پالایشگاه آبادان به کمک کم‌آبی منطقه شتافت





پالایشگاه آبادان به کمک کم‌آبی منطقه شتافت

۲۶ تیر ۱۴۰۴، ۱۴:۳۰

پالایشگاه نفت آبادان در پی تشدید تنش آبی در منطقه آبادان با اعزام روزانه ۳۰۰ هزار لیتر آب شرب با تانکرهای آبرسان، به طرح تأمین آب روستاهای بخش مرکزی و اروندکنار پیوست.

فردین راشدی امروز (پنج‌شنبه، ۲۶ تیر) با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان از طرح‌های آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی آبادان و اروندکنار بازدید کرد و از نزدیک در جریان عملیات اجرایی این طرح قرار گرفت.

با توجه به شرایط جوی ویژه و تنش آبی پیش آمده در منطقه بنا به درخواست کمیته مدیریت بحران شهرستان آبادان و فرماندار ویژه شهرستان، عملیات آبرسانی و تأمین آب شرب روستاهای بخش مرکزی و اروندکنار همگام با دیگر دستگاهای اجرایی، در دستور کار پالایشگاه آبادان قرار گرفته است.

هم‌اکنون ۱۰ تانکر آبرسان ۳۰ هزار لیتری از طرف پالایشگاه با ظرفیت ۳۰۰ هزار لیتر به صورت روزانه در سه نوبت در این طرح حضور دارند.

بازدید از ایستگاه پمپاژ روستای طره بخاخ، مراکز آب پخش روستایی، ایستگاه توزیع آب حیات و ناوگان تانکرهای توزیع آب شرکت پالایش نفت آبادان از برنامه‌های این بازدید بود

منبع :  نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *