نظرات
-
خودممه اصلی
چرا به جای من جواب میدی یا عرفان سر چهارراه احمدی یازده سال پیش برای رسیدن به من کتاب نفروختی باز خوبه اون دو هزاری رو هنوز دارمش که گوشه هم نداره وگرنه باورم میشد قضیه ی کتابها و چهارراه احمدی یه توهمه که به من ربط نداره از اون گذشته چرا اسم منو (خودمم )می دزدی من تمام اون وبلاگ رو خوندم و میدونم فولوکس واگن سبز مال کیه بابای من چون تو میدونی هیچ کس شبیه اون نیست یا اون شبیه هیچ کس نیست اینکه یکی بخواد بگه منم حالمو بهم می زنه توو این زندگی خیلی چیزامو ازم دزدیدن عشقمو شعرامو حتی لحظه های خوبمو پس لطفا خاطراتمو و اسممو دیگه ندزدین.مادر شوخیس خرس کوچیکی که بالای کافه ی طیبه بهم دادی و گفتی فعلا این هدیه ی تولدته...
در: به یک شاگرد نیازمندیم عرفان زارعی
لینک به نظر -
امیرخودمو جر دادم دوسال تا از دستگاه آب ساز از هوایی که ساختم استفاده بشه مدیران زیادی لایق توجه نکردن صدجا رفتیم و بگذارید تا بی آبی گریبان زن و بچتون رو بگیره شاید شعورتون کمی به اندازه مولکول حرکت کنه
در: همدان بیآبتر میشود
لینک به نظر -
-
Rezaeiاحساس من احساس ندارم من پوچو تو خالیم فقط کافیه یه سگ یکی از عزیزانم رو گاز بگیره با سم هزارتا سگرو میکشم تا بوی اجسادشون تا شهر بعدی بره یعنی چی تو خیابونا بیستا بیستا سگ وله یکاری کنید تا خیابونا پر اجساد سگ نشه بعضی از ماده هاشون کلی سرطان پستان دارن غده در میارن بعد از چند وقت میرن یه گوشه میمیرن اینا همش بیماریه و ویروسه خودشون 10 کیلو نمیشن غده سرطانیشون 20 کیلو حیون نیاد تو کوچه خیابون بمیره شانس اوردیم تا بیماری چیزی به مردم نرسه
در: مسئله سگها آلوده به احساسات بدون آگاهی
لینک به نظر -
محمدبیانیه ها از سوی عده ای معدود نوشته شده اند. برادران نصیری مدیر کل دفتر ریاست است نه دفتر دار. چرا باید مدیران دائم العمر باشند؟ این هجمه ها از سوی پایداری ها جریان سازی شده است. شکاف بین اصولگرا ها است ، اختلافات برای منافع شخصی معترضین است نه ملی . البته در باره برادران نصیری باید دید دستگاههای نظارتی چه قضاوتی خواهند کرد ؟ حشمتی هم انتخاب افتضاحی هست از هر نظر او دانشگاهی نیست و در آموزشکده از دیپلم به تکنسین و .... لیسانس نا یوست اموزشکده که در واقع محیط بانی میخوانند نه دروس تیوریک علوم و مهندسی و با رانت به مدیریت رسیده است ، دعوا سر پست انسانی است که میلیاردها پول روزانه جابجا میشود و کارکنان محیط زیست میخواهند آن را از آن خود کنند... دکتز سلاجقه انسان علمی و فردی شریف است و رویکرد ایشان درون سازمانی است. مدیران سابق همانطور که یک شبه توسط عیسی کلانتری رو صندلی ها نشستند همانطور هم برخیزند مگر پشت قباله شان نوشته شده است !!؟
در: پشت پرده ناآرام پردیسان
لینک به نظر -
کیانا یک حیوان دوست☺❤توروخدا ولشون کنید من با سگ های ولگرد دوستم و منرو هیچ کار ندارن نازشون میکنم و بهشون غذا میدم حتی بعضی وقتا دنبالم میان هرجا ک میرم
در: مسئله سگها آلوده به احساسات بدون آگاهی
بزارید تو حال خودشون باشن
اذیتشون نکنید گناه داره چرا بعضی از ادما ب حیوانات خیابون پوزبند میزنن و دستاشونو میبندن صد دفعه من پوزبند و طناب باز کردم براشون
ولشون کنید
کی گفته بهشون غذا ندید تا تولید مثل نکنن
بهشون غذا بدید
مثل این میمونه هیچکس بما غذا نده خب میمیریییم
گناه دارن
درسته بچه هارو اذیت میکنن ولی من خودم با چشای خودم دیدم ک بچه ای سنگ پرت کرد ب سگ و سگه رفت بهش حمله کنه ک نزاشتم
اذیتون نکنید تا حمله نکنن
اصلا پیششون نرید انگار یچیز عادی هستش ولشون کنید لطفا
بهشون هم غذا بدید
لینک به نظر -
نامگه نخور مشکل به گردن مردمه یا کشت سیب زمینی و هندوانه و حقوقی 20تومنی شماهااااا
در: قطع آب به همدان رسید
لینک به نظر -
اسفندیار حاجیلوسخنان وزیر نیرو در مورد احیاء دریاچه اورمیه چیز بدیع و تازه ای نیست دزد رفیق قافله سالار حالا آنها خوردند که دست همین حضرات هم در آن کاسه بود و هست و امروز احیای آن جز حرف مفت چیزی نیست فقط یک زمینه سازی فکری برای باور مردم جهت چپاول دیگر گونه و دیگر بار اعتبارات اختصاصی که بیشترش از خزانه هم بیرون آورده نمی شود و یا به صندوق حضرات واریز می شود بنابر این با این وضعیت امیدی به احیا نمی رود جز دروع و مردم فریبی .
در: ماموریت به دریافت کننده 83 درصد بودجه
لینک به نظر -
حمیدمهمترین امر ملی شدن رودها و تالابها و عدم تصمیمات قومی و استانی در حوضه طبیعت و اب است
در: کوهرنگ گلآلود و تصفیهخانه فراموش شده
محترم شمردن حقابه رودخانه ها و تالابها و در لوله نکردن رودخانه ها جاری بودن رودخانه ها بخصوص زاینده رود از سراب تا پایاب و احیای تالاب گاوخونی بعنوان بزرگترین نگهدارنده اکوسیستم طبیعی و سپر دفاعی پیشروی کویر
لینک به نظر -
پویامردم با برومند نجفی همدردی میکنن و می دونن که محیط بان در دفاع از محیط زیست کشورش شهید شده تو سعی کن با شکارچی قاتل محیط زیست همدردی نکنی
در: نمک به زخم من نپاشید
لینک به نظر -
Karimiهمه فکر می کنم شغل کارمندی فقط پشت میز نشینی هست. بخدا فقط این نیست. همسرم در دانشگاه همش درگیر کار وقتی هم میاد یا ماموریت واضافه کاری بدون حقوقه یا تلفن یکسره دستور رئیس بالا دست. با مدرک لیسانس آخرش هم . نه امتیازی نه بیمه تکمیلی. نه حمایت معیشتی و... . به خدا با قناعت هم جوابگوی نیاز بچهها نیستیم. مملکت فعلا به کام مدیران عالی رتبه وصد البته فوتبالیست مفتخور
در: درخواست افزایش حقوق ۵۷ درصدی همه کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ همانند کارمندان مشمول قانون کار
لینک به نظر -
حیدریهمه فکر می کنم شغل کارمندی فقط پشت میز نشینی هست. بخدا فقط این نیست. همسرم در دانشگاه همش درگیر کار وقتی هم میاد یا ماموریت واضافه کاری بدون حقوقه یا تلفن یکسره دستور رئیس بالا دست. با مدرک لیسانس آخرش هم . نه امتیازی نه بیمه تکمیلی. نه حمایت معیشتی و... . به خدا با قناعت هم جوابگوی نیاز بچهها نیستیم. مملکت فعلا به کام مدیران عالی رتبه وصد البته فوتبالیست مفتخور
در: درخواست افزایش حقوق ۵۷ درصدی همه کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ همانند کارمندان مشمول قانون کار
لینک به نظر -
یا خداباسلام چطور زمان دولت روحانی کارمندان دولت دوبار افزایش خقوق 50 درصدی داشتند ولی شرکتی ها و کارگران یکبار ، اما حالا که بدستور جناب رئیسی برای پر کردن شکاف بی عدالتی آن زمان شرکتی ها 57 درصد افزایش داشتند ( در اصل 35 درصد ) حال کارمندان دولت اعتراض کردند . لطفا اگر قرار است آنها افزایش پیدا کنند تامین اجتماعی ها را هم افزایش دهید تا تورم ایجاد نشود و آن شکاف عمیق دوباره بوجود نیاید .
در: درخواست افزایش حقوق ۵۷ درصدی همه کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ همانند کارمندان مشمول قانون کار
لینک به نظر -
جبرئیلشکارچی انسان شکار کرده محیط زیست رو خود سازمان نابود کرده وسط جنگل اتوبان ميکشن دریاچه ارومیه خشک کردن کوه ها رو فروختن معدن چی ها واقعا تاسف بار هست
در: نمک به زخم من نپاشید
لینک به نظر -
Mr. Alireza Shakibaeiتندیس در میدان سبزیمیدان قزوین با عمومی به اشتراک گذاشته شده
در: توقف تخریب المان تاریخی سبزه میدان قزوین
عمومی
با سلام به جناب ریس جمهور آقای ولادیمیر پوتین، رئیسجمهور روسیه
در این سال ۲۰۲۲.میلادی قدردانیه فراوان و حمایت سیاسی و نظامی شما جناب آقای ریس جمهور آقای ولادیمیر پوتین بسیارمفیدمیبا شد این جناب آقای علیرضا شکیبایی سپاس سیاسی بسیار از آقای ولادیمیر پوتین، رئیسجمهور روسیه در کشور اکراین داریم و این پیروزی بزرگ در کشور روسیه در سال ۲۰۲۲میلادی داریم که با افکار خوب در روسیه خدمت به ملت و مردم و دولت در کشور روسیه دارد جای تشکر و قدردانی دادر در سال ۲۰۲۲ میلادی با تشکر از شما جناب ریس جمهور آقای ولادیمیر پوتین، رئیسجمهور روسیه و جناب ریس جمهور ایالات متحد امریکا آقای Mr. JosephRobinette Biden Jr. داریم باتشکر از پارلمان ایالات متحد امریکا تقدیم سیاسی از دفتر سیاسی آقای علیرضا شکیبایی با تشکر
لینک به نظر -
سلامتو راست میگی
در: نمک به زخم من نپاشید
اصلا تقصیر یوسف فلاحیه که خورده به تیر نجفی ان شالله با کفشای همین پدر راه بری بعد تصمیمتو میبینیم
لینک به نظر -
بی نامتو راست میگی
در: نمک به زخم من نپاشید
اصلا تقصیر یوسف فلاحیه که خورده به تیر نجفی ان شالله با کفشای همین پدر راه بری بعد تصمیمتو میبینیم
لینک به نظر -
رشیدینبیان تخصصش فقط عکاسی محیط زیست است🤔
در: مسئله سگها آلوده به احساسات بدون آگاهی
چرا به زور رسانه ونا آگاهی مردم میخواهید 🤔😡 کارشناس نشونش بدهید😡
در مورد حیواناتشهری تخصصی ندارد😳
لینک به نظر -
مزدكگزارشى تا اين حد يك جانبه، سوار شدن بر موج احساسات و حمله به آخرين سنگر حيات وحشى كه نفس هايش به شماره افتاده، بدون عنوان حتا جمله اى از سوى ديگر ماجرا، تنه به موضع گيرى هاى جمهورى اسلامى مى زند، آن هم از نوع صداوسيمايى اش.
در: نمک به زخم من نپاشید
لینک به نظر -
ممدروایت بی قضاوتتون واقعاً خوبه، تو متن از طرف خودتون نوشتین که به اشتباه توسط نجفی کشته شده. حالا هم که پدرش نجفی رو کشته زور بزنین براش سیمپاتی بخرین کسخلا.
در: نمک به زخم من نپاشید
لینک به نظر -
مرتضیجناب رئیس جمهور، ریس مجلس،!
در: درخواست افزایش حقوق ۵۷ درصدی همه کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ همانند کارمندان مشمول قانون کار
به داد کارمندان رسمی و پیمانی برسید. بخدا جرم نکردند رسمی شدند. چ قانونیه که کسی رسمی باشه باید از غیر رسمی کمتر دریافت کنه؟
اون قانون و باید دور انداخت با سرعت.
ما هر ماه با قرض داریم زندگی رو میچرخونیم.
کسی دیگه قرض هم نمیده.
بایدتا کی شررررررررمنده زن و بچه ها باشیم.؟
کی گفته یه کارمند شرکت نفت باید حقوق بالا بگیرن و بقیه مشمول قانون....... باشن.؟
مگر نفت ملی نشد؟
پس چرا فقط نفتی ها باید بهره اونو مستقیم ببرن؟
کی گفته یه نفتی باید 80 نا120 ساعت ماهانه اضافه کار وبگیره که مبلغش از حقوق من کارمند 7 میلیون بیشتره. بعد ادارات وسازمانهای ما میگن بودجه برای اضافه کار و ماموریت نداریم.
چطور نفت داره، شما ندارید؟
پس نفت مال همه نیست.
....
در پایان تقاضای رسیدگی عااااااااااااجل دارم.
زندگی کارمندان رو هووووووااااااااست.
والسلام
لینک به نظر -
مرتضیجناب رئیس جمهور، ریس مجلس،!
در: درخواست افزایش حقوق ۵۷ درصدی همه کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ همانند کارمندان مشمول قانون کار
به داد کارمندان رسمی و پیمانی برسید. بخدا جرم نکردند رسمی شدند. چ قانونیه که کسی رسمی باشه باید از غیر رسمی کمتر دریافت کنه؟
اون قانون و باید دور انداخت با سرعت.
ما هر ماه با قرض داریم زندگی رو میچرخونیم.
کسی دیگه قرض هم نمیده.
بایدتا کی شررررررررمنده زن و بچه ها باشیم.؟
کی گفته یه کارمند شرکت نفت باید حقوق بالا بگیرن و بقیه مشمول قانون....... باشن.؟
مگر نفت ملی نشد؟
پس چرا فقط نفتی ها باید بهره اونو مستقیم ببرن؟
کی گفته یه نفتی باید 80 نا120 ساعت ماهانه اضافه کار وبگیره که مبلغش از حقوق من کارمند 7 میلیون بیشتره. بعد ادارات وسازمانهای ما میگن بودجه برای اضافه کار و ماموریت نداریم.
چطور نفت داره، شما ندارید؟
پس نفت مال همه نیست.
....
در پایان تقاضای رسیدگی عااااااااااااجل دارم.
زندگی کارمندان رو هووووووااااااااست.
والسلام
لینک به نظر -
مرتضی فرهادی نژادظلم به کارمندان دولت. تورم بالای 45 و افزای 10درصدی که به 700 تو مان نمیرسه. تازه جالب تر اینکه 1500 امتیاز از برخی کارمندان کسر شده که اون افزایش میشه حدود300. در حالی که کارمندان مشمول قانون کار از مثلا نفت از 12 به 21 رسیده و این ماه حدود 60 میلیون با کسورات گرفتند در حالی که مسئول 10 یا بیشتر کارگر که رسمی ست داره با زیر 10 میلیون اینها رو مدیریت میکنه.
در: درخواست افزایش حقوق ۵۷ درصدی همه کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ همانند کارمندان مشمول قانون کار
این کجااااااااش عدالته؟
مساوات هم یست چ برسه به عدالت.
لینک به نظر -
موسوی
موافق برابری . مهریه و نفقه نمیخاهیم حقوق چندگانه و ارث و دیه برابر میخواهیم
در: درخواست تصویب حقوق چندگانه زنان و شروط ضمن عقد
لینک به نظر -
ناشناسخواهشا از این کارزار حمایت کنید
در: تامین قلادههای ردیاب لازمه بقای یوز ایرانی
اینکه یک سازمان با فراخوان به تمام کارمندان خود، یک رشته دانشگاهی در مقطع کارشناسی را به عنوان تخصص دوم آموزش دهد و مدرک ارائه کند، قطعا یک بدعت در آموزش کشور است و باید جلوی این کار گرفته شود.
این تازه اولین بار نیست، سال 93 هم منابع طبیعی و جهاد کشاورزی کار مشابه کردند
https://www.karzar.net/50043
لینک به نظر -
ناشناسخواهشا از این کارزار حمایت کنید
در: بتنریزی تا سه متری آثار عصر آهن
اینکه یک سازمان با فراخوان به تمام کارمندان خود، یک رشته دانشگاهی در مقطع کارشناسی را به عنوان تخصص دوم آموزش دهد و مدرک ارائه کند، قطعا یک بدعت در آموزش کشور است و باید جلوی این کار گرفته شود.
این تازه اولین بار نیست، سال 93 هم منابع طبیعی و جهاد کشاورزی کار مشابه کردند
https://www.karzar.net/50043
لینک به نظر -
ناشناسخواهشا از این کارزار حمایت کنید
در: درخواست ایمنسازی جاده عباسآباد توران برای حفاظت از یوزپلنگ
اینکه یک سازمان با فراخوان به تمام کارمندان خود، یک رشته دانشگاهی در مقطع کارشناسی را به عنوان تخصص دوم آموزش دهد و مدرک ارائه کند، قطعا یک بدعت در آموزش کشور است و باید جلوی این کار گرفته شود.
این تازه اولین بار نیست، سال 93 هم منابع طبیعی و جهاد کشاورزی کار مشابه کردند
https://www.karzar.net/50043
لینک به نظر -
بهزاداین دولت با شعار عدالت و فسادستیزی به میدان اومد،اگر حقوق کارمندان رو با همین ۱۰ درصد اضافه بخواد نگهداره یعنی فاسدترین و ظالمترین دولت اسلامی است چطور امکان داره یه کارمند با تجربه و تخصص، از یک نگهبان یا آبدارچی یا ... بی تجربه وبی ... کمتر از نصف حقوق بگیره ؟ با کدوم منطق و کدوم عدالت میخونه؟آقای رئیس جمهور و دولت مردمی!یه کاری کنید قبل از اینکه به ظالم بودن شناخته بشید
در: درخواست افزایش حقوق ۵۷ درصدی همه کارمندان دولت در سال ۱۴۰۱ همانند کارمندان مشمول قانون کار
لینک به نظر -
-
محمدای بابا چرا ممتنع این که خوبه یعنی مدیریت اینقدر ...
در: رای ممتنع ایران به قطعنامه محیط زیستی
لینک به نظر
