بهترین دستگاه هایفوتراپی صورت کدام دستگاه است؟

آیا بهترین دستگاه هایفوتراپی صورت را می شناسید؟

بهترین دستگاه هایفوتراپی صورت کدام دستگاه است؟





بهترین دستگاه هایفوتراپی صورت کدام دستگاه است؟

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۵

هایفوتراپی با دستگاه های متفاوتی انجام می شود اما اگر می خواهید بهترین نتیجه ممکن را بگیرید لازم است تا از بهترین دستگاه هایفو هم استفاده کنید.

دستگاه هایفوتراپی صورت در انواع قیمت ها و برندهای مختلف در بازار موجود است و انتخاب بهترین دستگاه هایفوتراپی صورت می تواند مسئله‌ای چالش برانگیز باشد. در زمان خرید باید به ویژگی های محصول توجه داشته باشید و امکانات و تکنولوژی های دستگاه را مد نظر قرار دهید. در این مقاله اطلاعاتی در مورد انتخاب دستگاه هایفوتراپی در اختیار شما قرار می دهیم.

انواع بهترین دستگاه هایفوتراپی صورت

انواع بهترین دستگاه هایفوتراپی صورت که در بازار ایران وجود دارد را می توان در موارد زیر دسته بندی کرد.

دستگاه هایفو دابلو

دستگاه هایفو دابلو ساخت کشور کره جنوبی است که دارای چهار کارتریج است که می تواند تمام سطح پوست را پوشش دهد و یکی از محبوب ترین دستگاه های خارجی در بازار ایران است. درصد رضایت از این دستگاه بالا است و طول عمر مفیدی دارد.این محصول تمامی تاییدیه های جهانی را دارد و برای انواع پوست مناسب است. این دستگاه بر اساس امواج صوتی با فرکانس بالا، به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کرده و برای درمان مشکلات پوستی مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه هایفوتراپی دابلو با ایجاد گرما و حرارت و تحریک سلول های پوستی باعث تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود. این دستگاه کاربرد زیادی دارد و در درمان شلی، چین و چروک و افتادگی پوست و جوانسازی آن مورد استفاده قرار می گیرد. در هنگام خرید باید توجه داشته باشید این دستگاه دارای مشابه چینی نیز است که ممکن است تفاوت هایی در کیفیت با همدیگر داشته باشند.

دستگاه هایفو اولترا پی

دومین دستگاه هایفوتراپی صورت که با استقبال گسترده ای روبرو شده است، دستگاه هایفو اولترا پی است که در کشور آمریکا تولید شده است و برای خدماتی مثل هایفوتراپی دست استفاده می شود. شیوه کار دستگاه هایفو اولترا پی به این شکل است که با استفاده از امواج فوکوس شده اولتراسونیک به عمق زیر سطح پوست نفوذ کرده و موجب تحریک و تولید کلاژن جدید می‌شود.اغراق نیست که بگوییم این دستگاه بهترین دستگاه هایفوتراپی صورت در جهان است.البته این دستگاه در کشور ما به شکل گسترده موجود نیست و شاید در برخی از مناطق تهران به صورت محدود از این دستگاه قابل سفارش باشد.

پزشکی که صورت دختر را هایفوتراپی می کند - بهترین دستگاه هایفوتراپی

از دستگاه هایفو اولترا پی برای کشیدن ابرو،رفع چین و چروک صورت،لاغری موضعی، رفع خطوط پیشانی و خنده و ترک های بعد از دوران بارداری استفاده می شود. این دستگاه از تمامی روش های نوین برای بهبود بافت پوست و جوانسازی بهره می برد.این دستگاه بدون جراحی و به صورت سرپایی و درد و خونریزی درمان های ماندگاری را برای مشکلات پوستی ارائه می کند. دستگاه هایفوتراپی اولتراپی طراحی پیشرفته ای دارد که از پزشک و بیمار محافظت می کند و ایمنی بالایی دارد.

دستگاه هایفو دلتا

دستگاه هایفوتراپی دلتا یکی از پرفروش ترین دستگاه های موجود در بازار ایران است.این محصول ساخت کشور چین است که دارای سه کارتریج است و قابلیت های بسیاری دارد. دستگاه هایفو دلتا قابلیت تنظیم انرژی تا 3 ژول دارد و به خاطر همین ویژگی برای استفاده در تمامی سنین مناسب است.ابن دستگاه قیمت مقرون به صرفه ای دارد و برای استفاده در سالن های زیبایی نیز مناسب است. دستگاه هایفو دلتا سه کاره برای صورت، بدن و واژینال کاربرد دارد.این محصول با روش غیر تهاجمی در عمق پوست نفوذ می کند و بافت آن را مورد هدف قرار می دهد و با تولید گرما و تحریک پوست در جهت رفع مشکلات پوستی و جوان سازی وارد عمل می شود.استفاده از این روش غیر تهاجمی است و تاثیر فوری آن در پوست قابل مشاهده است. دستگاه هایفو دلتا دارای 10 سال خدمات پس از فروش است و می تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند. دستگاه هایفو دلتا ظریف ترین دستگاه هوشمند بازار است که بدون هیچ مشکل نرم افزاری عملکرد قابل قبولی ارائه می کند. دستگاه هایفوتراپی صورت دلتا دارای دو هندپیس است که برای صورت و واژینال کاربرد دارد و کاربری آن بسیار راحت است.

بهترین برند دستگاه هایفوتراپی

بهترین برند دستگاه هایفوتراپی باید این قابلیت را داشته باشد که رضایت مشتریان و کاربران دستگاه را به خود جلب کند.این دستگاه ها به لحاظ ساختار و بدنه و حتی عملکرد تفاوت هایی را با هم دارند. برخی از دستگاه ها تک بعدی و برخی چند بعدی است که دستگاه هایفوتراپی اولترا یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای موجود است. دستگاههای چهار بعدی نیز دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و می توانند علاوه بر خدمات زیبایی صورت برای سایر اعضای بدن نیز کاربرد دارند. دستگاه های هفت بعدی نیز قابلیت استفاده واژینال دارند و در درمان انواع مشکلات مربوط به واژن از جمله خشکی و شلی آن مورد استفاده قرار می گیرند.

برند معتبر دیگر در تولید دستگاه های هایفوتراپی صورت مدل هایفو دابلو است که در سه نوع تولید و ارائه شده است که هر کدام از آن ها تفاوت هایی را به لحاظ کارایی بیا هم دارند و هایفو گلد جدیدترین آن ها به شمار می آید که به روزترین نسخه در این محصولات است. از دیگر محصولات معتبر و قابل دفاع دستگاه هایفوتراپی فورمر3 است که تولید کشور کره جنوبی است. این دستگاه علاوه بر صورت برای گردن و بدن و نواحی شکم و سایر قسمت های بدن نیز کاربرد دارد. نکاتی که قبل از خرید محصول باید به آن توجه داشته باشید در این است که محصول مورد نظر شما باید به لحاظ پزشکی به روز و کارآمد باشد و دارای قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی باشد.

دو هندپیس دستگاه هایفوتراپی که روی میز قرار دارند

عوارض استفاده از دستگاه هایفو نامناسب

عوارض استفاده از دستگاه هایفو نامناسب جبران ناپذیر است؛ زیرا می تواند نتایج درمان را تحت تاثیر قرار دهد و علاوه بر این عوارض بعد از هایفو را تشدید کند.این روش درمان کاملا ایمن و غیر تهاجمی است ولی ممکن است عوارض استفاده از دستگاه هایفو مناسب شامل موارد زیر باشد:

  • مهم ترین عوارض ناشی از آن می تواند تحت تاثیر قرار دادن نتایج درمان باشد که در صورت استفاده از دستگاه هایفوتراپی صورت بی کیفیت ممکن است نتایج لازم از درمان حاصل نشود.
  • احساس گزگز و خارش که در اثر حرارت ایجاد می شود و ممکن است برای فرد آزار دهنده باشد.
  • از دیگر عوارض استفاده از دستگاه نامناسب هایفو می‌توان به لک شدن بخش هایی از پوست اشاره کرد.
  • ممکن است امواج هایفو که به لایه عمیق پوست نفوذ می کند مشکلاتی در زمینه های حسی برای فرد به وجود بیاورد و حتی ممکن است باعث حساسیت در چشم ها ولب ها شود که به مرور زمان رفع خواهد شد.

اگر در خصوص هایفوتراپی پوست و عوارض و مزایای آن نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید از طریق تماس با شماره ۰۲۱۷۵۹۰۰ و یا مراجعه به سایت iranianclinic.com اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر