پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | لزوم توجه به گردشگری برای توسعه همدان

استاندار همدان تاکید کرد

لزوم توجه به گردشگری برای توسعه همدان





لزوم توجه به گردشگری برای توسعه همدان

۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹

استاندار همدان تاکید کرد یکی از مهم‌ترین سیاست‌های توسعه استان، پرداختن به موضوع گردشگری است، لذا یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما در حوزه ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان باید کمک به این موضوع باشد.

به گزارش پیام ما به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» گفت: امسال هم‌افزایی خوبی برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی همدان در ستاد سفر صورت گرفت که انتظار داریم در طول سال این خدمت‌رسانی به مسافران ادامه پیدا کند.

او با بیان اینکه استان همدان دارای پتانسیل متعدد با گونه‌های متنوع گردشگری بوده که در طول سال میزبان مسافران و گردشگران است، بیان کرد: نیاز است ستاد سفر از فعالیت نوروزی خارج شده و خدمات و تصمیم‌سازی‌های آن که مربوط به کل سال است به صورت دائمی فعال شود.

قاسمی فرزاد افزود: همگی ما چه در مرکز استان و چه در شهرستان‌ها باید تلاش کنیم تا با ایجاد همگرایی به این مهم دست یابیم، البته استان همدان آنقدر ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری مهم دارد که باید بیش از این مقدار رشد کند، اگر چه آمارها نشان از افزایش تعداد بازدیدها و اقامت‌های نوروز ۱۴۰۳ دارد.

او با بیان اینکه غار علیصدر پرترددترین منطقه گردشگری استان همدان در نوروز امسال بود، گفت: براساس آمار مستند میراث فرهنگی استان از غار علیصدر ۹۰ هزار نفر، که ۲۱۹ گردشگر خارجی بوده‌اند، بازدید انجام کرده‌اند.

استاندار همدان با تاکید بر لزوم توجه به بخش خصوصی در حوزه گردشگری در پایان، عنوان کرد: تا زمانی که مشارکت بخش خصوصی در استفاده از ظرفیت‌های حوزه گردشگری در میان نباشد، نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم، بنابراین باید از بخش خصوصی در قسمت‌های مختلف حوزه گردشگری به‌نحو مطلوب استفاده کنیم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *