پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | درخواست رفع مشکل آب شرب روستای دهک

درخواست رفع مشکل آب شرب روستای دهک





درخواست رفع مشکل آب شرب روستای دهک

۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱:۱۶

کارزاری با نام درخواست رفع مشکل آب شرب روستای دهک در وب‌سایت کارزار در جریان است که با هشتگ #کمبود_آب_شرب پیگیری می‌شود. در بخشی از متن این کارزار خطاب به استاندار سیستان‌و‌بلوچستان و فرماندار شهرستان سراوان آمده است: «روستای دهک در ۳۵ کیلومتری شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان واقع شده و بیشتر افراد به شغل کشاورزی مشغول می‌باشند. آب مورد نیاز بیشتر اهالی روستا از طریق تانکر آبرسانی و قنات موجود که بسیار ناکافی است تهیه می‌شود. اکثر مردم آب مورد نیاز خود را از تنها قنات موجود که بسیار غیربهداشتی و ناکافی است و مشکلات خاص خود را از جمله آلودگی به علت وجود چاه‌های فاضلاب دارد، به صورت کول‌بری تامین می‌شود. مدرسه‌های روستا نیز دچار کمبود آب آشامیدنی و عدم وجود سرویس بهداشتی مناسب می‌باشند که منجر به شیوع بیماری‌های عفونی می‌شود.لوله‌کشی آب آشامیدنی این روستا مربوط به سال ۱۳۷۲ با آمار دویست خانوار بوده است و با توجه به افزایش جمعیت نیاز به توسعه و تعمیر دارد.»
امضاکنندگان این کارزار می‌خواهند از این راه پیگیر «برخورداری روستای دهک از آب شرب» شوند.
این کارزار از ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ادامه دارد. همچنین این کارزار از کارزارهای اجتماعی بوده و از سوی بیش از ۱ هزار و ۵۴۳ نفر امضا شده است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

دهک

این مطالبه در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در سایت فارس من ثبت شد ولی بعد از حدود ۷ روز بدون هیچ توضیحی از روی سایت حذف شد. لینک مطالبه رو قبل از حذف شدن از سایت فارس من اینجا قرار میدم. https://www.farsnews.ir/my/c/132415

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *