سایت خبری پیام ما آنلاین | میز خبر

میز خبر





۳ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۳۳

کپسول پیک‌نیکی‌هایی که از زیر آوار پلاسکو بیرون آمد
خبرآنلاین نوشت: ساختمان پلاسکو به دلیل نا ایمن بودن، خط کشی گاز شهری نداشت و عمده مغازه داران کپسول‌های پیک نیکی در مغازه داشتند. در این تصویر تعدادی از کپسول‌های خارج شده از زیر آوار مشخص است.
اژه ای: درحادثه پلاسکو، دادستانی وظیفه پلمپ نداشته
انتخاب نوشت: حجت الاسلام و المسلمین اژه ای در یکصد وهفتمین نشست خبری خود درباره مسئولیت دادستانی درباره حادثه پلاسکو گفت: وظیفه رفع خطر در ساختمان‌ها بعهده دادستانی نیست و این کار بعهده شهرداری است که البته امکان پلمپ آن بوسیله شهرداری هم به دلایل مختلف از جمله اینکه نیازمند به همراهی سایر دستگاه‌ها بوده، امکان پذیر نبوده است. سخنگوی قوه قضائیه در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: حکم بابک زنجانی به وی ابلاغ شد و همچنین دو نفر از کسانی که در این پرونده محکوم به اعدام شده بودند،حکم آنها نقض شد و تحقیقات مجدد از این دو متهم آغاز شده است. متهم دیگری که در این پرونده فراری و درخارج از کشور بود، دستگیر و به ایران منتقل شد که تحقیقات از وی آغاز شده است.
سلامتی:فقدان آیت‌الله هاشمی نباید به زیان جریان
اصلاحات شود
خبرآنلاین نوشت: محمد سلامتی درباره تأثیر فقدان حضور آقای هاشمی بر جریان اعتدال اظهار کرد: به این زودی قابل جبران نیست، اگر نخبگان راه او را طی کنند این خلاء کم کم برطرف می شود. امیدوارم این طور نباشد که فقدان حضور آقای هاشمی به ضرر جریان اعتدال و اصلاحات تمام شود و به این مشی آسیب بزند چون او این طور عمل نکرد که اگر نباشد آثار کارش لغو شود.
آیت‌الله مکارم شیرازی: برجام کار خوبی بود که صورت گرفت و عده‌ای زحمت کشیدند
ایسنا نوشت: آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه کسانی که در پست‌های اجتماعی هستند باید در مسئله برجام که این روزها موردتوجه قرار گرفته ‌دقت کنند اظهار کرد: برجام کار خوبی بود که صورت گرفت؛ اما نباید همه سرنوشت کشور را به برجام گره بزنیم، نباید خیال کنیم همه سرنوشت ما به برجام گره خورده است. این مرجع تقلید افزود: تکیه کشور به برجام و ناتوانی در برابر تحریم‌ها واقعیت ندارد، اگرچه برجام اتفاق خوبی بود و عده‌ای در این زمینه زحمت کشیدند؛ اما اگر بخواهیم بگوییم بدون آن زندگی برای مردم ممکن نیست، اشتباه است.
بروجردی: فعلا اظهارات ترامپ در حد سخنرانی است
ایسنا نوشت: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز رسمی فعالیت دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، گفت: اظهارات ترامپ در حد سخنرانی و شعار است و باید منتظر ماند و دید که این شعارها به چه میزان عملیاتی خواهد شد. علاءالدین بروجردی اظهار کرد: با توجه به اینکه سیاست‌های آمریکا در طول دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی سیاست‌های خصمانه بوده است، ما امیدی به تغییر ماهوی این سیاست‌ها نداریم، با این وجود صحنه عمل برای ما ملاک قضاوت است و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *