پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | درخواست افزایش حقوق کارکنان مجموعه‌های دولتی و شرکت‌های وابسته وزارت نیرو

درخواست افزایش حقوق کارکنان مجموعه‌های دولتی و شرکت‌های وابسته وزارت نیرو





۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۰:۰۰

کارزاری با نام درخواست افزایش حقوق کارکنان مجموعه‌های دولتی و شرکت‌های وابسته وزارت نیرو در وب‌سایت کارزار در جریان است که با هشتگ #وزارت_نیرو پیگیری می‌شود. در بخشی از متن این کارزار خطاب به رئیس جمهوری اسلامی ایران و وزیر نیرو آمده است: « به استحضار می‌رساند جامعه بزرگ کارگران و کارمندان وزارت نیرو، اعم از مجموعه‌های دولتی و شرکت‌های وابسته، این روزها با مشکلات اقتصادی فراوانی روبه‌رو هستند و با دستمزد کم، طبق بیانات مقام معظم رهبری با تمام توان در زمینه شکوفایی صنعت و رونق اقتصادی و تولید تلاش می‌کنند. این نیروها در سخت‌ترین شرایط محیطی، آب‌وهوایی و کاری و با وجود خطرات جانی با کمترین امکانات مشغول خدمت‌رسانی در پروژه‌های صنعت آب و برق بوده و از سال‌های دور به دلیل اهمیت حوزه انرژی و با انجام امور تخصصی، همواره حقوق و مزایایی متناسب با درآمد متوسط جامعه برخوردار بوده‌اند. در حال حاضر با توجه به شرایط کنونی حاکم بر صنعت برق کشور و علی‌رغم وجود تحریم‌های ظالمانه، کارکنان صنعت برق به صورت شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر مشغول خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران هستند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مطالب مرتبط

نظر کاربران

حسین

حقوق و مزایای کارکنان وزارت نیرو و شرکت توانیر با شرکت های وابسته یعنی شرکتهای وابسته متاسفانه اختلاف فاحشی داشته و ضمنا بار اصلی بر دوش شرکتهای توزیع می باشد همکاران من و شما که در سرما و گرمای طاقت فرسا در اقصی نقاط سرزمینمان به خدمت رسانی مشغولند از کمترین حقوق که حتی کفاف خوراک و پوشاکشان را نمی کند بی منت انجام وظیفه می کنند، و ...

حامد

آن را که عیان است چه حاجت به بیان است مسئولین خودشون بهتر از ما کارکنان وزارت نیرو می دونن چه بلایی سر کارکنان آمده با این تورم لجام گسیخته بخصوص کارمندان که در این چند سال افزایش سالیانه حقوق آنها حتی نصف درصد تورم هم نبوده و بسیار زیاد عقب مانده اند در حالیکه بار اصلی برنامه ریزی و اتاق فکر به عهده کارمندان که اقشار تحصیلکرده هستند می باشد ولی متاسفانه در این چند سال کاملا مغفول مانده اند و پرسنل این صنعت مهم که از لحاظ اهمیت نه تنها ارزش کمتری از نفت ندارند بلکه بسیار با اهمیت تر هستن در حالیکه حقوق و مزایای بسیار کمتری از آنها دریافت می کنند پس کجاست آن عدالت پرداخت حقوق. ما کارکنان وزارت نیرو خود را با نفتی ها مقایسه می کنیم که امری کاملا درست است. لطفا به فکر ما کارکنان وزارت نیرو باشید. نارضایتی موجب از بین رفتن کارایی و بهره وری و هزینه آن بیش از رسیدگی به پرسنل آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *