پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | حفظ تالاب‌ها نیازمند همکاری بین بخشی است

مسئول دبیرخانه ملی تالاب‌های کشور:

حفظ تالاب‌ها نیازمند همکاری بین بخشی است





حفظ تالاب‌ها نیازمند همکاری بین بخشی است

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰:۰۰

مسئول دبیرخانه ملی تالاب‌های کشور گفت: با توجه به تنش‌های آبی در کشور، حفظ تالاب‌ها نیازمند همکاری بین بخشی ارگان‌های مختلف است. به گزارش ایرنا، فرهاد امینی، در نشست برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌های مدیریت جامع تالاب‌های کشور در تبریز افزود: اگر همکاری بین بخشی ارگان‌ها در این زمینه وجود نداشته باشد، تالاب‌ها از وضع خوبی برخوردار نمی‌شوند. او با تاکید بر ضرورت حفظ تالاب‌ها برای نسل‌های آینده، عنوان کرد: کمیت و کیفیت آب تالاب‌ها از جمله اهداف راهبردی مدیریت جامع تالاب‌های کشور است و در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام ‌می‌شود.
مسئول دبیرخانه ملی تالاب‌های کشور گفت: استفاده از برنامه مدیریت زیست‌بومی و تصویب آن در ستاد ملی هماهنگی مدیریت تالاب‌ها از برنامه‌های حمایتی از تالاب‌هاست.
امینی ادامه داد: هدف از برگزاری نشست برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌های مدیریت جامع تالاب‌های کشور، ظرفیت‌سازی، آموزش، آگاهی افزایی و مشارکت استان‌ها در مدیریت تالاب‌هاست.شهنام اشتری، مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی نیز د با بیان اینکه وضع تالاب‌های استان تثبیت شده است، گفت: سطح تراز آب تالاب قوری‌گول نسبت به پارسال ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متر کاهش داشت اما بر اساس قراردادی با شرکت آب منطقه‌ای استان و جاری شدن آب، این تالاب احیا شده است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر