پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | جریان آب لوله‌کشی در تهران هنوز اختلال دارد

شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام و تاکید کرده است که آب شرب در شبکه توزیع آب همه محله های دو شهر تهران و کرج جریان دارد و از روز پنجشنبه هیچ منطقه ای بدون دسترسی به آب نمانده است

جریان آب لوله‌کشی در تهران هنوز اختلال دارد

این در حالی است که نه فقط روز پنجشنبه بلکه روز گذشته نیز برخی محله های تهران از جمله منطقه ۵ حوالی میدان توحید مرکز شهر حوالی میدان هفت تیر و مهرشهر کرج برای ساعت های طولانی با قطع آب مواجه بودند





جریان آب لوله‌کشی در تهران هنوز اختلال دارد

۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۰:۱۹

شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام و تاکید کرده است که آب شرب در شبکه توزیع آب همه محله های دو شهر تهران و کرج جریان دارد و از روز پنجشنبه هیچ منطقه ای بدون دسترسی به آب نمانده است. این در حالی است که نه فقط روز پنجشنبه بلکه روز گذشته نیز برخی محله های تهران از جمله منطقه ۵ حوالی میدان توحید مرکز شهر حوالی میدان هفت تیر و مهرشهر کرج برای ساعت های طولانی با قطع آب مواجه بودند.
از روز پنجشنبه ۱۸ خرداد سیلاب مسیر انتقال آب از سد امیرکبیر به تاسیسات آبرسانی تهران در بستر رودخانه کرج را مسدود کرد. بلافاصله آب شرب در شبکه توزیع محله های مرکزی تهران و برخی محله های کرج قطع شد. قطع طولانی مدتی که دولت را ناچار به توزیع آب با تانکر در سطح پایتخت کرد.
«رویداد شمار حادثه سد امیرکبیر» بخشی در وب سایت خبری شرکت آب و فاضلاب استان تهران که جزئیات این حادثه را توضیح می داد دلیل قطع آب را مصرف بالای شهروندان و خالی شدن مخازن و نه قطع ارتباط خط لوله کرج اعلام کرد.
روز سه شنبه مدیرعامل شرکت آبفای تهران اعلام کرد که رفع مشکل افت فشار، مستلزم انتقال تدریجی آب است و مسیری که آب به تهران می‌رسد، مسیر سیلابی و ناپایداری است، اما تلاش می‌شود مشکل برخی محلات تهران تا پایان امشب رفع شود. به گفته او با انتقال پله‌ای آب از سد کرج به سمت تصفیه‌خانه‌های تهران، به‌تدریج مشکل به‌طور کامل رفع خواهد شد. محسن اردکانی صراحتاً اعلام کرد هیچ‌گونه قطعی ناشی از کمبود آب نداریم، اما به دلیل این‌که در این مدت، شبکه‌های آب را به‌صورت بحرانی مدیریت کرده بودیم، ممکن است نوساناتی در شبکه به‌صورت موردی ایجاد شده باشد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر