کمبودی برای توزیع سوخت وجود ندارد ؛ انبار نفت البرز و تهران مورد حمله قرار گرفته اند و هم اکنون نیروها مشغول عملیات اطفای حریق هستند.
تدابیر لازم برای سناریوهای مختلف اندیشیده شده و به مردم اطمینان می دهیم که با پدیده بی بنزینی مواجه نخواهیم شد.
وضعیت بنزین در جایگاهها بعد از حمله به انبار نفت
سخنگوی جایگاه داران بنزین کشور اعلام کرد:
۱۷ اسفند ۱۴۰۴، ۱۴:۵۰
بنا بر اعلام سخنگوی جایگاه داران بنزین کشور سوخت به اندازه کافی در جایگاهها موجود است .
کمبودی برای توزیع سوخت وجود ندارد ؛ انبار نفت البرز و تهران مورد حمله قرار گرفته اند و هم اکنون نیروها مشغول عملیات اطفای حریق هستند.
تدابیر لازم برای سناریوهای مختلف اندیشیده شده و به مردم اطمینان می دهیم که با پدیده بی بنزینی مواجه نخواهیم شد.
برچسب ها:
نظر کاربران
نظری برای این پست ثبت نشده است.
مطالب مرتبط
تأمین برق پایدار صنایع با حراج «برق قطعنشو»
گفتوگو با «هادی آفریده» درباره ساخت مستند در موشکباران و مشکلات مستندسازی از جنگ و میراث فرهنگی
جنگ به روایت های مستقل نیاز دارد
هوش مصنوعی در دوگانه مصرف و بهرهوری انرژی
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست
محیطزیست در برابر توسعه ناپایدار ایستاده است
آلایندگی مضاعف خودروها با سوخت غیراستاندارد
مجوز محیطزیستی دومین سکوی طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی صادر شد
تندروها، دشمنان مشترک صلح |پیـام ما
پس از یک سال فعالیت، «شورای همکاری دولت و دانشگاه» دو گزارش ارائه داد
راهکارهای تکراری دانشگاه برای آب |پیـام ما
۱۰میلیون هکتار در محاصره غبار؛
۶۰۰ میلیارد تومان برای نجات ریههای ایران
حاضران در نشست «زنان در مواجهه با جنگ» چه گفتند؟
جنگ روایتها زنان را به حاشیه میبرد
وب گردی
بیشترین نظر کاربران
گاز فلر؛ گنجی پنهان با پتانسیل ۳۶۰ میلیون دلار درآمد
پربازدیدها
1
رقص سوگوارانه؛ کنشی مقاومتی
2
رقص عزا
3
مبارزه با جستوجوی گنج
4
هوای آلوده با موتورهای منسوخشده و آلاینده خودروهای داخلی
5
گنجِ گمشده زیر چرخ لودرها
دیدگاهتان را بنویسید