پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | درخواست رسیدگی به منابع و مصارف کانون عالی کارگران بازنشسته

درخواست رسیدگی به منابع و مصارف کانون عالی کارگران بازنشسته





درخواست رسیدگی به منابع و مصارف کانون عالی کارگران بازنشسته

۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۹:۵۵

کارزاری با عنوان «درخواست رسیدگی به منابع و مصارف کانون عالی کارگران بازنشسته» در وبسایت کارزار در جریان است. در متن این کارزار خطاب به رئیس سازمان بازرسی کل کشور و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی آمده: «به استحضار می‌رساند هر ماه با هماهنگی میان کانون عالی کارگران بازنشسته و سازمان تامین اجتماعی ۱ درصد از حق مسکن بازنشستگان معادل مبلغ ۱۶۵۰ تومان از سوی سازمان تامین اجتماعی از حقوق بازنشستگان کسر و به عنوان حق عضویت به حساب کانون عالی کارگران واریز می‌شود. با توجه به تعداد کثیر بازنشستگانی که این مبلغ از حقوق آنها کسر می‌شود می‌توان برآورد کرد که ماهانه مبالغ بسیار هنگفتی به حساب کانون واریز می‌شود.
با توجه به تعداد اندک شاغلین در دفاتر کانون و اینکه معلوم نیست این کانون این درآمد را صرف چه فعالیتی می‌کند اینجانبان جمعی از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از آن مقام عالی تقاضامندیم دستور فرمایید نسبت به درآمدها و هزینه‌های کانون بازنشستگان کارگری سازمان تامین اجتماعی به صورت جامع و کامل حسابرسی و رسیدگی لازم به عمل آید.
بدیهی است انتظار دارد عنداللزوم دستور فرمایید با خاطیان برخورد قانونی مقتضی صورت گیرد و نسبت به احقاق حق بازنشستگان به اصطلاح عضو این کانون که هیچ خدماتی از آن دریافت نمی‌کنند اقدام لازم به عمل آید.»
این کارزار از 21 شهریور آغاز شده و تا 21 مهر ادامه دارد. همچنین این کارزار تاکنون از سوی 2221 نفر امضا شده است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *