آلودگی هوا هم به دلیل تحریم است  

۲۷ دی ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴

وزارت نفت می گوید برای تهیه سوخت بهتر نیاز به سرمایه گذاری های عظیم دارد. بخش خصوصی هم از دولت ناراضی است و هم از شرایط تحریم و اینجا مردم آلودگی را به جان می خرند.

به اشتراک بگذارید:

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

«جنگل‌فروشی با نام موقوفه»؛ مهم‌ترین تیتر شماره امروز روزنامه «پیام ما»

رسانه و مطبوعات

«جنگل‌فروشی با نام موقوفه»؛ مهم‌ترین تیتر شماره امروز روزنامه «پیام ما»

اقتصاد پنهان سوزن‌دوزی تا چالش مدیریت جنگل‌ها

شماره ۳۴۳۰ روزنامه «پیام ما» منتشر شد

اقتصاد پنهان سوزن‌دوزی تا چالش مدیریت جنگل‌ها

فاصله قانون و اجرای محیط‌زیست تا روایت‌های انسانی از اوتیسم

شماره ۳۴۲۹ روزنامه «پیام ما» منتشر شد

فاصله قانون و اجرای محیط‌زیست تا روایت‌های انسانی از اوتیسم

محیط‌زیست در برابر توسعه ناپایدار ایستاده است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست

محیط‌زیست در برابر توسعه ناپایدار ایستاده است

از چالش فروش اینترنتی دارو تا بازگشت تدریجی گردشگری ریلی

مهم‌ترین مطالب شماره ۳۴۲۸ روزنامه «پیام ما»؛

از چالش فروش اینترنتی دارو تا بازگشت تدریجی گردشگری ریلی

از مرگ خرس سیاه در رودان تا بحران دسترس‌پذیری شهری

از مرگ خرس سیاه در رودان تا بحران دسترس‌پذیری شهری

نگاهی به مهم‌ترین مطالب شماره ۳۴۲۶ روزنامه «پیام ما»

نگاهی به مهم‌ترین مطالب شماره ۳۴۲۶ روزنامه «پیام ما»

۶۰۰ میلیارد تومان برای نجات ریه‌های ایران

۱۰میلیون هکتار در محاصره غبار؛

۶۰۰ میلیارد تومان برای نجات ریه‌های ایران

جامعه مدنی در بن‌بست تصمیم‌گیران و چالش حفاظت مشارکتی از طبیعت

مروری بر مهم‌ترین مطالب شماره امروز «پیام ما»

جامعه مدنی در بن‌بست تصمیم‌گیران و چالش حفاظت مشارکتی از طبیعت

از همیاران پارک ملی گلستان تا ابهامات واگذاری گراند هتل قزوین

مرور تازه‌ترین شماره روزنامه «پیام ما»

از همیاران پارک ملی گلستان تا ابهامات واگذاری گراند هتل قزوین