مزایای کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری سریع‌تر و مؤثرتر

مزایای کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری سریع‌تر و مؤثرتر





مزایای کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری سریع‌تر و مؤثرتر

۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۷

همانطور که می‌‌دانید راه های زیادی برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارد ؛ می‌توانید از تماشای فیلم ، گوش دادن به پادکست ها و البته با شرکت در کلاس های خصوصی و گروهی یاد را شروع کنید.

خیلی از افراد ترجیح می‌دهند در محیطی قرار بگیرند که به صورت انفرادی با استاد ، زبان انگلیسی را یاد بگیرند . خیلی اوقات این تصمیم گیری وابسته به علاقه شخصی است اما در مواردی واقعاً افراد نمی‌دانند در چه نوع کلاسی برای یادگیری زبان انگلیسی ، شرکت کنند . در این مقاله تلاش شده است تا مزایای کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری سریع‌تر و مؤثرتر ، برای شما زبان آموزان عزیز بررسی کند . شما می‌توانید طبق تشخیص استاد و با توجه به نقاط ضعف و قوت خود در کلاس خصوصی یا گروهی شرکت کنید.

کلاس خصوصی

اثربخشی درس های خصوصی در مقایسه با سایر روش های یادگیری زبان جدید به سبک یادگیری، اهداف و بودجه شما بستگی دارد . در حالی که سایر روش‌های یادگیری نیز می‌توانند مزایایی را ارائه دهند، کلاس‌های خصوصی زبان می‌توانند سریع‌ترین و مؤثرترین روش باشند . اگر برای شما صرفه جویی در وقت مهم است و زمان زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی ندارید شاید یکی از بهترین روش ها یادگیری به صورت خصوصی باشد . کلاس های خصوصی تجربه یادگیری فردی را ارائه می‌دهند که در کلاس های گروهی امکان پذیر نیست . در حالی که کلاس های خصوصی ممکن است گران تر باشند، توجه فردی و آموزش های شخصی آنها را به سرمایه گذاری ارزشمندی ، برای زبان آموزان تبدیل می کند !

اگر از تمرین با دانش‌آموزان دیگر لذت می‌برید ، ممکن است کلاس های خصوصی ، تعاملی را که با برنامه‌های تبادل یا کلاس‌های گروهی انجام می‌دهید ، برای شما فراهم نکنند . همچنین ، کلاس های خصوصی می‌تواند زبان آموزان را بیش از حد به استادان وابسته کند و توانایی یادگیری مستقل را برای آنها ایجاد نکند.

نکات مثبت کلاس خصوصی

  • شما آموزشی کاملاً شخصی شازی شده دریافت خواهید کرد.

بهترین چیز در مورد هر نوع درس خصوصی این است که همه چیز در مورد شماست ! اگر تکرار عباراتی را برای تقلید تلفظ استادتان مفید می‌دانید ، آن‌ها می‌توانند آن را در برنامه به صورت مکرر اجرا کنند . درس های خصوصی به شما این امکان را می‌دهد تا دروسی را بگذرانید که کاملاً متناسب با سبک یادگیری شما باشد . استاد با بررسی ویژگی و خصوصیات شخصی شما ، می‌تواند روند تدریس خود را برای شما منحصر به فرد کند. این بدان معنی است که استاد می‌تواند بر روی مناطقی تمرکز کند که زبان آموز ، به بیشترین کمک نیاز دارد . استادان خصوصی می‌توانند موارد آموزشی را متناسب با سطح انگلیسی ، علایق و سبک یادگیری زبان آموز ایجاد یا تطبیق دهند . این می‌تواند تجربه یادگیری را لذت بخش تر و موثرتر کند، زیرا دانش آموز بیشتر با موارد مورد علاقه اش درگیر می‌شود.

  • ممکن است در مورد تمرین گفتار خود احساس اضطراب کمتری داشته باشید.

اگر مستعد اضطراب هستید، فرصت کار انفرادی با کسی به شما این امکان را می‌دهد که ، به سرعت خود را با نقطه‌ای که از بیرون رفتن و اشتباه کردن احساس راحتی می‌کنید ، وفق دهید . در این گونه کلاس ها شما می‌توانید جملات و کلمات را ، به ترس کمتری بیان کنید چون شاگردان دیگر در کلاس حضور ندارند . هنگامی که با یک معلم خصوصی کار می کنید ، هر مرحله از فرآیند یادگیری زبان شما با دقت مشاهده می‌شود زیرا توجه معلم شما کاملاً روی شما متمرکز است .

اگر شروع به غلط املایی یک کلمه به طور منظم یا تلفظ اشتباه کنید ، معلم شما می‌تواند قبل از اینکه تبدیل به عادت شود ، اشتباه شما را اصلاح کند .

  • می‌توانید با سرعت بیشتری نسبت به کلاس درس یاد بگیرید .

در حالی که ممکن است ، دروس خصوصی گزینه گران‌تری به نظر برسد ، ممکن است در درازمدت هزینه کمتری بپردازید زیرا احتمالاً با سرعت بسیار بیشتری با تدریس خصوصی یاد می‌گیرید . در نتیجه از این نظر به صرفه تر و ایده آل تر مورد انتخاب قرار می‌گیرد . شما می‌توانید فرصت بیشتری برای تمارین در اختیار داشته باشید . زبان آموز فرصت بیشتری برای تکرار و مرور در کلاس دارد .

شما می‌توانید روی چیزهایی که به نظرتان چالش برانگیز است تمرکز کنید و سریعتر از طریق آن موضوعات جدید را با استادتان مطرح کنید .

  • شما می‌توانید زبانی را به گونه ای یاد بگیرید که به نفع شما و اهدافتان باشد .

دروس خصوصی زبان به شما این امکان را می‌دهد ، که در حین یادگیری به معلم خود بازخورد بدهید و این به این معنی است که می‌توانید روی بخش هایی از زبان تمرکز کنید که برای شما مفید است. این موضوع به این منظور است که ، اساتید نیز می‌توانند شما را راحتتر مد نظر قرار دهند و نکات مثبت و منفیتان را پیدا کنند . دوره زبان انگلیسی با آموزش خصوصی محیطی امن و حمایتی را برای زبان آموزان فراهم می‌کند تا مهارت های انگلیسی خود را تمرین کرده و بهبود بخشند.

  • می توانید درس های خصوصی را در زمانی که برای شما مناسب است رزرو کنید.

حتی با وجود یادگیری محبوب ترین زبان ها، گزینه های شما برای زمان و مکان کلاس محدودیتی وجود دارد . رزرو کلاس‌های خصوصی به شما امکان می‌دهد ، انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشید و بسیاری از معلمان خصوصی از طریق چت ویدیویی درس می‌دهند ، بنابراین شما حتی برای شروع نیازی به ترک خانه ندارید.

اینترنت همچنین به شما این امکان را می‌دهد که با استادان سایر کشورها ارتباط برقرار کنید، به این منظور که در برنامه خود گزینه های بیشتری دارید . امروزه تفاوت آموزش بین کلاس های آنلاین و حضوری کمتر احساس می‌شود پس محدودیت های زمانی و مکانی شما کمتر می‌شود.

  • کلاس های گروهی ممکن است به شما فرصتی برای دریافت پاسخ سوالات خود ندهند.

اگرچه کلاس‌های گروهی می‌تواند برای تمرین مکالمه عالی باشد، معلم باید یک برنامه درسی طراحی کند که مناسب هر زبان‌آموز باشد ، به این معنی که ممکن است زمانی برای کار در زمینه‌هایی که با آن‌ها مشکل دارید نداشته باشید یا به سؤالات خاص خود پاسخ دهید . در یادگیری خصوصی زبان ‌آموزان می‌توانند در اشتباه کردن ، دریافت بازخورد و پرسیدن سؤال احساس راحتی بیشتری داشته باشند . این می‌تواند به ویژه برای زبان آموزانی که در مورد مهارت های زبانی خود خجالتی یا خودآگاه هستند ، مفید باشد.

  • تمرین ،که به نوبه خود یادگیری زبان را سرگرم کننده می کند!

هنگامی که با استاد مناسب خود ارتباط برقرار کردید، می‌توانید با آنها آشنا شوید و در مورد موضوعات مورد علاقه خود صحبت کنید . اگر عاشق فیلم‌های مارول هستید و معلمتان هم دوست دارد ، می‌توانید در مورد جدیدترین فیلم به زبانی که یاد می‌گیرید صحبت کنید.

فرصت تمرکز بر موضوعاتی که قبلاً با آنها آشنا هستید می‌تواند یادگیری زبان را بسیار آسان تر کند.

این فرصت ایجاد می‌شود در تمارین ، اساتید مهارت های قوی شما را پیدا کنند و روی آنها سرمایه گذاری کنند . درواقع استادان انگلیسی می‌توانند بازخورد هدفمندتری را برای کمک به زبان آموزان ارائه دهند تا زمینه های خاصی از مهارت های زبانی خود را بهبود بخشند.

 

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر