سایت خبری پیام ما آنلاین | کوه‌های بی بی شهر بانو در حال ناپدید شدن هستند

عضو شورای شهر تهران:

کوه‌های بی بی شهر بانو در حال ناپدید شدن هستند

جلوگیری از برداشت بی‌رویه از کوه‌های بی بی شهر بانو در دستور کار شهرداری قرار بگیرد





کوه‌های بی بی شهر بانو در حال ناپدید شدن هستند

۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱:۰۹

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: برداشت بی رویه کوه‌های بی بی شهر بانو موجبات حوادث و بحران‌های احتمالی آینده خواهد بود و مجموعه مدیریت شهری تهران باید هر چه سریعتر به این موضوع ورود کنند و با تهیه گزارش و ارسال آن به مراجع قضایی و مراجع ذیصلاح بستری را فراهم کنند تا جلوی این امر گرفته شود.
به گزارش روزنامه پیام ما، احمد صادقی گفت: موضوعی که باید اینجا متذکر شد بحث برداشت‌های بی‌رویه از کوه‌های بی بی‌شهربانو است.
صادقی ادامه داد: بی شک شهروندان تهرانی وقتی به صورت هفتگی در مسیر بزرگراه امام علی(ع) تردد می‌کنند و می‌خواهند به زیارت اموات خود بروند شاهد ناپدید شدن این کوه‌ها هستند که هر هفته بخشی از این جاذبه‌های طبیعی و گردشگری ناپدید می‌شود.
صادقی افزود: متاسفانه برداشت بی‌رویه‌ای که کارخانه سیمان تهران از این ظرفیت‌های بی‌بدیل دارد یک اتفاق عجیب است که شاید در هیچ جای دنیا در داخل یک شهر رخ ندهد.
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: به طور قطع نابود کردن این ذخایر طبیعی مسائل محیط زیستی را در آینده برای شهر تهران به وجود خواهد آورد و اینکه معرفی شهر ری به عنوان قطب گردشگری را به مخاطره خواهد انداخت.
صادقی گفت: ضرورت دارد ستاد یا کمیته‌ای با حضور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران تشکیل شود تا موضوع برداشت بی‌رویه از کوه‌های بی بی شهر بانو و جلوگیری از آن در دستور کار شهرداری قرار گیرد. این عضو شورا تاکید کرد: موضوع تاسف بار دیگر این است که مردم ری می گویند این اقدام از سوی کسانی انجام می‌شود که زور کسی به آنان نمی‌رسد و این برای نظام عدالت محوری که سرلوحه شعار های آن تحقق عدالت است خوب نیست. صادقی در پایان گفت: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و اداره کل محیط زیست شهرداری تهران می‌بایست در این زمینه گزارشی تهیه کنند و شهرداری تهران آن را به مراجع قضایی و مراجع ذی‌صلاح ارسال کنند تا جلوی این اتفاق هر چه سریعتر گرفته شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *