نایب‌رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

بیمۀ رانندگان حمل‌ونقل اینترنتی حقّ آنان است





بیمۀ رانندگان حمل‌ونقل اینترنتی حقّ آنان است

۲۶ آبان ۱۴۰۴، ۲۰:۵۴

«سیّدجواد حسینی‌کیا»، نمایندۀ مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم برقراری پوشش بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان تاکسی اینترنتی تأکید کرد.

حسینی‌کیا در همین رابطه اظهار کرد: رانندگان حمل‌ونقل اینترنتی قشر زحمت‌کش جامعه هستند و بهره‌مندی از بیمۀ تأمین اجتماعی حق آنان است.

نایب‌رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس دوازدهم گفت: بیمه‌شدن‌ رانندگان تاکسی اینترنتی برای مجلس که نمایندگان همۀ مردم ایران هستند، بسیار مهم است و یقیناً مجلس این مهم را به انجام خواهد رساند، به‌طوری‌که هم مصلحت شرکت‌های دارندۀ این خدمات حفظ شود و هم حقی از این رانندگان عزیز تضییع نشود و البته سازمان تأمین اجتماعی هم زیان نبیند.

گفتنی است، اهمیت بیمه‌شدن رانندگان حمل‌ونقل اینترنتی پیش‌تر طی نشست های هم اندیشی جداگانه سازمان تأمین اجتماعی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان اتاق اصناف ایران، و نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

 

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *