بهرامن نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران در دومین همایش توسعه پایدار در صنعت معدنکاری:

پساب‌های کارخانه مس ارمنستان وارد رود ارس می‌شود

بهرامن همچنین با اشاره به اینکه امروز پساب‌های کارخانه مس ارمنستان وارد رود ارس می‌شود، تأکید کرد؛ باید NGOهای معدنی وارد و مسئولان مربوطه را برای پیگیری کمک کنند.





پساب‌های کارخانه مس ارمنستان وارد رود ارس می‌شود

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: باید با تکنولوژی‌های جدید، تخریب در معدن‌کاری را بازسازی کنیم. محمدرضا بهرامن نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران در دومین همایش توسعه پایدار در صنعت معدن‌کاری گفت: باید با نگاه علمی به بهره‌برداری از ذخایر معدنی پرداخت.

 نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: باید با تکنولوژی‌های جدید، تخریب در معدن‌کاری را بازسازی کنیم. محمدرضا بهرامن نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران در دومین همایش توسعه پایدار در صنعت معدن‌کاری گفت: باید با نگاه علمی به بهره‌برداری از ذخایر معدنی پرداخت.

 او گفت: امروز در دنیا چیزی به اسم باطله نداریم، زیرا آنها دارای مواد معدنی باارزش هستند، به همین دلیل باید آنها را با روش‌های علمی حفظ کنیم.

 نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود: در کشور معادنی داریم که به منطقه امن برای حیات‌وحش منطقه تبدیل شده‌اند و هم‌زمان برداشت اقتصادی هم صورت می‌گیرد.

 بهرامن همچنین با اشاره به اینکه امروز پساب‌های کارخانه مس ارمنستان وارد رود ارس می‌شود، تأکید کرد؛ باید NGOهای معدنی وارد و مسئولان مربوطه را برای پیگیری کمک کنند.

 او گفت: در دومین کنفرانس معدنی که در عربستان برگزار شد، این کشور یک نقشه راه معدنی در غرب آسیا و آفریقا تعریف کرد و اگر ما از فرصت‌های معدنی به موقع استفاده نکنیم از این چرخه خارج می‌شویم.

 رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران نیز در دومین همایش توسعه پایدار در صنعت معدن‌کاری با اشاره به اشتغال‌زایی در سایه اجرای مسئولیت‌های اجتماعی گفت: اینکه ما اشتغالی را در منطقه کمتر توسعه‌یافته ایجاد کنیم خود یک مسئولیت اجتماعی است و بخش معدن تا به امروز با نزدیک به ۵۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری، توانسته اشتغال خوبی را ایجاد کند.

 بهرام شکوری افزود: محیط‌زیست نیز با چرخه بخش معدن و اتمام ذخیره نیازمند بازسازی و احیا است که در این احیا گاهی منطقه را به حالت اول بازمی‌گردانیم و گاه به جاذبه گردشگری تبدیل می‌کنیم که اشتغال جدیدی ایجاد می‌کند. دومین همایش توسعه پایدار در صنعت معدن‌کاری امروز توسط روزنامه «پیام ما» در اتاق بازرگانی آغاز شده است و فردا به صورت مجازی ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آمادگی کامل آبفا اهواز برای مقابله با تنش آبی تابستان

مدیریت منابع آب در مرکز خوزستان اعلام کرد

آمادگی کامل آبفا اهواز برای مقابله با تنش آبی تابستان

روی تاریک مصرف بی‌رویه سویا

احتیاط هایی درباره مصرف سویا

روی تاریک مصرف بی‌رویه سویا

فیش حقوقی خردادماه بازنشستگان تأمین اجتماعی صادر شد

اطلاعیه مهم سازمان تأمین اجتماعی

فیش حقوقی خردادماه بازنشستگان تأمین اجتماعی صادر شد

منبع آگاه: رفع اختلالات چهار بانک زودتر از دو هفته انجام می‌شود

اختلال در سامانه‌های بانکی

منبع آگاه: رفع اختلالات چهار بانک زودتر از دو هفته انجام می‌شود

گشایش یا چرخیدن بر مدار ناکارآمدی؟

پیام ما، آینده اقتصاد ایران پس از تفاهم با آمریکا را بررسی می‌کند

گشایش یا چرخیدن بر مدار ناکارآمدی؟

بازار کربن سازمان ملل در اولین آزمون مردود شد

پروژه‌ای که اجاق‌های کم‌مصرف را در مناطق جنگی میانمار توزیع می‌کرد، حالا در مرکز اتهاماتی جدی درباره ارتباط با حکومت نظامی، اغراق هفت‌برابری در کاهش انتشار و نادیده گرفتن حقوق بشر قرار گرفته است

بازار کربن سازمان ملل در اولین آزمون مردود شد

عملیات باستان‌شناسی کاروان‌زمین گلستان؛ گام نخست برای حفاظت از میراث مغفول

عملیات باستان‌شناسی کاروان‌زمین گلستان؛ گام نخست برای حفاظت از میراث مغفول

پویش نه به پلاستیک | مدیریت پسماند و کاهش مصرف یک‌بارمصرف

انتصاب رئیس ستاد برگزاری پویش «نه به پلاستیک»

پویش نه به پلاستیک | مدیریت پسماند و کاهش مصرف یک‌بارمصرف

هشدار درباره گسترش «ارزان‌خواری»؛ فشار اقتصادی الگوی تغذیه خانوارها را تغییر می‌دهد

امنیت غذایی

هشدار درباره گسترش «ارزان‌خواری»؛ فشار اقتصادی الگوی تغذیه خانوارها را تغییر می‌دهد

خریداران باید به دادگاه بروند

راه دریافت جریمه تأخیر خودرو بسته شد

خریداران باید به دادگاه بروند