پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تعاونی‌ها می‌توانند سیل نقدینگی را مهار کنند

تعاونی‌ها می‌توانند سیل نقدینگی را مهار کنند





۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آبگیرهای تعاونی‌ها می‌تواند سیل نقدینگی را مهارکند و تبدیل به ارزش افزوده و اقتصاد مولد در کشور کند. 

«محمد کبیری» روز چهارشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته تعاون و افتتاح طرح‌های تعاونی که با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، اظهارداشت: امروز پانزدهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر کشور را داریم که ۳۷ هزار تعاونی واجد شرایط هستند. 

وی افزود: همچنین ۳۸۳ تعاونی در حوزه‌های مختلف تولیدی، توزیعی و خدماتی به ارزش بیش از سه هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و استغالزایی بیش از ۲۶ هزار نفر امروز افتتاح می‌شود. 

معاون وزیر گفت: در دوره تصدی وزیر وقت بیش از ۱۶۰۰ طرح تعاونی به ارزش بیش از هفت هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی بیش از ۶۷ هزار نفر در سراسر کشور به بهره‌برداری رسیده است. 

وی تاکید کرد: بهترین درمان اقتصاد این روزهای کشور که از طرفی بنگاه‌های اقتصادی دچار رکود هستند و از سوی دیگر دچار تورم هستیم، توسعه بخش تعاون است. 

کبیری افزود: توسعه بخش تعاون منجر به افزایش تاب آوری اقتصاد کشور در برابر تحریم‌های ظالمانه امریکا و مهارکننده آثار اقتصادی شیوع بیماری کروناست. 

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *