بایگانی مطالب برچسب: سازمان منابع طبیعی
بهرهکشی از «هیرکانـــــی» را عادیسازی نکنید
«برداشت درختان شکسته و افتاده از هیرکانی» بر اساس تبصره یک ماده ۳۶ برنامه هفتم توسعه، این روزها با مخالفتهای گستردهای هم در میان کنشگران محیطزیست مواجه شده و هم انتقاد جمع زیادی از اساتید دانشگاه را به همراه داشته است. در همین زمینه کانون آسیبهای اجتماعی دانشگاه تهران نشست هماندیشی تشکلهای مردمنهاد و کنشگران محیطزیست را با عنوان «جنگلداری بهرهکشانه یا جنگلبانی امنیتساز» را در باغموزه «نگارستان» برگزار کرد. نشستی که در آن مدیران سازمان منابع طبیعی و منتقدان این طرح در کنار هم قرار گرفتند و استدلالهایشان را مطرح کردند.
حمله جنگندهها به سازمان منابع طبیعی کشور
ظهر روز شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۵ حمله هوایی به مناطقی از شمال تهران همراه با حمله به ساختمانهای سازمان منابع طبیعی در بلوار ارتش بود.
