پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | عاملان کشتار حیات وحش منطقه شکار ممنوع کوه سفید دماوند دستگیر شدند

رئیس محیط زیست شهرستان دماوند

عاملان کشتار حیات وحش منطقه شکار ممنوع کوه سفید دماوند دستگیر شدند

لاشه و اجزای هشت راس قوچ و میش وحشی کشف شد





عاملان کشتار حیات وحش منطقه شکار ممنوع کوه سفید دماوند دستگیر شدند

۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۰۰

رئیس محیط زیست شهرستان دماوند از شناسایی و دستگیری عاملان کشتار بی‌رحمانه حیات وحش در منطقه شکار ممنوع کوه سفید این شهرستان خبر داد و گفت: لاشه و اجزای هشت راس قوچ و میش وحشی کشف شد.
به گزارش ایرنا، نقی میرزاکریمی روز گذشته دراین‌باره به خبرنگاران اظهار داشت: محیط‌بانان این اداره حین گشت و کنترل در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع کوه سفید متوجه صدای شلیک گلوله به سمت حیات وحش می‌شوند. ماموران سریعا به پاسگاه محیط‌بانی جهت اعزام نیروی کمکی اعلام و متخلفان که به‌صورت حرفه‌ای اقدام به شکار سه راس از نوع قوچ و میش وحشی (حیوان حمایت شده) کرده بودند با مشاهده ماموران (ضابطین دادگستری) از محل متواری می‌شوند.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان دماوند گفت: با دستور دادستان به فرماندهی انتظامی شهرستان موضوع به پلیس اطلاعات و امنیت ارجاع و با همکاری کلانتری‌های گیلاوند و کیلان سایر افراد متخلف شناسایی و با بازرسی از دو منزل در گیلاوند قسمتی از لاشه یک راس قوچ وحشی، یک قبضه سلاح شکاری برنو و ۱۰۴ تیر فشنگ و ۲۰۰ عدد پوکه ، ۱۰ تیر فشنگ چهار پاره قاچاق یه عدد سرنیزه سلاح و یک قبضه سلاح بادی pcp و سایر ادوات کشف شد. همچنین در یک دامداری در روستای دوآب اجزا و قسمتی از لاشه چهار راس قوچ میش وحشی کشف و در محل صورتجلسه شد و در این راستا پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر