صفر تا ۱۰۰ پوشاندن بالکن با پلکسی گلاس با کمترین هزینه

صفر تا ۱۰۰ پوشاندن بالکن با پلکسی گلاس با کمترین هزینه





صفر تا ۱۰۰ پوشاندن بالکن با پلکسی گلاس با کمترین هزینه

۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۴۵

بالکن بخش مهمی از نمای بیرونی منزل شما به شمار می‌آيد. اگرچه می‌توان از متریال‌های گوناگونی برای پوشش این بخش استفاده کرد، اما پلکسی گلاس همواره به‌عنوان انتخاب نخست کاربران حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود. این متریال با ارزش به‌دلیل برخورداری از مقاومت عالی و جذابیت ظاهری می‌تواند بهترین نتایج ممکن را در این زمینه به ما ارائه دهد. در ادامه، بیشتر به بحث پوشاندن بالکن با پلکسی گلاس می‌پردازیم.

بالکن بخش مهمی از نمای بیرونی منزل شما به شمار می‌آید. اگرچه می‌توان از متریال‌های گوناگونی برای پوشش این بخش استفاده کرد، اما پلکسی گلاس همواره به‌عنوان انتخاب نخست کاربران حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود. این متریال با ارزش به‌دلیل برخورداری از مقاومت عالی و جذابیت ظاهری می‌تواند بهترین نتایج ممکن را در این زمینه به ما ارائه دهد. در ادامه، بیشتر به بحث پوشاندن بالکن با پلکسی گلاس می‌پردازیم.

پوشاندن بالکن با پلکسی گلاس

پوشاندن بالکن با پلکسی گلاس

منظور از پوشاندن بالکن در واقع قرار دادن چندین ورق پلکسی گلاس روی بخش جلویی این ساختار است به‌ طوری‌ که فضای بین ستون‌ها و میله‌های بالکن کامل پوشانده شود. این امر علاوه‌ بر زیبایی، اثر مثبتی بر جلوگیری از سقوط افراد و اجسام دارد و به همین دلیل برای افزایش ایمنی نیز مهم است. در گذشته برای پوشاندن این بخش از شیشه استفاده می‌شد، اما با توجه به کیفیت بالای پلکسی گلاس از این ورق به‌عنوان یک گزینۀ جایگزین استفاده می‌شود. تفاوتی ندارد که در بالکن خود از چه سبک معماری خاصی بهره برده‌اید، کلاسیک، مدرن یا نئوکلاسیک، درهرصورت به‌کارگیری ورق‌های پلکسی گلاس انتخابی عالی برای شما به شمار می‌رود.

انواع ورق پلکسی گلاس برای پوشاندن بالکن

موضوع دیگری که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن گذشت، مدل‌های مختلف طلق پلکسی گلاس است. به نقل از سایت shapesplastics درباره انواع ورق های پلکسی گلاس موجود در بازار:

There are many types of acrylic, the most common being, Clear Cast, Clear Extruded, Patterned Acrylic, Mirrored Acrylic, UV Resistant, and Colored Acrylic. As the preferred choice for cut to size acrylic, we have a wide range of different thicknesses of plexiglass that you can order online

پلکسی شفاف

پرفروش‌ترین مدل از این ورق‌ها که باید به آن اشاره کنیم، مدل شفاف است. نام این محصولات به‌دلیل درصد بالای عبور نور از آن‌ها انتخاب شده است. این امر آن‌ها را برای پوشاندن بالکن با پلکسی گلاس مناسب می‌کند. سمت مقابل ورق‌های پلکسی گلاس نوع شفاف به‌خوبی قابل‌مشاهده است که آن‌ها را کاملاً شبیه به شیشه می‌کند. اگر به دنبال آن هستید که نور طبیعی بالکن شما را به‌طور کامل روشن کند، ورق‌های پلکسی شفاف را انتخاب کنید.

طلق شفاف به سرعت به دلیل مزایای متعددی که داشت، محبوبیت پیدا کرد. این ماده در مقایسه با شیشه، مقاومت بالاتری داشت، سبک ‌تر بود و به راحتی برش داده می‌ شد و شکل می ‌گرفت. همچنین، این ماده در طیف وسیعی از رنگ ‌ها موجود بود که آن را به یک انتخاب ایده‌ آل برای طراحان و معماران تبدیل کرده بود.

پلکسی شفاف

پلکسی مات

ورق‌های پلکسی گلاس مات دومین مدل محبوب موجود در بازار به شمار می‌آیند که علاوه بر پوشش بالکن، در طراحی بخش‌های داخلی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌ترین شاخصۀ این ورق‌ها آن است که برخلاف مدل شفاف نور را به‌صورت کامل از خود عبور نمی‌دهند و سمت مقابل آن‌ها قابل مشاهده نیست.

پلکسی آینه‌ای

اگر به دنبال آن هستید که پوشاندن بالکن با پلکسی گلاس ظاهر بالکن شما کاملاً را لوکس کند، پلکسی گلاس آینه‌ ای باید انتخاب نخست شما باشد. بخش پشتی این نوع ورق‌ها به‌وسیلۀ جیوه پوشش داده می‌شود، امری که مشابه آن در آینه نیز انجام می‌گیرد. ورق‌های پلکسی آینه‌‌ای به صورتی مورد استفاده قرار می‌گیرند که بخش بازتابی آن‌ها به سمت بیرون باشد. نکتۀ جالب آن است که مقاومت این نوع ورق‌ها نسبت به آینه‌های عادی بیشتر است و به‌سادگی دچار شکستگی نمی‌شوند. این یک مزیت بسیار خوب برای آنان به شمار می‌رود؛ زیرا باید در محیط بیرونی قرار بگیرند. شایان ذکر است که این مدل ورق برای ساخت سقف کاذب نیز کاربرد دارد.

پلکسی رنگی

پلکسی گلاس رنگی نیز برای پوشش دادن بالکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنوع رنگ این مدل نسبت به گزینه‌های شفاف، آینه‌ای و مات بیشتر است که خود برای بسیاری از افراد مهم است. پلکسی‌های رنگی در ضخامت‌های متنوعی به فروش می‌رسند تا بتوانید از بین آن‌ها گزینۀ دلخواه خود را انتخاب کنید.

مزایای پوشاندن بالکن با پلکسی گلاس

به‌کارگیری پلکسی گلاس برای پوشاندن بالکن مزایای مختلفی دارد. نخستین مورد، به مقاومت شگفت‌انگیز این نوع ورق‌ها در برابر عواملی همچون سرما و گرما ارتباط دارد. در واقع افزایش یا کاهش شدید دما هیچ‌ مشکلی در ساختار ورق‌های پلکسی گلاس ایجاد نمی‌کند؛ درحالی‌که چنین شرایطی منجر به شکسته شدن و آسیب دیدن شیشه خواهد شد.

به نقل از سایت هفت صبح در مطلب ساخت دکور مغازه با کمترین هزینه درباره استفاده از ورق پلکسی گلاس به جای شیشه:

پلکسی گلاس یک نوع ورق اکریلیک به شمار می‌آید که به علت عبور نور با درصد بالا می‌تواند یک جایگزین عالی برای شیشه باشد. به کارگیری این ورق‌ها در دکوراسیون مغازه، نیاز شما به خرید و نصب شیشه‌های مختلف را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد. این در حالی است که پلکسی گلاس نسبت به شیشه استحکام بیشتری دارد و از نظر ظاهری دچار تغییر شکل نمی‌شود. از سوی دیگر، قیمت این ورق چند برابر کمتر از شیشه است.

معایب پوشاندن بالکن با پلکسی گلاس

ورق‌های پلکسی گلاس آن‌قدر جذاب و دوست‌داشتنی هستند که نمی‌توان عیب خاصی را برای آنان تعیین کرد. تنها عیب ساده‌ای که برای این نوع ورق‌ها برشمرده می‌شود، احتمال ایجاد خط و خش بر روی آنان است. البته اگر در محافظت از پلکسی گلاس دقت داشته باشید، این زیبایی بالکن شما را تحت‌تأثیر قرار نمی‌دهد.

قیمت پوشاندن بالکن با پلکسی گلاس

هزینه‌ای که برای خرید ورق پلکسی پرداخت می‌کنید کاملاً مقرون‌به‌صرفه است، به‌خصوص اگر این مورد را با گزینه‌های جایگزین مقایسه کنید. به‌عنوان مثال، چنانچه به جای پلکسی گلاس از شیشه استفاده کنیم، هزینۀ نهایی به شکل غیرقابل‌باوری افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل است که می‌توان بیان کرد این ورق‌ها یک انتخاب عالی برای افرادی هستند که دوست دارند در بودجه‌شان صرفه‌جویی کنند. برای محاسبه قیمت هر ورق پلکسی گلاس باید به موارد مختلفی همچون اندازه یا ابعاد ورق، ضخامت آن و همچنین اعتبار برند تولیدکننده توجه داشته باشیم.

قیمت پوشاندن بالکن با پلکسی گلاس

بهترین ورق پلکسی گلاس برای پوشاندن بالکن را از کجا بخریم؟

پوشاندن بالکن با پلکسی گلاس امروزه به‌راحتی صورت می‌گیرد. برخلاف گذشته، امروزه تهیه کردن انواع ورق‌های پلکسی گلاس به‌سادگی قابل انجام است و اکثر کاربران با مشکل خاصی از این نظر روبرو نمی‌شوند. نکتۀ مهمی که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید، مراجعه کردن به فروشگاه‌هایی است که این نوع طلق‌ها را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می‌دهند. جالب است بدانید که حتی امکان خریداری ورق‌های پلکسی گلاس به‌صورت اینترنتی نیز وجود دارد.

از بین موارد مختلف، فروشگاه پیشرو صنعت پامنار بهترین گزینه‌ای به شمار می‌آید که می‌توانید به سراغ آن بروید. در این مجموعه انواع مختلفی از ورق‌های پلکسی گلاس به مشتریان عرضه می‌شود که علاوه بر استاندارد بودن قیمت مناسبی دارند و به‌خوبی می‌توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند.

سخن پایانی

داشتن یک بالکن زیبا و جذاب می‌تواند نقش بسیار مهمی در زیبایی نمای بیرونی منزل شما داشته باشد. به همین دلیل است که همواره باید از متریال‌های مناسب جهت پوشش دادن این بخش استفاده کرد. امروزه پلکسی گلاس به‌عنوان جذاب‌ترین محصول برای این منظور شناخته می‌شود.

پوشاندن بالکن با پلکسی گلاس مزایای متعددی دارد و از سوی دیگر هزینه‌‌های نهایی شما را به شکل قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. خرید این نوع طلق‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر است و تنها کافی است به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی از جمله مجموعۀ پیشرو صنعت پامنار مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

شیوع بیماری سل در سیستان

دستاورد دو‌ دهه خشکسالی و افزایش توفان‌ گردوغبار

شیوع بیماری سل در سیستان

از توفان انتقادها تا دعوت به صبوری

موضع‌گیری فعالان سیاسی پس از معرفی کابینهٔ پیشنهادی دولت چهاردهم

از توفان انتقادها تا دعوت به صبوری

روشن و تاریک کابینهٔ «پزشکیان»

رئیس جمهوری نام ۱۹ وزیر پیشنهادی را به مجلس فرستاد

روشن و تاریک کابینهٔ «پزشکیان»

مرگ زیر تیغِ آفتاب

کارمندان تعطیل می‌شوند ، کارگران اما نه

مرگ زیر تیغِ آفتاب

جلیقه‌هایی که جلوی مرگ را نمی‌گیرند

از آغاز حملات رژیم اسرائیل به فلسطین، ۱۱۳ خبرنگار کشته شده‌اند

جلیقه‌هایی که جلوی مرگ را نمی‌گیرند

میدان‌دادن به زنان، مطالبۀ عمومی است

چند زن در فهرست وزیران و معاونان رئیس‌جمهور قرار خواهند داشت؟

میدان‌دادن به زنان، مطالبۀ عمومی است

تعدیل کادر درمان به بهانۀ بازسازی

پرسنل بیمارستان «تهران کلینیک» از نیمه‌فعال‌شدن این مرکز درمانی می‌گویند

تعدیل کادر درمان به بهانۀ بازسازی

نسل زد نیازمند امید اجتماعی است

انفعال در برابر شیوع خودکشی در بین نوجوانان

نسل زد نیازمند امید اجتماعی است

درختان سوخته و تشنۀ چیتگر 

کمبود حقابه، کاج‌ها را دچار آفت سوسک پوست‌خوار کرد 

درختان سوخته و تشنۀ چیتگر 

خطر بیکاری ۷۰۰ پرستار و ۲۰۰ پزشک

تغییرات عجیب در مدیریت بیمارستان محب کوثر با اعتراض کادر درمان روبه‌رو شد

خطر بیکاری ۷۰۰ پرستار و ۲۰۰ پزشک

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر