بایگانی مطالب برچسب: جنگ

سهمیه سوخت با کارت شخصی کاهش یافت + جزئیات

 استاندار تهران گفت:سهمیه سوخت با کارت شخصی از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش پیدا کرد.

انتقال گونه‌های حیات‌وحش از کلینیک و مرکز بازپروری پردیسان برای جلوگیری از آسیب

به گزارش پیام ما له نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، معصومه صفایی معاون دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش سازمان از اتمام موفقیت‌آمیز عملیات انتقال برخی گونه‌های حساس مستقر در کلینیک و مرکز بازپروری پردیسان خبر داد و گفت: این انتقال با هدف حفظ سلامت و امنیت جانوران و کاهش ریسک‌های احتمالی در شرایط فعلی شهر تهران انجام شده است.

تمام جهان متاثر از پیامدهای زیست‌محیطی تجاوز آمریکایی – صهیونیستی به ایران

رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: انفجارها، احتراق و مصرف بالای سوخت هواپیماها و جنگنده‌ها موجب انتشار میزان بالایی از گازهای گلخانه‌ای می‌شود و اثرات آن‌ها به یک محدوده مشخص منحصر نمی‌شود و در کل کره زمین منتشر می‌شود.

اطلاعیه محیط زیست درباره آلودگی هوای تهران/ از تردد غیرضروری خودداری کنید

سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده و ورود آلودگی به محدوده شهر تهران در پی حملات اخیر آمریکایی ـ صهیونی، از شهروندان درخواست می‌شود تا حد امکان از حضور غیرضروری در فضای باز خودداری کنند و در منازل خود بمانند.

شاید این آخرین جنگ مسلحانه فراگیر در جهان باشد

امتداد حملات از کیش تا نازی‌آباد

|پیام ما| جنگ امریکا و اسرائیل با ایران در حالی وارد هفته دوم شد که هلال‌احمر اعلام کرده است در حملات صورت‌گرفته در یک هفته گذشته شش هزار و ۶۶۸ واحد غیرنظامی هدف قرار گرفت. دیروز شهرها و مناطق مختلف از جمله همدان، جزیره کیش، اصفهان، قزوین، کرمانشاه، یزد، پاکدشت و مناطقی از تهران از جمله محله نازی‌آباد مورد حمله قرار گرفتند. جمعه.شب در حملات سنگین به غرب تهران، فرودگاه مهرآباد زیر سنگین‌ترین حملات قرار داشت، اما تا لحظه تنظیم این گزارش، اطلاعاتی از خسارات وارده به تنها فرودگاه تهران که برای پروازهای داخلی مورد استفاده بود، از سوی نهادهای رسمی منتشر نشده است.

شبِ هـُول

«لحظه‌ به‌ لحظه،‌ دقیقه به دقیقه را می‌شمردم تا صبح شود.» این تجربه «آرزو» از انفجارهای سهمناک در منطقه کوهک است. هر بمبی که می‌افتاد، آتشی بزرگ به راه می‌انداخت و خانه‌اش را روشن می‌کرد. او دو ساعت پی‌در‌پی زیر موج سنگین،‌ دقیقه‌ها را می‌شمرد تا نور صبحگاه دمید و آسمان آرام گرفت. «فرشاد» و «امین» که در اکباتان ساکن بودند هم وضعیت بهتری نداشتند. آنها با هر انفجار می‌گفتند این آخری است و دوباره انفجار و انفجار. نخستین ساعت‌های شنبه، ۱۶ اسفند، غرب تهران لرزید؛ چنان سخت که کسی را یارای خوابیدن نبود.

شهر من رقص کوچه‌هایش را باز می‌یابد…