی و معنوی آن درآینده درباب مشارکت مردمی موثر وکار آ مدخواهدبود، متاسفانه انتظارات واهی همچون رسیدن قبل ازتقبل زحمات وسرمایه گذاری لازم دربخش تعاونی بدلیل امکان ورود ساده ی همه افراد حتی بدون هیچ تخصص وتجربه ای با ابراز لفظی علاقه صرفا بدلیل اینکه عضو شدنشان چون اهل روستاهای حواشی قرق یا محدوده شهرستان یا استانِ صاحبِ قرق هستندساده است و سیاست جاری هم عملا این است که اولویت عضویت با داوطلبان بومی در قالب تعاونیها است ، به نظر حقیر موفقیت شرکتهای سهامی خاصی که صاحبان سرمایه اش ازعلاقه مندان واقعی به طبیعت باشند یقبنا در حفاظت وبه نتیجه رساندن همه امور بسیارموفق تر خواهندبود ضمن اینکه چنین شرکتهایی را میتوان موظف نمود نیروهای لازم را برای حفاظت از بومیهای محل بکارگیری نمایندواولویت حق درآمداستفادهای جنبی غیرمستقیم حواشی قرق صرفا با بومیهای محل باشد مگر اینکه خودنخواسته باشند.
در: راه اندازی قرقها دست متخلفان شکار را میبندد
لینک به نظر -
علیظلم به خدا کارمندی با مدرک دکتری و فوق لیسانس با حقوق ۶ تومان،،،، چقدر که این بدبختا واسه درس خوندن بی خوابی و زحمت کشیدن
در: درخواست افزایش حقوق ۵۷ درصدی همه کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ همانند کارمندان مشمول قانون کار
لینک به نظر -
رضا شیرازیفرقه شیعه مخرب بوده و نه تنها باعث خراب شدن ایران شده بلکه پیروان این فرقه را هم در معرض خطر انقراض قرار داده. کاهش جمعیت شیعیان نتیجه مستقیم تخریب اقتصاد توسط طلاب تشیع بوده است.
در: ناکامی دیپلماتیک در دوحه تفاهم در عشقآباد
لینک به نظر -
ناصر ابوطالبیدورود و سپاس از انتشار و اطلاع رسانیِ،
در: درخواست پایان دادن به وضعیت فاجعهآفرین مازوتسوزی در نیروگاه شهید سلیمی نکا
این کارزا ما امروز هشتم تیر تقریبا به ۱۰۰۰ امضا رسیده است.
#پایان_دادن_به_وضعیت_فاجعهآفرین_مازوت_سوزی_نیروگاه_نکا
لینک به نظر -
امیرتابستان برق به عراق و پاکستان صادر ...خصوصا عراق که پول ما هم نمیده،اقا پول نمیدن عراقیا ،این ملت بدبخت هم پول میدن برقشون قطع میشه این انصافه؟
در: خاموشی در تابستان 1401 قطعی است
لینک به نظر
