پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | جلسه بررسی معضلات رودخانه کن برگزار شد

رییس اداره پایش اداره کل محیط‌‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران:

جلسه بررسی معضلات رودخانه کن برگزار شد





جلسه بررسی معضلات رودخانه کن برگزار شد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۱

علیرضا طاهری رییس اداره پایش اداره کل محیط‌‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از برگزاری جلسه بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن خبر داد.

به گزارش پیام ما به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا طاهری گفت: رودخانه کن بزرگترین رودخانه ورودی شهر تهران است که از منظر محیط‌ زیستی و گردشگری، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
او در ادامه افزود: با گسترش محیط شهری، افزایش نفوس و کاهش نزولات جوی و بهره‌برداری‌های غیر اصولی صورت گرفته، معضلات فراوانی برای این رودخانه به‌وجود آمده است.
او بیان کرد: در این جلسه موضوعاتی از قبیل تخلیه نخاله و پسماند، ورود فاضلاب‌های بهداشتی و صنعتی، نبود ایمنی مناسب در حریم و بستر رودخانه و … مطرح و بررسی شد.
او اظهار کرد: پس از تبادل نظر و تشریح مشکلات و اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف، مقرر شد ماتریس وظایفی برای همه دستگاه‌های متولی تنظیم شود، همچنین همکاری‌هایی در این بین و در راستای رفع معضلات مربوط به رودخانه کن صورت گیرد.
علیرضا طاهری در پایان افزود: این جلسه با حضور معاون اداره کل محیط‌‌زیست، نمایندگان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر، اداره کل محیط‌‌زیست استان تهران، شرکت آب منطقه‌ای تهران، شهرداری‌های مناطق ۵، ۹، ۱۸، ۲۱، ۲۲ برگزار شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر