سایت خبری پیام ما آنلاین | کارزار درخواست تغییر کارگزار بیمه سلامت آموزش‌وپرورش

کارزار درخواست تغییر کارگزار بیمه سلامت آموزش‌وپرورش





۱۹ دی ۱۴۰۰، ۰:۰۰

کارزاری با نام درخواست تغییر کارگزار بیمه سلامت آموزش‌وپرورش در وب‌سایت کارزار در جریان است که با هشتگ #بیمه_فرهنگیان پیگیری می‌شود. در بخشی از متن این کارزار خطاب به وزیر آموزش و پرورش آمده است: « احتراماً به استحضار می‌رساند ما جامعه فرهنگی و نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی و بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش خواستار سلب امتیاز کارگزاری بیمه سلامت از شرکت آتیه‌سازان حافظ و تغییر بیمه‌گذار خود هستیم. این شرکت در قبال هزینه‌های دریافتی علاوه بر اینکه خدمات‌رسانی و پوشش‌دهی مناسبی ندارد در بازگرداندن همان مقدار اندک از خسارت‌های تحمیل شده نیز مدت زمان بسیار زیادی تعلل می‌کند که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی هنگامی که هزینه‌های فرد را بر می‌گردانند پول او دیگر ارزش سابق را ندارد. همچنین این شرکت برای تعرفه بیمه هزینه مشخصی را تعیین نمی‌کند و تعرفه خود را به صورت درصدی از میزان حقوق کارکنان کسر می‌کند که این نحوه تعیین تعرفه اصلاً منطقی نیست. با تصویب طرح رتبه‌بندی در آینده مبلغ بسیار زیاد و بیش از حدی از حقوق برای بیمه کسر می‌شود که با توجه به خدمات ارائه شده اصلا عادلانه نیست.»
امضاکنندگان این کارزار می‌خواهند از این راه پیگیر « تغییر هر چه سریع‌تر کارگزار بیمه وزارت آموزش‌و‌پرورش و همچنین تعیین حق بیمه به صورت یک رقم مناسب» شوند.
این کارزار از۴ دی ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۴ اسفند ۱۴۰۰ ادامه دارد. همچنین این کارزار از کارزارهای پر‌مخاطب بوده و از سوی بیش از ۲۹ هزار و ۷۰۵ نفر امضا شده است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *