پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ثبت‌نام از متقاضیان کلکین تا ۲۹ اسفندماه ادامه خواهد داشت

ثبت‌نام از متقاضیان کلکین تا ۲۹ اسفندماه ادامه خواهد داشت

در کمتر از چهار روز بیش از ۴۰۰ نفر در این دوره آموزشی داوطبانه ثبت‌نام کرده‌اند





ثبت‌نام از متقاضیان کلکین تا ۲۹ اسفندماه ادامه خواهد داشت

۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۰:۰۰

مدیر پروژه کلکین اعلام کرد ثبت‌نام از متقاضیان پروژه آموزشی کلکین تا پایان سال جاری (۱۴۰۰) ادامه خواهد داشت. تورج صابری‌وند با اشاره به اینکه با وجود اینکه فراتر از پیش‌بینی و ظرفیت اولیه تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر برای حضور در این دوره آموزشی ثبت‌نام کرده‌اند گفت: «تیم وند با همفکری کسانی که در این پروژه ما را یاری می‌کنند به این نتیجه رسیده که در حال حاضر محدودیتی برای ثبت‌نام متقاضیان تعریف نکند و تا پایان سال روند ثبت‌نام ادامه داشته باشد.» صابری‌وند افزود با اینکه طبق ظرفیت در نظر گرفته شده اولیه پیش‌بینی شده بود نهایتا امکان پذیرش ۱۰۰ نفر در این دوره وجود داشته باشد، اما با ثبت‌نام بیش از ۴۰۰ زن و دختر افغانستانی آن هم تنها طی ۴ روز پس از آغاز ثبت‌نام کلکین، مدیران این پروژه تصمیم گرفته‌اند فعلا ثبت‌نام متقاضیان را متوقف نکنند و امکان ثبت‌نام را تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ باز بگذارند.
مدیر پروژه کلکین همچنین تاکید کرد که دست‌اندرکاران این پروژه مسئولیت اجتماعی، تلاش خواهند کرد امکان حضور همه ثبت‌نام‌شدگان و متقاضیان را در اولین دوره کلکین فراهم کنند.
صابری‌وند گفت: «طی این مدت بیش از ۲۵۰ زن و دختر افغانستانی ساکن این کشور و نزدیک به ۱۵۰ نفر دیگر هم که در حال حاضر ساکن کشورهایی چون ایران، فرانسه، پاکستان، آلمان، امارات و آلبانی و… هستند (و حدود۴۰ درصدشان در یک سال گذشته مجبور به ترک افغانستان شده‌اند) در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند. »
پروژه کلکین یک دوره آموزشی رایگان و داوطلبانه است که توسط شرکت بین‌المللی «وند» با تمرکز بر توانمندسازی زنان و دختران افغانستانی در حوزه آموزش دیزاین انجام خواهد شد. در این پروژه به دعوت تیم برگزار کننده، ۳۲ شرکت و استارتاپ‌ ایرانی به عنوان همران کلکین اعلام آمادگی کردند تا فارغ‌التحصیلان دوره را به فرصت‌های شغلی موجود در کسب وکار خود وصل کنند.
متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزشی و همچین شرکت‌هایی که می‌خواهند با پروژه کلکین همراهی کنند می‌توانید به وب‌سایت www.vandint.co.uk/kelkin و یا صفحه اینستاگرام@vand.international مراجعه کنند و یا به آدرس kelkin@vandint.co.uk ایمیل بفرستند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر