پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | کشف 6 تن چوب تاغ قاچاق

فرمانده انتظامی شاهرود خبر داد:

کشف 6 تن چوب تاغ قاچاق

کشف شش تن چوب تاغ قاچاق و دستگیری سه نفر





کشف 6 تن چوب تاغ قاچاق

۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۱۰

فرمانده انتظامی شاهرود از کشف شش تن چوب تاغ قاچاق و دستگیری سه نفر خبر داد. سرهنگ علی کریمی در گفت‌وگو با مهر، ضمن بیان اینکه مأموران ایست بازرسی پاسگاه شهید نوری شاهرود روز گذشته به یک کامیونت حاوی چوب تاغ مشکوک می‌شوند، ابراز داشت: در بازرسی از این خودرو، چهار تن چوب تاغ قاچاق کشف و ضبط شده است.
او ضمن بیان اینکه این کامیونت قصد تردد از سمت سبزوار به یکی از شهرهای شمالی کشور را داشت، افزود: پس از محرز شدن تخلف، راننده کامیونت دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شاهرود قیمت محموله قاچاق چوب را طبق نظر کارشناسان امر چهار میلیارد ریال عنوان کرد و ابراز داشت: باید گفت که پلیس برای حفظ منابع طبیعی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و به طور جد و بدون اغماض با قاچاقچیان چوب برخورد خواهد کرد.
کریمی ضمن بیان اینکه یازدهم فروردین‌ماه سال جاری نیز مأموران همین پاسگاه به دو نیسان حاوی چوب مشکوک شدند، تصریح کرد: بازرسی‌ها حاکی از وجود دو تن قاچاق تاغ بود که با محرز شدن تخلف خودروها توقیف و دو راننده دستگیر شدند.
او با تاکید بر اینکه با سوداگران قاچاق چوب برخورد می‌شود، افزود: ارزش تاغ‌های کشف شده طبق نظر کارشناسان امر سه میلیارد ریال برآورد می‌شود که در نهایت پرونده این دو نفر نیز به مراجع قضایی معرفی شده است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر