بهرهبرداری از مرکز سوختگی پیشبیمارستانی پالایشگاه بندرعباس
این مرکز بهعنوان مجهزترین مرکز سوختگی صنعت نفت کشور با هدف ارتقای ایمنی کارکنان راهاندازی شد.
۸ مهر ۱۴۰۴، ۹:۱۶
مدیرعامل پالایشگاه بندرعباس اعلام کرد: همزمان با روز ملی ایمنی و آتشنشانی، مجهزترین مرکز سوختگی پیشبیمارستانی و مرکز نگهداری و بهروزرسانی آمبولانسها در این پالایشگاه به بهرهبرداری رسید.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس از بهرهبرداری مرکز سوختگی پیشبیمارستانی در این شرکت خبر داد و گفت: این مرکز با هدف ارتقای سطح آمادگی در مقابله با حوادث احتمالی راهاندازی شده و مجهزترین مرکز از نوع خود بین صنایع منطقه و صنایع نفتی کشور است.
شرکت پالایش نفت بندرعباس، احمد هاشمی امروز (دوشنبه، هفتم مهر) در آیین بهرهبرداری از مجهزترین مرکز سوختگی پیشبیمارستانی و مرکز نگهداری و بهروزرسانی آمبولانسهای پالایشگاه بندرعباس همزمان با روز ملی ایمنی و آتشنشانی اظهار کرد: مرکز سوختگی پیشبیمارستانی با هدف ارتقای سطح آمادگی در مقابله با حوادث احتمالی و به حداقل رساندن خسارات با تلاش حوزه بهداشت و درمان و اچاسئی پالایشگاه بندرعباس راهاندازی شد که مجهزترین مرکز از نوع خود بین صنایع منطقه و صنایع نفتی کشور بهشمار میرود.
وی بر اهمیت حیاتی این مرکز در محیطهای صنعتی تأکید کرد و گفت: در صنایع بهویژه در حوزه نفت و گاز افزون بر رعایت استانداردهای ایمنی، همواره احتمال حوادثی چون سوختگی وجود دارد و لزوم وجود مراکز مجهز درمانی برای تضمین ایمنی و سلامت نیروی انسانی حیاتی است.
مدیرعامل پالایشگاه بندرعباس با بیان اینکه افتتاح مرکز سوختگی پیشبیمارستانی، پاسخی ضروری برای ایجاد و حفظ آمادگی کامل در برابر رویدادهایی ناخواسته است، افزود: وظیفه ما پیشبینی حوادث و به حداقل رساندن خسارات است و این مرکز گامی مهم در این زمینه بهشمار میرود، هرچند امیدواریم هیچگاه نیازی به استفاده از آن نباشد.
محمدحسین کرباسچی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه هرمزگان نیز در این آیین تصریح کرد: مرکز سوختگی پیشبیمارستانی که ذیل درمانگاه طب صنعتی پالایشگاه نفت بندرعباس فعالیت میکند، اقدامهای اولیه حیاتی را برای مصدومان سوختگی فراهم میآورد تا از عوارض بعدی جلوگیری شود.
وی همچنین به بهرهبرداری از مرکز نگهداری و بهروزرسانی آمبولانسها اشاره کرد و گفت: با بهروزرسانی ناوگان آمبولانس، توانایی ما برای مدیریت شرایط اضطراری افزایش یافته است و تمام آمبولانسها بهصورت مستمر تحت بازرسی، تعمیر و ارتقای فنی و پزشکی قرار دارند.
نظر کاربران
نظری برای این پست ثبت نشده است.
مطالب مرتبط
مدیریت منابع آب در مرکز خوزستان اعلام کرد
آمادگی کامل آبفا اهواز برای مقابله با تنش آبی تابستان
احتیاط هایی درباره مصرف سویا
روی تاریک مصرف بیرویه سویا
اطلاعیه مهم سازمان تأمین اجتماعی
فیش حقوقی خردادماه بازنشستگان تأمین اجتماعی صادر شد
اختلال در سامانههای بانکی
منبع آگاه: رفع اختلالات چهار بانک زودتر از دو هفته انجام میشود
عملیات باستانشناسی کاروانزمین گلستان؛ گام نخست برای حفاظت از میراث مغفول
انتصاب رئیس ستاد برگزاری پویش «نه به پلاستیک»
پویش نه به پلاستیک | مدیریت پسماند و کاهش مصرف یکبارمصرف
امنیت غذایی
هشدار درباره گسترش «ارزانخواری»؛ فشار اقتصادی الگوی تغذیه خانوارها را تغییر میدهد
معیشت
با این کالابرگ نمیتوان دوام آورد
گزارش میدانی «پیام ما» از ساعتی که کرمانشاه، صدای حملۀ جنگندۀ دشمن به کارخانۀ کاشی و سرامیک را شنید
شبی که خواب از بیستون رفت
صدور اخطاریه زیستمحیطی برای ۱۰ هتل تهران
وب گردی
- بهترین پنل پیامکی ایران [4 تا از بهترین سامانه پیامکی ایران]
- آشنایی با خدمات متنوع اسنپفود در رشت
- بهترین مدل شومیز برای افراد چاق؛ 10 مدل ترند 1405
- جنس سیم چه تأثیری در کیفیت برق رسانی دارد؟
- مسابقه ملی ایدهپردازی «ایدانو» به آنتن شبکه دو رسید
- «سهم ما از قدردانی»؛ حمایت ویژه هتلهای دُنسه از قهرمانان امداد
- درخواست ایجاد مسیر دوچرخهسواری ۱۰۰ کیلومتری در قم
- چند روز بعد از سمپاشی ساس از بین میرود؟ (راهنمای کامل سمپاشی ساس + قوی ترین سم ساس)
- باغ پرندگان تهران کجاست؟ معرفی، ساعت کاری و آدرس
- مقایسه قیمت ورق شیروانی، سیاه، استیل و گالوانیزه در یک نگاه بیشتر
بیشترین نظر کاربران
ارتقای جایگاه گردشگری در نظام حکمرانی کشور
پربازدیدها
1
رقص سوگوارانه؛ کنشی مقاومتی
2
رقص عزا
3
مبارزه با جستوجوی گنج
4
هوای آلوده با موتورهای منسوخشده و آلاینده خودروهای داخلی
5
گنجِ گمشده زیر چرخ لودرها




دیدگاهتان را بنویسید