احمد معتمدیان گفت: سهمیه سوخت با کارت شخصی از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش پیدا کرد.
وی تاکید کرد: سهمیه ها بعد از دو سه روز به روال سابق باز می گردد.
سهمیه سوخت با کارت شخصی کاهش یافت + جزئیات
۱۷ اسفند ۱۴۰۴، ۱۴:۳۹
استاندار تهران گفت:سهمیه سوخت با کارت شخصی از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش پیدا کرد.
احمد معتمدیان گفت: سهمیه سوخت با کارت شخصی از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش پیدا کرد.
وی تاکید کرد: سهمیه ها بعد از دو سه روز به روال سابق باز می گردد.
نظر کاربران
نظری برای این پست ثبت نشده است.
مطالب مرتبط
تأمین برق پایدار صنایع با حراج «برق قطعنشو»
گفتوگو با «هادی آفریده» درباره ساخت مستند در موشکباران و مشکلات مستندسازی از جنگ و میراث فرهنگی
جنگ به روایت های مستقل نیاز دارد
هوش مصنوعی در دوگانه مصرف و بهرهوری انرژی
آلایندگی مضاعف خودروها با سوخت غیراستاندارد
مجوز محیطزیستی دومین سکوی طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی صادر شد
تندروها، دشمنان مشترک صلح |پیـام ما
پس از یک سال فعالیت، «شورای همکاری دولت و دانشگاه» دو گزارش ارائه داد
راهکارهای تکراری دانشگاه برای آب |پیـام ما
حاضران در نشست «زنان در مواجهه با جنگ» چه گفتند؟
جنگ روایتها زنان را به حاشیه میبرد
مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران اعلام کرد
انرژی خورشیدی در تهران زیر سایه کمبود بودجه
مدیرکل حفاظت محیطزیست استان هرمزگان مطرح کرد
تالابهای مرزی در محاصره قاچاقچیان |پیام ما
وب گردی
بیشترین نظر کاربران
گاز فلر؛ گنجی پنهان با پتانسیل ۳۶۰ میلیون دلار درآمد
پربازدیدها
1
رقص سوگوارانه؛ کنشی مقاومتی
2
رقص عزا
3
مبارزه با جستوجوی گنج
4
هوای آلوده با موتورهای منسوخشده و آلاینده خودروهای داخلی
5
گنجِ گمشده زیر چرخ لودرها
دیدگاهتان را بنویسید