پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | درخواست تکمیل جاده شال ماجولان ماسوله

درخواست تکمیل جاده شال ماجولان ماسوله





درخواست تکمیل جاده شال ماجولان ماسوله

۹ مهر ۱۴۰۱، ۹:۳۵

کارزاری با عنوان «درخواست تکمیل جاده شال ماجولان ماسوله حدفاصل روستای اندرق(مهستان) تاماسوله به طول ۱۳کیلومتر» در وب‌سایت کارزار در جریان است. در متن این کارزار خطاب به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی آمده: «خیل کثیری از روستائیانِ روستاهای شهرستان خلخال، بخاطر نبود امکانات ابتدایی،‌ مجبور به ترک زادگاه خود شده‌اند. روستاهای منطقه روزبهروز خالی از سکنه شده است؛ روستاهایی که روزی پر از هیاهو بودند و زندگی به زیبایی در آنها جریان داشت. یکی از اساسی‌ترین و مشکل‌گشاترین امکانات در هر آبادی داشتن راه ارتباطی مناسب است، مطالبه ما تکمیل پیر جاده‌ای است که بالغ بر نیم قرن مردم نجیب و زحمتکش و رنج کشیده منطقه منتظر به ثمر رسیدن آن هستند. یکی از راه‌حل‌ها برای جذب گردشگر داشتن بستر مناسب و در وهله نخست داشتن راه ارتباطی مناسب است.
برای ثبت جهانی شهر تاریخی ماسوله ماده‌ای تصویب شده که راه ارتباطی شال ماجولان ماسوله نباید آسفالت شود، به نظر اینجانبان این موضوع توجیه اقتصادی ندارد.
ما اهالی مناطق استان‌های اردبیل گیلان و زنجان امضاکنندگان کارزار پیش‌رو عاجزانه تقاضای رسیدگی به مسیر مذکور و تکمیل ۱۳کیلومتر باقی مانده در حوزه استان گیلان را داریم.»
این کارزار از 3 مرداد آغاز شده و تا 3 دی 1401 ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *