تجلیل از مدیرعامل شرکت ملی مس در همایش «برترین‌های بورس کالای ایران»

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان یکی از مدیران برتر حوزه تعامل تولید و بازار سرمایه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.





تجلیل از مدیرعامل شرکت ملی مس در همایش «برترین‌های بورس کالای ایران»

۲۹ مهر ۱۴۰۴، ۱۱:۵۹

در سومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران، دکتر سیدمصطفی فیض، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، به‌دلیل عملکرد موفق در توسعه تعامل میان بخش تولید و بازار سرمایه، از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان بورس مورد تقدیر قرار گرفت.

سومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور دکتر سیدعلی مدنی‌زاده، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیرعامل بورس کالای ایران و جمعی از مدیران ارشد اقتصادی، صنعتی و بازار سرمایه کشور برگزار شد.

در این مراسم، از شرکت ملی صنایع مس ایران (نماد فملی) به‌عنوان یکی از بنگاه‌های اثرگذار و پیشرو در تعامل تولید و بازار سرمایه تقدیر به‌عمل آمد.

بر پایه این گزارش، شرکت ملی صنایع مس ایران با اتخاذ سیاست‌های نوین مدیریتی و شفاف‌سازی در عرضه محصولات طی سال جاری، توانست در بخش «پیشگامان بازار فیزیکی» رتبه اول بیشترین ارزش معاملات تالار صادراتی و رتبه دوم ارزش کل معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران را به خود اختصاص دهد.

این موفقیت، بیانگر نقش مؤثر «فملی» در عمق‌بخشی به بازار کالایی کشور، تقویت صادرات غیرنفتی و پیوند نظام تولید با بازار سرمایه است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *