پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | درخواست ثبت فداکاری علی لندی در کتب درسی

درخواست ثبت فداکاری علی لندی در کتب درسی





۸ مهر ۱۴۰۰، ۰:۴۷

کارزاری با نام درخواست ثبت فداکاری علی لندی در کتب درسی در وب‌سایت کارزار در جریان است که با هشتگ #علی_لندی پیگیری می‌شود.
در بخشی از متن این کارزار خطاب به ریاست کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی آمده است: «اخیراً یک نوجوان ۱۵ ساله اهل شهرستان ایذه استان خوزستان در یک حادثه آتش‌سوزی در ایذه با ایثار و ازخودگذشتگی، جان دو زن را نجات داده و خود دچار سوختگی شدید شده بود که به دلیل شدت جراحت آسمانی شد. فداکاری این نوجوان خوزستانی، شایسته ثبت در کتاب‌های درسی و المان‌های شهری و معابر و خیابان‌هاست تا فرهنگ ایثار و فداکاری همچنان در کشور عزیزمان ماندگار باشد. به همین خاطر از شما و کلیه متولیان امر خواهشمندیم با ثبت این فداکاری در کتاب‌های درسی، نوجوانان کشور عزیزمان را با فداکاری این نوجوان خوزستانی برای همیشه آشنا سازید.»
امضاکنندگان این کارزار می‌خواهند از این راه پیگیر «ماندگار شدن اسم این نوجوان ایرانی در کتب درسی» شوند.
این کارزار از ۰۲ مهر ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۰۲ آبان ۱۴۰۰ ادامه دارد. همچنین این کارزار از کارزارهای پرمخاطب بوده و از سوی بیش از 12هزار و ۶۸۳ نفر امضا شده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

مینا

چرا بی جهت قهرمان سازی میکنید؟یه بچه نباید قربانی قهرمانسازی های بیخود ما بشه.حیف جان همین یک بچه که زندگی شو از دست داد.نمیخواد برای بقیه ی بچه ها چنین الگوسازی هایی بکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *