پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ۵ آرامستان جدید در تهران احداث شد

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س):

۵ آرامستان جدید در تهران احداث شد





۵ آرامستان جدید در تهران احداث شد

۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴

جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از تملک و احداث پنج آرامستان جدید در مناطق ۴، ۱۵، ۱۸ و ۲۲ شهر تهران خبرداد.

به گزارش پیام ما به نقل از ایسنا، جواد تاجیک در نشست هم‌اندیشی مشترک مناطق ۲۲ گانه با سازمان بهشت زهرا(س) از همکاری برخی مناطق در تهیه، تجهیز و بهسازی معابر زیرساختی بهشت زهرا(س) خبر داد و از همکاری حداکثری مناطق با این نهاد خدمت‌رسان تقدیر کرد.

جواد تاجیک در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات تحولی انجام شده در این سازمان رویکردهای تحولی این سازمان را در حوزه‌های صیانت و مرمت و حفظ ویژگی‌های منحصر به فرد مزار شهدا، مناسب‌سازی فضای پیرامونی مزارها، رسیدگی به وضعیت معابرو ایجاد پارکینگ با همکاری مناطق، نام‌گذاری قطعات و معابر و کسب رضایت خانواده‌های شهداء برای به‌سازی مزارها با همکاری معاونین فرهنگی و اجتماعی مناطق ۲۲ گانه و شهرداران نواحی برشمرد.

او در ادامه پیش‌بینی طراحی و نصب یادمان های شهداء در معابر شهری و بررسی نقاط تدفین شهدا در شهر و رسیدگی به وضعیت امام زادگان موجود شهر تهران را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد.

تاجیک بیان کرد: پنج آرامستان جدید در شهر تهران احداث می‌شود و این اقدامات با همکاری مناطق ۴، ۱۵، ۱۸ و ۲۲ صورت می‌گیرد.

در ادامه این نشست، مهدی شریفیان مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی و سیدمحمدفیاض مدیرکل هماهنگی نظارت و کنترل امورمناطق معاونت هماهنگی و امور مناطق ضمن ارائه گزارشی مجمل از وضعیت پروژه‌های در حال انجام و پیگیری توسط مناطق، بر ضرورت تحقق برنامه پیش بینی و هدف گذاری شده در سال ۱۴۰۳ تأکید کردند.

شهرداران مناطق ۱، ۶، ۱۰، ۱۱، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ نیز در پایان این هم‌اندیشی به ارائه پیشنهادات در راستای تحقق حداکثری برنامه‌ها و نقاط هدف‌گذاری شده تا پایان سال ۱۴۰۳ و حل موضوعات مشترک با سازمان بهشت زهرا(س) پرداختند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر